נגישות
נגישות

טנדורי ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

2.5
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

70 ביקורות וחוות דעת על טנדורי

Asaf - תמונה
Asaf מבקר מתחיל
אוכל מעולה- שירות טוב
5.0
18/03/20

מסעדת האוכל ההודי הטובה בארץ ממומלץ ביותר. שירות טוב מקום אותנטי

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלי - תמונה
אלי 4 ביקורות
שיתי טעות גדולה שהזמנתי מקום בטנדורי
1.0
11/03/19

עשיתי טעות גדולה שהזמנתי מקום בטנדורי ת"א לחגוג יומולדת לשני בני משפחה קרובים. בעלת המסעדה אישית לקחה את ההזמנה והציפיה היתה גדולה. הגענו ביום הארוע, חיכינו 45 דקות לשולחן שלא התפנה.... הרבה אנשים עמדו וחיכו בתוך המסעדה והכי מרגיז היה שאף אחד מהעובדים לא ענה לפניות אליהם ופשוט התעלמו (דוברי עברית). האחראי היה במטבח ולא יצא, אין מארח/ת, והצוות פשוט לא ענה. בכזה יחס וכזה בלגן לא נתקלתי באף מסעדה. בסוף, בשעת ערב מאוחרת נאלצנו ללכת בלי לאכול. לא נתקרב לטנדורי יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
noypaz19 - תמונה
noypaz19 מבקר מתחיל
שירות נורא ואיום לא נחזור שוב!!!!
1.8
23/02/19

הגענו למסעדה בסניף תל אביב כדי לחגוג לאמנו יום הולדת. התיישבנו לאחר שהזמנו מקום התיישבנו בשולחן גדול. המלצר שניגש אלינו היה לא נחמד- לא עזר, היה קצר רוח, לא חייכן והיה נראה שממהר... לאיזשהו מקום. ששאלנו על המנות לא ידע לענות והרגיש שלא רצה לעזור בכלל. לאחר שהגיעו המנות והשתייה - ביקשנו קשים לשתייה והוא זרק את הקשים על השולחן לקראתנו בלי מפית ובלי כלום. לא אמר בתאבון ולא שאל איך האוכל. שהגיע החשבון ושילמו באשראי- חזרה הקבלה והייתה טעות ונלקח יותר כסף ממה שהיה צריך. אולי האוכל היה טעים - אבל כל החוויה מסביב לא שווה את המסעדה, לא נעים ולא נחזור לפה ליותר!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
michalyv - תמונה
michalyv 64 ביקורות
חוויה נהדרת
5.0
13/01/18

הגענו בערב השנה החדשה (2018) ונהנינו מארוחה טעימה מאד, מגוונת מאד, שירות מקצועי ברמה גבוהה מאד, אווירה רומנטית, מקום מפואר, רגוע ונעים. המחירים סבירים בהחלט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shira - תמונה
Shira מבקר מתחיל
חוויה מעולה
5.0
04/12/16

בהתחלה קראתי את החוות דעת ולא רצינו ללכת ואבא התעקש האווירה הייתה נעימה האוכל היה מאוד טעים האוכל מגיע בנדיבות השירות היה מעולה ממש חוויה לשבת שם והמחיר סביר מאוד אהבנו מאוד ובטוח... נחזור שמחים מאוד שאבא התעקש מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ligal - תמונה
Ligal מבקר מתחיל
לא טעים לא טרי והאוכל הגיע אחרי שלוש שעות כי יש אדם אחד שלא מתפקד ומנהל שצועק ולא רוצה לבטל את ההזמנה
1.5
24/11/16

אני אקצר, למרות שהסיפור ארוך.. בהתחלה חיכינו שעה וחצי לאוכל ושסוף סוף הגיע - לא היה מה שהזמנו רצינו לבטל חברת השלחויות העבירה אותנו לטנדורי ת"א (משם הזמנו) והמסעדה החזירה אותנו לחברת... שלחויות.. המנהל מתי צעק ברקע לא מבטל, לא התנל על החוויה הלא נעימה שלנו ועל ההמתנה הארוכה - האוכל הגיע לבסוף.. אחרי שלוש שעות!! האוכל לא היה טעים ולא טרי. בקיצור א כ ז ב ה וחוויה נוראית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סטלה - תמונה
סטלה 3 ביקורות
מחכה לפעם הבאה
4.5
08/08/16

הגעתי למסעדה עם ילדים וזוג תיירים משוודיה. הבחור השוודי הוא שף במקצועו. התלבטנו מה להזמין וקראנו למלצר שימליץ לנו על המנות. כולנו מכירים אוכל הודי, אני עשיתי מספק סדנאות בבישול הודי וגם... טיילנו בהודו, ולמרות שהכרנו את המנות העדפנו לשמוע מהן ההמלצות. השף ביקש שרינה פושקרנה תמליץ לנו. רינה הייתה מאוד נחמדה וחייכנית וזאת הייתה חוויה בפני עצמה לפגוש אותה. קיבלנו את המנות , הכל היה טעים חוץ ממנה שהזמנתי- פניר באטר מסאלה. בדרך כלל אם אני לא מרוצה מהמנה אני מבקשת להחליף, היה הרבה אוכל על השולחן לא רציתי לקרוא למלצר. רינה מקצה של המסעדה כנראה שהבחינה שמשהו לא תקין. ניגשה לשולחננו ואמרה שהצבע של המנה שלי לא נראה לה , לקחה את המנה והביאה לי את אותה המנה ,אבל עשויה כמו שצריך. הבטתי לטובה מהשרות ותשומת הלב. לסיכום האוכל היה טעים וכולם נהנו. עוף בטנדורי היה מעולה , בריאני וגם רוטי היו מצויינים. לאסי היה טעים מאוד. ממליצה בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
נועה - תמונה
נועה 10 ביקורות
מתחת לכל ביקורת! זלזול מוחלט בלקוחות.
1.5
24/07/16

הזמנו משלוח מהמסעדה בשבת בערב. כשהשליחה הגיעה כעבור כשעה התברר ששקית הנייר, מהסוג הזול ביותר, שבתוכה היה המשלוח, נרטבה מהאוכל ונקרעה. השליחה נאלצה להכניס אותו לשקית ניילון שבמקרה הייתה... לה. הזמנו לא מעט אוכל - חלק חם וחלק קר - והעובדה ששמו את כולו בשקית אחת העידה על "איכות" המשלוח כולו. הנאן והפאפאדם היו רק בשקיות נייר, שוב, מהסוג הזול ביותר, ואת קופסת הגלידה שמו בתוך שקית ניילון עם קוביות קרח. מובן מאליו שהגלידה נמסה, ואיתה נמסו גם קוביות הקרח, כשהמים נוזלים מהשקית. בנוסף התברר שלא קיבלנו את בקבוק השתיה שהזמנו (25 ₪!), וגם רטבים - שבלעדיהם אף ארוחה הודית אינה שלמה - לא קיבלנו. השאלה אם הפריטים אבדו בדרך או לא יצאו כלל מהמסעדה נשארה בגדר תעלומה בלתי פתורה. אין כמעט צורך לציין שהאוכל כולו - גם החם וגם הקר - הגיע באותה טמפרטורה פושרת. האוכל עצמו היה ברמה לא אחידה. הנאן שום (15 ₪) והפאפדם (5₪) היו סבירים, אם לא לוקחים בחשבון את אלו שנרטבו. המלאי קופטה (55 ₪), לעומת זאת, היה כ"כ מתוק עד שכמעט אי אפשר היה לאכול אותו. המיקס פלטה צמחונית (59 ₪) היה סביר ושגרתי, הטנדורי גריל מעורב (159 ₪) היה מעט יותר מוצלח, והאורז (30 ₪) גם היה טוב. הקינוחים (30 ₪) היו לא יותר מסבירים. יחד עם דמי משלוח של 15 ₪ הגיע התשלום ל- 390 ₪ - סכום לא מבוטל שעבורו ציפינו לתמורה גדולה בהרבה ממה שקיבלנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Igal - תמונה
Igal 2 ביקורות
בינוני..
3.0
02/11/15

מנות כבש טעימות אבל קטנות וחריף מדי, ואני אוהב חריף. אורז מזמינים בנפרד - הוא מספיק לזוג. מרקים טעימים. בסביבות 9 בערב כמעט לא היו אנשים במקום - לטוב ולרע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שי - תמונה
שי מבקר מתחיל
מאכזב יקר ולא מצדיק
1.8
30/10/15

הגענו בערב שבת לארוחת ערב לאחר שהתישבנו התפריטים הגיעו מהר מאד השרות עצמו איטי .המנות קטנות אמנם משביעות אך לא מצדיקות את המחיר 82 ש“ח למנת בשר ברוטב או 39 ש“ח למנת אורז שאותה צריך... להזמין בנפרד אף מנה לא מגיע עם תוספת . מנת המרק שהומלצה הגיע עם טעם מר של שום שרוף לאחר שנאספו הצלחות לא שאלו למה המנה חזרה. אחת ממנות הבשר גם חזרה והמלצר שפינה אפילו לא טרח לשאול מדוע לא נאכלה הנאן היה טעים ומנת התרד המטוגן עם תירס היתה סבירה .לסיכום פעם ראשונה ואחרונה לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה