נגישות
נגישות

טורקיז ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

100 ביקורות וחוות דעת על טורקיז

 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
10/10/08

אין מילים לתאר את אכזבתי מהמקום. "פלצנות" זו מחמאה עבור המקום, שלא רק שאינו מספק שום ערך מוסף אלא אינו מספק תמורה מינימילית (פשוטו כמשמעו) עבור הסכום הדמיוני שהוא גובה עבור מה שהוא מכנה... אוכל. רוצים דוגמאות? בבקשה - סלט קפרזה הכולל מספר מדוד של חצאי עגבניית שרי בשילוב מספר נתחי מוצרלה והכול ביחד מוסתר היטב בתוך יער של עלי רוקט בתמורה ל- 52 ש"ח??? דג קוד עם טעם של גומי תעשייתי וארומה של נעליים עם תוספת כלשהיא תמורת 120 ש"ח??? עוד דבר מעצבן הוא הכנסת הטיפ לתוך בסיס החשבון (12%) ללא יכולת לשלוט בסכום - ואני חשבתי שהטיפ בא לצ'פר על שירות טוב... בקיצור ארוחה זוגית הכוללת מנה ראשונה + עיקרית + קינוח וכוס יין בעלות של 637 ש"ח (!!!) כולל הטיפ - מחיר שערורייתי בהתחשב בתמורה המעליבה. לצערי אין שום דבר שיפצה על הבזיון הזה והמלצה שלי - חפשו מקום שייתן לכם תמורה ראויה עבור הכסף בטורקיז זה פשוט לא יקרה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
21/09/08

אוכל מדהים ומיוחד - אחת ממנות הטאג'ין יצאה קרה בחלקה - ביטלו החיוב ,הציעו לנו מנה אחרת ולקחו על עצמם תוספות - שרות מדהים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
02/08/08

ברצוני לתת משוב חיובי פלוס על המסעדה מבין הכי טובות שיש היום בארץ, הכוללת פרט לאוכל המגוון, אווירה מדהימה ויחס חם ומקצועי. הקינוחים פשוט מדהימים, מותאמים למיטב פירות העונה המוגשים בטוב... טעם. פשוט נהננו, תודה מראש. חלי וכל צוות אינפיניטי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
15/07/08

הבשר היה טעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
sss - תמונה
sss 3 ביקורות
1.0
15/06/08

בטורקיז אני לא יבקר שנית לעולם, השרות שלהם על הפנים, הזמנתי מקומות שבועיים מראש וביקשתי מקום ליד החלון כדי להנות מנוף הים, חגגתי יום הולדת , והם פשוט לא שמרו לי מקום, הגעתי למסעדה... בציפיה גדולה והתאכזבתי קשות מזה שלא היה לי מקום לשבת כפי שביקשתי מראש וכל הזמן ניסו לדחוף אותנו לשבת בפינה רחוקה בהקצבה של שעה , כי הם לחוצים ואין להם מקום- ושוב למרות שהזמנתי מראש, אז יום הולדת לא חגגתי שם ואני מקווה שמישהו ילמד אותם שרות מה הוא..... גועל נפש .....

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
31/05/08

המארחת מאוד מלחיצה את האורחים לפנות את המסעדה. מאוד לא ברור שיש מגבלות על זמני הארוחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
22/05/08

אתמול אכלנו בטורקיז והיה פשוט מצוין ! (כמו תמיד). כל מנה שהזמנו מהראשונות ועד הקינוחים היו טעימות להפליא, השירות היה מחוייך, נעים ואכפתי. האוירה בטורקיז תמיד נעימה, מן אוירה של בית... למרות המיקום וכנראה שלמרות שמצפים מטורקיז להיות מפולצנת המסעדה מעוצבת במן פשטות ובלי הרבה שטיקים מה שנותן בין יתר הדברים הכייפים אוירה טובה. בקיצור באמת נהננו אבל זה לא חדש. בכל הפעמים שביקרנו בטורקיז היה מעולה ולכן אנחנו תמיד חוזרים. תמשיכו כך....

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
2.7
30/04/08

- סרדינים ממולאים וקציצות דגים מלוחים להחריד. החזרנו. - ברבוניות גדולות מדי, רכות וטפלות. - דג בתנור עשוי ברישול. מחירים מוגזמים ביותר יחסית לאיכות. כל מה שנשאר מהמסעדה המיתולוגית זה... מיקום נהדר לחוף הים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.0
29/03/08

הגענו לארוחת בוקר. סתמית להפליא. חביתה עם סלט ירקות. בצד קיבלנו מעט מאוד גבינת שמנת, פרוסת גבינת בולגרית ופלפל קלוי שממש לא מתאים לארוחת בוקר ישראלית ו-3 זיתים. כשביקשתי תוספת של גבינה... התבקשתי לשלם 5 ש"ח. קופסת גבינה שלמה לא עולה כך אבל על 2.5 כפות בטורקיז כנראה שכן. מזל שהשירות היה מצוין ומפנק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
orit - תמונה
orit מבקר מתחיל
1.0
27/03/08

אתמול הגענו לארוחת צהריים, המארחת במבט מאוד מתנשא שאלה אם הזמנו מקום, לבסוף הושיבה אותנו במקום שלא לשביעת רצוננו, הרגשה פשוט לא נעימה.קמנו והלכנו, לא נחזור, כך לא מקבלים אורחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה