נגישות
נגישות

טורקיז ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

100 ביקורות וחוות דעת על טורקיז

 - תמונה
2 ביקורות
4.3
11/01/08

לג'וני דפ - לידיעתך ולידיעת רבים שאינם מעשנים, עניין הלא מעשנים מקובל ואף מובן, אך החוק הגדיר בברור כי בעלי מסעדה רשאים לבנות חדר מיוחד על פי קריטריונים מסויימים בו מותר לעשן, כך שעם כל... הכבוד ובהחלט יש כבוד, בטורקיז יש חדר שנבנה במיוחד עבור מעשנים ולפי מיטב הבנתי עומד בכל הקריטריונים המוצבים בחוק. וכעת לעיקר, ישבתי בטורקיז עם חברים לפני מספר ימים והיה פשוט תענוג!!! על אף הפלצנות עצם המיקום ובעיקר עצם הגושפנקא שהודבקה למסעדה, האוירה כל כך פשוטה, העיצוב גם הוא לא מושקע מידיי ונותן אוירה כייפית, חמה, אוירה של בית. מה גם שהבעלים והעובדים שם כל כך נעימים ואוהבים שפשוט כייף לבוא ולהתקבל בכזה חיבוק. האוכל כתמיד נפלא, ועל אף הפשטות כביכול של המנות, רובן לטעמי פשוט נהדרות. השירות מקצועי לחלוטין ובעצם הכל עשר!!! תודה למשפחת טורקיז הנפלאה שנותנת לנו תמיד להרגיש בבית, להרגיש משפחה. זה הכי כייף בעולם. ומה חשוב כל היתר...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
09/01/08

תענוג כייפ לשבת לאכול לשתותתתת לפלרטט המקום נפלא ובעלי הבית מקסימים שירות מקצועי הכל עם כל הלב עם טעם, יופי ואופי איוי

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
07/12/07

היום אכלנו ארוחת בוקר נהדרת. היחס היה מפנק ביותר, האוכל טעים והכלים נקיים. בקיצור - גן עדן. אלא מה - במסעדה יש איזור למעשנים כאשר החוק החדש קובע שאסור לעשן ואפילו אסור לשים מאפרות על... השולחנות בחדרי המסעדה. המקום "נחשב" ומן הראוי שגם ישמור על החוק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
25/10/07

מזמן לא התאכזבנו ככה ממסעדה. אולי לא היינו צריכים לבוא עם ציפיות. ולידיעת המלצרים (הם התחלפן כל הזמן, ולא ישבנו שם שעות): לשים על השולחן את הקיסמים והמטליות הלחות שנייה אחרי שהלקוח לקח... את הביס השני מהמנה שלו - זה לא לעניין. אנדרסטייטמנט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
19/10/07

ממליץ עם כל החושים. חווית האוכל יוצאת דופן .טעים! יש לפעמים שמתמכרים לאוכל ולמנות יוצאות הדופן. יקר יותר או פחות ?בגיל שלנו זה ממש לא משנה(53) אתה מקבל תמורה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
17/10/07

ישבנו במסעדה נעימה שעל כל עמוד בה יש שלט מאיר עיניים אסור לעשן ,ומה נראה לכם ??? על כל שולחן מאפרה ואנשים מעשנים בכל פינה בתוך המסעדה . לא בחוץ אלא בפנים על הבר ישבו אורחים נכבדי העם... מעשנים סיגר ונהנים מהחיים. לאחר שדיברתי עם מנהלת הערב במסעדה לא קרה כלום . אף אחד לא הפסיק לעשן. לאחר הפניות שלי . אז חבל האוכל סוף הדרך. אבל רק האוכל . זו חוצפה ואני שוקלת לתבוע על כך את המסעדה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
אפרת - תמונה
אפרת מבקר מתחיל
4.3
04/10/07

ישבנו מספר רב של חברים, השירות היה מצוין והאוכל מדהים. כל מנה (וטעמנו הרבה) היתה מעולה. הקינוחים היו מדהימים והפתיעו במיוחד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
25/09/07

אז ככה הייתי בטורקיז לפני בערך שבוע,ובתחילה זה נראה מאכזב ביקשנו איזור מרכזי ולא קיבלנו, ביקשנו ללא עישון וגם התעלמו, כולנו (כולל האורחים מחו"ל) חשבנו שפשוט נלך משם היינו כל כך כעוסים,... בסופו של דבר התיישבנו והיינו מאוכזבים מההתחלה הלא מבטיחה, לאחר מכן במהלך הארוחה הופתענו מהאוכל שהיה מעולה, ומה שיותר הפתיע אותנו לאחר כל התלאות שעברנו זה השירות המושלם של מלצרית בשם יסמין חייכנית שלא הפסיקה לרצות אותנו, ולדאוג לנו ולפנק בקינוחים ועוד הפתעות, אז רציתי להגיד לך תודה בשמי ובשם אורחיי בזכותך הערב עבר מערב אסון לערב שיגעון , תודה רבה ותמשיכי לחייך תמיד

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
23/09/07

טוב אני רוצה להקדים ולמר שאני מכיר את המיסעדה יותר מ12 שנה אז תגידו שאני "מכור"אכלתי בשבוע שעבר צלעות טלה מדהימות שאפילו דוחול מנצרת לא מגיע לרמה הזו.אישתי אכלה קוד פיש והיה פצצה אני לא... מבין את כל אלה שמבלבלים את השכל על מחיר ולא טעים.לא סתם המיסעדה ע ו ב ד ת 14 שנה.טורקיז תמשיחו כך.ישר כוח!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעיש - תמונה
יעיש מבקר מתחיל
3.0
18/09/07

במילה אחת א-כ-ז-ב-ה יקר בטרוף ביחס לטעם הסתמי. שמות מנות מרשימים דגים מיוחדים מיבוא מרצות אקזוטיות וכל מה שצריך בכדי לגרום לכם להזמין למרות המחירים המופקעים . האכזבה בזמן האכילה קשה... ומעוררת רצון להתחרט ולהתחפף. דג קוד בציפוי טמפורה ורוטב טרטר מתפריט המיוחדים הסתבר כגוש דג המתאים לקנטקי פרייד ציקן . כל השאר דומה . קשה להאמין שאוכל כל כך יפה מסוגנן ויקר יכול להיות כל כך רע שלא לדבר על כאבי הבטן והשילשולים שהגיעו לאחר הארוחה. לא ללכת

עוד פרטים
הוספת תגובה