נגישות
נגישות

טנדורי ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

2.5
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

70 ביקורות וחוות דעת על טנדורי

ריטה  - תמונה
ריטה מבקר מתחיל
בית תמחוי בשם טנדורי
1.0
13/11/11

ביום שישי האחרון הינו בטנדורי, הגעתי לשם בעקבות זכרון ישן, לפני שנים היינו אוכלים שם לעיתים תכופות. המקום נראה נורא האוכל לא טעים רואים שנעשה בכמויות,ממש לא מזכיר את מה שהיה פעם,עושה... עוול לאוכל ההודי. הקינוחים אם אפשר לקרוא להם כך לה היו ראויים שיגישו אותם על השולחן(2 סוגי דייסות דלוחות) הגענו עם קופונים מזל שכך לחשוב שלשלם 70 ש"ח על הדבר הזה. 35 ש"ח זה יותר מדי. מסבבנו נשמעו אותם רחשים מה זה המקום הזה? איזה אוכל?. בקצרה לא להתקרב!!!!! לשם חבל על עוגמת הנפש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אליאור - תמונה
אליאור 10 ביקורות
חבל על הכסף
2.0
11/11/11

במשפט אחד: שירות נעים, כל השאר - על הפנים. כבר כמה שנים טנדורי איבדו את האיכות שהייתה להם פעם. אכלנו ארוחת צהריים, העוף היה יבש מדי, המגוון מצומצם, הקינוח היה ג'לי עם שימורים של... פירות, העיצוב של המקום שונה ונראה כמו בית תמחוי וזוהי גם התחושה של האוכל. אין שום קשר בין הדימוי היוקרתי של המקום לבין התוצאה. חבל. הדבר היחיד שנעים שם - זה הצוות. והמחיר של 70 ש"ח לארוחה שכזו בצהריים הוא מחוץ לכל פרופורציה. גם המחיר של 35 ש"ח אחרי הנחה של 50% שמקבלים בתלושים לא שווה את האוכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
leon - תמונה
leon 2 ביקורות
3.0
22/08/11

הייתי במסעדה כמה וכמה פעמים בכל פעם הופתעתי מהטעמים. בהחלט אוכל הודי אבל לא ספייסי מדיי כך שענין טעם לכל לשון.השירות זה קצת תלוי במלצר..בד"כ יש מלצר שכבר אנחנו מכירים שהוא... טיפ-טופ..נדיב,נחמד,חייכן,מקצועי מכיר את המנות אבל הכי חשוב מדבר עברית(שזה לא כולם במסעדה הזו לצערי הרב)וחייכן...(הכי חשוב שהמלצר יחייך לתת שירות ולא להרגיש כאילו כופאים עליו את עבודתו). המנות הגיע יחסית מהר והיו טעימות כרגיל. הדבר היחידי שאולי יש לציין כי לרוב אין הרבה אנשים מסעדה והשולחנות ארוכים יוצרות אווירה קצת מלנכולית של מסעדה ריקה הייתי ממליץ לעצב את המקום מחדש או לרווח את ה שולחנות כיי שאנשים לא ירגישו שהם אוכלים במסעדה ריקה..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
05/08/11

פשוט מתחת לכל ביקורתרצינו הרבה זמן לאכול במסעדה שנחשבה פעם לאושייה קולינארית.הבופה בצהריים היה חסר טעם לחלוטין, הירקות היו פשוט בלי טעם לא הודי ולא אכיל, הפקורה יבשה, השעועית תפלה,... אפילו האורז לא היה מוצלח. מנות אחרונות מתחת לכל ביקורת - בטעם של סבון.הזמנו גם פאלאק פניר בטעם בלתי נסבל, של אבקה כמו עמילן נטול ריח וטעם, זה פשוט בושההשירות היה אגרסיבי וניסה להגן בכל תוקף על האיכות הירודה של האוכללא ללכת , לא ללכת, פשוט מזעזע

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.7
08/07/11

אתמול אני ובעלי ישבנו בטנדורי ת"א, בשתי מילים "גועל נפש". השירות מאכזב ביותר, חיכינו מעל 20 דק' עד שהמלצר הואיל בטובו להתפנות אלינו לתת לנו תפריט. המרק היה חרוך ובלתי ניתן לאכילה. הנאן... בשר הואילו בטובם למרוח קצת בשר על הנאן, המנה הבשרית מנסים לעבוד על הלקוחות ומרכיבים מנה באותו הרגע ולא באמת מבשלים את כל המרכיבים יחד, בקיצור, אכזבה, אכזבה, אכזבה. הרגשנו כאילו אנחנו תפאורה במסעדה למען רינה וכל אורחיה שנכחו במסעדה ולא באמת סועדים שעליהם מתקיימת המסעדה. חבל שבטנדורי לא קוראים את כל התגובות ומפיקים לקחים. בקיצור לא ללכת

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
2.7
09/03/11

הגענו בצהריים להתנסות באוכל הודי שלא מוכר לנו ולא התלהבנו בסכומו של דבר מבופה הצהריים,מתוך ידיעה שמה שראינו בהרבה תכניות אוכל בטלויזיה כולל בעלת הבית זה בטח לא זה והמבחר גדול ומעניין... יותר,אולי ננסה בהמשך.במשך הארוחה היינו לבד במקום כאשר שלושת העובדים (שהיו סימפטיים) היו עסוקים בנקיון המקום-לא בטוח שזה הזמן.בעקרון זה נראה כמו בופה של שאריות אוכל מחוממות אם כי חלק היה טעים...המנות האחרונות הן אכזבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רועי  - תמונה
רועי מבקר מתחיל
1.3
09/01/11

באנו לצהריים של אכול כפי יכולתך. קיבלנו הסבר קצר ומבולבל מאחד המלצרים על הבופה והתיישבנו לאכול. המנות הבשריות היו פשוט לא טעימות - עוף יבש בקארי ובשר בקר שמן מאד בסגנון צה"לי. לעומת... זאת, התוספות הצמחוניות היו בסדר גמור. המסעדה היתה ריקה לחלוטין (!) בזמן שהגענו, מה שנתן לישיבה שם תחושה מאד מעיקה. בקיצור - אכזבה גדולה, במחיר הזה אפשר לאכול מעולה במקום אחר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
19/02/10

שירות חובבני, יחס מזלזל של המלצרים, זמן המתנה של שעה למנה עיקרית, חוסר התחשבות בלקוח

עוד פרטים
הוספת תגובה
רות - תמונה
רות מבקר מתחיל
3.0
20/12/09

האוכל נפלא, המקום נוראי-אווירה של חדר אוכל...לא נעים לשבת וחבל

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל מבקר מתחיל
1.7
11/07/09

בעקבות ממבצע של כרטיס האשראי אמריקן אקספרס הגענו לאכול בערב שישי כל המשפחה למסעדת טנדורי בהרצליה ,לאחר שלא אכלנו בה כמה שנים..בתפריט שהוצע לנו היה מבחר של 5 מנות עיקריות אולם אף מנה לא... הייתה צמחונית. שאלתי האם יש מנה צמחונית בתפריט וקיבלתי מעין קבב צמחוני ,שלמען האמת לא היה טעים אך כאמור לא הייתה לי אפשרות בחירה.בסיום הארוחה ,שאלנו אילו קינוחים כלולים בתפריט ועל פי מה שאמרה המלצרית הזמנו ארבע סוגים שונים. כאשר קיבלנו את החשבון התברר שחוייבנו על המנה הצמחונית מחיר מלא (60 ש"ח) +180 ש"ח על התפריט במבצע ועוד 29 ש"ח אחד הקינוחים.כאשר פנינו לרינה פושקרנה בעלת המסעדה שנכחה במקום,היא ענתה בגסות רוח שאת המנה הצמחונית היא עשתה לנו טובה (בסוף הסכימה למחוק אותה מהחשבון)אולם על הקינוח שלא היה כלול בתפריט המבצע ,המלצרית שטעתה בכך שהציעה לנו את זה, צריכה לשלם עליו בעצמה!!! כמובן שדבר זה לא יעלה על הדעת ואנחנו שילמנו את החשבון במלואו .אנחנו לטנדורי לא נחזור לעולם,וכמובן שאם זה תלוי בנו גם אף אחד מחברינו לא יאכל שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה