נגישות
נגישות

טורקיז ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

100 ביקורות וחוות דעת על טורקיז

אורלי - תמונה
אורלי מבקר מתחיל
3.0
17/01/11

אכלנו היום בטורקיז, היה מאכזב מאוד, נראה לי שהשף מצונן מאוד, כל המנות שאכלנו: טרטר סלמון, שקדי טלה, רביולי, דג לברק, ועוד היו ללא תבלינים, מנות יפות, עשוי לעילא, שכחו לשים תבלינים הכל... היה פשוט תפל ללא שום תשוקה.... חבל

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורנה - תמונה
אורנה 2 ביקורות
4.3
18/12/10

אחרי שקראתי את כל התלונות קצת נבהלתי... אני לעומת זאת הייתי מאוד מרוצה. המנות היו מגוונות וטעימות. דגים ופירות ים מכל מיני סוגים, ברטבים חדשניים, ותוספות מעניינות. השירות היה לעילא... ולעילא. אפילו פינקו אותנו במנה נוספת על חשבון הבית. אוירה נעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
צבי - תמונה
צבי 2 ביקורות
2.3
17/12/10

מנות הרtשונות היו טובות. הזמנu סטק הליבוט שהגיע חסר טעם/ דג סול שהגיע שרוף וספוג שמן. מנה אחרת פשוט לא הגיעה ובמקומה הופיע עוד הליבוט שלא הוזמן. הובטח שלא נחייב על הדג אולם החיוב הופיע... בחשבון ונאלצנו לבקש שנית להורידו. לא הוצע לנו שום פיצוי על עוגמת הנשפש לפני אורחים מחו"ל שהזמנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שמעון - תמונה
שמעון מבקר מתחיל
2.0
08/11/10

האווירה והשירות היו סבבה. הזמנתי שני סטיקים, אחד אחרי השני, סינטה ואנטריקוט והיה פשוט מזעזע. הזמנתי מדיום אבל הטבח בשם הפלצנות הביא לי בין ריר לבלו והחזרתי את הסטייק פעמיים. מסעדה... שמכבדת את עצמה אחרי החזרה אחת צריכה לעשות סטייק מחדש. ספוג אחזבה ועוד רעב הזמנתי את האנטקריקוט אומנם היה 400 גרם אבל של פרה ולא של עגל. בקיצור פעם ראשונה ואחרונה. מי שקורא תהיה חכם ואל תלך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
1.7
01/11/10

בבסיסו דג מצויין, ביקשנו את המלצר והוא כבר הגיע ועיקם את האף ואמר בסדר נתקן את המנה, הפלא ופלא קיבלה חברתי את אותו הדג עם "תיקון תיבול" ושתי סוסייר לידו ובכל אחד רוטב שונה. אני הייתי... המומה על כך שניסו ל"שפץ" את המנה הקיימת ולא הכינו אותה מהתחלה. וכאשר שוב אמרנו שזה לא טעים המלצר ואף האחמ"ש עיקמו את האף ואמרו "השף טעם ואמר שטעים" ממש הלם, מה הוא יגיד איכס עשיתי לא טעים?? בקיצור רבותיי טורקיז בשבילי

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
1.7
01/11/10

אוי אוי אוי.......... כמה ציפיתי, כמה רציתי וכמה התאכזבתי, שמעתי נפלאות על מסעדת טורקיז והגעתי היום בצהריים עם חברה, הזמנו עסקיות, אני הזמנתי טרטר סלמון שהיה צפוי וטעים, וחברתי הזמינה... סלט ירקות, שלא נעים לומר ישב כמה רגעים טובים לפני שהוגש כוון שהירקות הגירו את כל הנוזלים מהם והסלט קיבל טעם של לא כל כך טרי. לעיקרית קרצה לי מאד המנה של ריזוטו זנב שור עם פטריות ופרמז'ן, על עצם המחשבה הזלתי ריר, אך

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרה - תמונה
שרה 3 ביקורות
4.7
27/08/10

אני ובן זוגי ישבנו יחדיו על מלא מנות ראשונות...כולן היו מעולות!!!! השירות היה מדהים....המלצרית הייתה נחמדה והאווירה טובה במיוחד. ממליצים בחום!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
14/08/10

לצערי הפעם הזו הייתה מאכזבת מאין כמוה. קיבלתי דג קר, בלי טעם, התוספות היו טפלות וסתמיות, "עוגת" תפוחי האדמה שהייתה חלק מהתוספות הגיעה יבשה מאוד מלמעלה וקרה גם כן (כשהתרעתי החזירו לי את... המנה לאחר חימום מהיר במיקרו מבלי לטרוח להוריד קודם את הבצל הירוק שזרקו מלמעלה), בקיצור...הרגשנו שהגענו באיחור לארוחת צהריים בחדר האוכל של איזה קיבוץ...צר לי אבל זו הייתה הרגשה - מה קרה לכם?...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
09/08/10

היתי עם אשתי בצהריים והיה פשוט מצויין.מעבר לנוף ולאוירה המצוינת האוכל פשוט טעים.המנות לא קטנות בכלל וההפתעה...(אמנם בעסקית)מחיר סביר ביותר - 285 ש"ח לזוג כולל מנה ראשונה ועיקרית לכל... אחד,כוס יין,קינוח,לימונדה ומים.אין לי מושג למה הביקורות פה קוטלות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
27/04/10

האוכל טעים אבל לא ביחס למחירו, השרות היה חינני ומחויך אבל בפועל בעייתי מאד, המלצריות שוכחות בקשות ופניות שאינן נוגעות למנה עצמה (כוס קרח, תיזמון מנות, קבלת תפריט ועוד)

עוד פרטים
הוספת תגובה