נגישות
נגישות

טורקיז ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

100 ביקורות וחוות דעת על טורקיז

 - תמונה
4 ביקורות
2.0
27/08/07

אז ככה הייתי פעם לקוח קבוע של טורקיז עוד מימיה ביפו הפסקתי ללכת עם עליית המחירים המטאורית שלה, החלטתי לחזור כדי לנסות פעם נוספת את העיסקית שלהם, קודם כל יש לציין כי העסקית יקרה למדי בין... 95 ל105 שקלים הזמנתי פלאפל שרימפס בהמלצת המלצר- טעות קשה היה פשוט נורא מאוד לא אהבתי את המנה טעמו הנפלא של השרימפס פשוט נעלם הפלאפל הסתמי הזה הלחם שלהם כמו תמיד נהדר השירות איטי מעט והדג שלי למנה עיקרית היה רגיל טעמו לא הפתיע אותי בכלל יש לציין שהייתי מצפה ליותר ממסעדה שממצבת את עצמה גבוה כל כך ולכן לא אחזור שוב!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ami Gaon - תמונה
Ami Gaon 7 ביקורות
2.3
21/08/07

הייתי מצפה מטורקיז להציג בתפריט שבאתר גם את מחירי המנות השונות, אלא אם יש למישהו שם חשש(?), ספק(?)....

עוד פרטים
הוספת תגובה
קריו - תמונה
קריו מבקר מתחיל
1.7
26/07/07

אם אני אכתוב מאכזב, אני אמעיט בערכה של החוויה שעברתי ביום שישי 18/7 בטורקיז-סי אנד סאן.כשאני נכנסת למסעדה שדורשים עבור רוב המנות העיקריות שלה, מחירים במספרים תלת ספרתיים, מן הראוי... שהשירות יינתן בהתאם. לאחר הגשת המנות הראשונות קראתי למלצרית וביקשתי לא להכין לי את המנה העיקרית מכיוון שאינני רעבה כפי שחשבתי. המלצרית הודיעה לי שאין זה אפשרי מכיוון שהמנות העיקריות אוטוטו מוכנות. כעבור זמן לא מבוטל (אוטוטו - הגירסה הארוכה) המנות העיקריות הגיעו לשולחן. קיבלתי מנה חסרת טעם ויבשה לחלוטין של קבבוני פילה בקר. בזמן שחברותיי מסיימות את המנה העיקרית שלהן, הצלחת שלי נשארת כמעט כמו שהוגשה (אם נחסיר את הטעימה שנלקחה ממנה), ובכל זאת אף מלצר לא הועיל בטובו לשאול מדוע אינני אוכלת את המנה.כשהגיעה לבסוף המלצרית לפנות את השולחן, היא "הופתעה" לגלות שכלל לא אכלתי ושאלה אם הכל היה בסדר. למרות שהגבתי בשלילה- לא עשתה דבר וחצי דבר בנידון. אחרי הקינוחים הגיע החשבון, בו הופתעתי לגלות שחויבתי על המנה שכלל לא אכלתי ואף התלוננתי עליה.ביקשתי לדבר עם מנהלת המשמרת ולהבין את פשר העניין.ניגשה אלי בחורה צעירה וחוצפנית למדי, שהעזה לומר לי שהמנה 'לדעתה' הייתה בסדר גמור. כשהסברתי לה שאם המנה לא הייתה טעימה בעיניי אין זה רלוונטי מה היא או השף חושבים ושאין כלל מקום לוויכוח. היא המשיכה לנהוג בגסות רוח, כשהיא מטיחה בי האשמות שאמרתי למלצרית שלה שהכל בסדר עם המנה, ורק בגלל שביקשתי לבטל אותה בהתחלה אני טוענת שהיא לא טעימה.אמרתי לה שגם חברותיי טעמו והסכימו שהמנה אכן יבשה ולא טעימה, אך ככל הנראה גם דעת חברותיי לא נחשבת. נתקלתי באטימות מוחלטת ובחוסר מתן שירות משווע. לא הבנתי ממתי זה הפך ללגיטימי שלקוחות במסעדה יתווכחו על מנת להוכיח למנהלי משמרת מדוע לא היה האוכל לטעמם.אני מאמינה שאם הייתי גברת בת 40 ולא צעירה בת 22 היחס היה אחר.אבל בתור מלצרית כבר למעלה משש שנים אני מוכרחה לחלוק מבינתי ולומר- שבמתן שרות הגיל לא משחק תפקיד. לקוח הוא לקוח.מיותר לציין את העובדה שהחשבון בעל ארבע הספרות לא התקצץ בהרבה לאחר ביטול המנה, ולכן לא הייתה זו קונספירציית "אכילת חינם". הייתה זו דרישה פשוטה לשירות הולם ואחראי מצד המסעדה. קטונתי מלנסות להבין איך במסעדה שאמורה לכבד את עצמה נמצאת מנהלת משמרת חסרת תודעת שירות לחלוטין.לאחר וייכוחים ועוגמת נפש מיותרת ביטלו את המנה מהחשבון וכך את הסיכוי שכף רגלי תדרוך שוב במסעדה טורקיז!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ronyh - תמונה
ronyh 42 ביקורות
4.7
20/07/07

מסעדה איכותית, המנות משובחות אם כי לא מתוחכמות ולא מפתיעות. השירות אדיב מאוד ומקצועי. המסעדה טעתה כאשר הגישה לנו את סטייק הטונה נא-מדיום למרות שביקשנו נא ואף הדגשנו זאת, אולם יאמר לשבחה... של המסעדה שהציעו לנו ללא היסוס להחליפו באחר אף על פי שחציו כבר נאכל (סירבנו מטעמי הגינות). לקינוח בחרנו עוגת פרג עם שקדים שמעליה כדור גלידה ושזיף. דווקא הקינוח היה מפתיע וייחודי, חבל שהאפקט לא הושג במנות המרכזיות. מלצרית היינות הפגינה מקצועיות מרשימה, גלתה אדיבות והציע לנו לטעום מספר יינות למרות שהזמנו רק כוס אחת, ולבסוף הצליחה לפגוע בול (משימה לא פשוטה). בסה"כ העברנו ערב מאוד מהנה, אין טענה מיוחדת שניתן להעלות כלפי המסעדה, אולם חסרה השלמות וקשה להצביע בדיוק על הגורם לכך. ייתכן שחוסר התעוזה של השף, ייתכן שבגלל העיצוב החסר של המסעדה (ובעיקר בהשוואה לזו הסמוכה לה בדלת שממול...). ברמת המחירים של המסעדה, היעדר ה"וואו" היא טענה מוצדקת ולא פלצנית. לסיכום: מסעדה טובה מאוד, שמעניקה תמורה גבולית למחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכה - תמונה
מיכה 2 ביקורות
4.3
14/07/07

היינו 4 בארוחת בוקר מצויינת שבה אכלנו ארוחת בוקר ישראלית, ארוחת ראפ סלמון, וסלט עם מוצרלה. הכל היה טעים ומוקפד. מלווה בלחמים מעולים שאפויים במקום וחלק מהמנות מלוות בסלט ערבי קצוץ דק... ומטובל היטב. לא אהבנו במיוחד את האקוסטיקה במקום אבל זה גם לא הפריע מיוחד.שרות ע"י צוות גדול כך שלא נאלצנו להמתין לכלום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dror - תמונה
dror 7 ביקורות
1.7
06/07/07

יתרונו היחיד של המקום - המיקום. וזה כל כך לא מספיק.האנרגיה שעולה מהמקום היא של של תל אביביות במובן הרע שלה, השטחי, היומרני. אין באוכל הצפוי כל סיבה להגיע למקום.מקום מאוד לא נעים, מיועד... לכל היותר לביקור חד פעמי שמתברר כשגיאה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
06/06/07

תודה למלצרית הבלגית ששרותה החם והנעים סתר את ההמלצות הרעות שקראנו באתר. נתחי הפילה ושרימפס ברוטב בורדולז היו משביעים וטעימים. השרימפס בפלאפל היה סתם פלאפל

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
22/05/07

מסעדה גרועה, אנשים פלצנים, חושבים שהם גרים בבברלי הילס. האוכל פשוט מזעזע והאחמ"שית פשוט חושבת שהיא מנהלת איזה מפעל הייטק. אני אדם שנוהג לשבת הרבה במסעדות ובמסעדה כזאת מדכאת לא נתקלתי... בחיי. לא מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי - תמונה
עדי 5 ביקורות
3.0
12/05/07

עוד מקום תל-אביבי של לראות ולהיראות. נוף יפה, אווירה נובו-רישית פלצנית, צפוף ורועש כמו כל המקומות ה"אינים".האוכל בסיסי, אבל עשוי טוב מאוד.השירות מזכיר מסבאה יותר ממסעדה אמיתית. נראה שלא... ממש אכפת להם ממי שלא מפורסם, ואני ממש לא. מה לעשות, אם אני מוציא 115 ש"ח על סטייק פילה, מעבר לעובדה שהוא עשוי בדיוק במידה הנכונה, אני מצפה לקבל קצת יותר מגולגול קטן של בשר. במחיר הזה הייתי מצפה גם לקצת יותר יחס מצוות המקום. סטייקים אני הרי יכול לעשות גם לבד בבית...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
07/05/07

הגענו למסעדה ביום שישי בערב לאחר שהזמנו מקום שבוע מראש.הושיבו אותנו בכוך כשהיושבים מסביבנו כאילו יושבים עלינו. המלצר הלחוץ דיבר איתנו ועם השולחן שלידנו בד בבד וזאת לאחר שחיכינו 15 דקות... כדי להזמין (המלצה שלי - יותר מלצרים במשמרת יאפשרו למלצר לתת את מלוא תשומת הלב לכל שולחן). המסעדה רועשת יתר על המידה. המנות הראשונות היו סבירות, המנות העיקריות קצת פחות: הפרגית שרופה ללא כל תיבול - ממש משעמת, לוקוס מטוגן ולוקוס בתנור גם הם לא מושקעים ובטח לא במשקל שהובטח והסלמון סתמי. הקינוחים היו טעימים. בקיצור, ממש התאכזבנו.בתגובה לעדן בר לב שהגיבה קודם: אולי כדאי שתהיי קצת אובייקטיבית. ממש הבעלים מדבר במקומך.</P>

עוד פרטים
הוספת תגובה