נגישות
נגישות

זנזרה ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

37 ביקורות וחוות דעת על זנזרה

רון - תמונה
רון 29 ביקורות
אוכל טעים, אווירה נחמדה, שירות לא משהו
3.5
19/01/13

הלכנו לאכול במסעדה בערב שישי, היה די מלא, הזמנו פיצה ולחם עגבניות (שהתברר כנהדר), וגם הפיצה לא רעה בכלל. השירות היה לא משהו. עד שהגיעה הפיצה מרגע ההזמנה לקח כחצי שעה, ובסוף כשרצינו... להזמין חשבון, פשוט שכחו אותנו, והלכתי לשלם בקופה מבלי להשאיר טיפ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ישי - תמונה
ישי 3 ביקורות
הדאי להתרחק
2.0
28/08/12

היינו שניים במוצ"ש, והיה מתחת לכל ביקורת. הלחם הכפרי שבטח נקנה בחוץ היה הדבר היחיד הטעים. הזמנו גרנדה, קלצונה משעממת ופילה סלמון שאמור היה לבוא עם מרווה ע"פ התפריט. כשהגיע פילה משעמם... בלי זכר למרווה וכששאלנו, אמרה לנו המלצרית בלי שמץ של התנצלות "אין לנו מרווה". צריך להודיע מראש כשמה שמובטח בתפריט לא קיים, לא? הפילה הגיע לבד. רק כשגמרתי אותו הגיעו התוספות: תפ"א טעימים וסלט תפל ומשעמם. קיבלנו 10% הנהה בגלל הבלגן. יפה!עדיין, 140 ש"ח נזק מיותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי - תמונה
עדי מבקר מתחיל
מומלץ בחום
4.0
08/08/12

באים לאכול כמעט כל שבוע כבר כמה שנים. מקום שקט ונעים. אוכל טוב, גם מחירים סבירים. שירות חם ומקצועי. פיצות ופסטות מומלצות מאוד ו גם טירמיסו. תפרית עשיר לכל טעם. באים עלינו אורחים מחו"ל,... את כולם אנחנו מזמינים לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נועם - תמונה
נועם 10 ביקורות
פשוט סתמי.
2.3
05/05/12

הגענו ביום שישי לאכול ב 7 בערב. אני הזמנתי סלט מוקפץ עם ירקות, אשתי לזניה צמחונית, ואמא שלי פסטה עם עוף בשמנת. הכל היה פשוט חסר טעם. לא נראה שיש שם באמת טבח שיודע לבשל אוכל איטלקי. המנה... שלי מפוצצת פטריות, מלפפונים ועבניות, בלי רוטב כמעט. המנה של אשתי פשוט גבינה מותכת עם פלפלים, והמנה של אמא פסטה שהיה צריך להוסיף לה טונה מלח. לפי מה שאני קורא בביקורות, עדיף להזמין שם פיצה וזהו. או קפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סבינה - תמונה
סבינה 8 ביקורות
2.7
26/08/10

הייתי במסעדה שרק פתחו אותה והזמנתי קפוצינו וקיבלתי קפה חלש עם קצפת ואז אמרתי למלצר שמסעדה שקוראת לעצמה איטלקית, צריכה לדעת שזאת לא קפוצינו. אחרי הרבה זמן, החלטתי לתת לה עוד צ'אנס, חבל.... אוכל בינוני ושירות על הפנים, חכינו 10 דקות לתפריט ורבע שעה לשתיה ועוד רבע שעה למנות ראשונות שהוגשו ביחד עם המנה העיקרית, אחר כך 15 דקות לחשבון, השירות עד כדי כך גרועה שלא השארנו טיפ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
23/03/10

מקום שנחמד לשבת בו, הפיצה טעימה שבא לך לאכול ת'צלחת גם, הרוטב עשיר ומושקע. ממליצה בחווווום. גם הלימודנה חבל"ז. תהנו :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
מורן - תמונה
מורן 2 ביקורות
4.3
21/08/09

היזמנו אוכל ביום שישי 21ל8 פסטה פסטו ותוספתשמנת היה מעולה ואישתי היזמנה סלט יווני היה טוב והירקות היו טריים בסדר גמור חבל שלקחו 5 על השמנת אה וגם הלחם שום פצצה כרגיל

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
28/06/08

נעים מאוד לשבת ולאכול במסעדה זו - נהננו פעמים רבות לאכול במסעדה ולקחת הביתה. אבל בפעם האחרונה, כשהחלטנו להזמין פיצה הביתה, ציפתה לנו הפתעה ממש לא נעימה - הפיצה הגיעה לאחר שעה מרגע... הזמנה, קרה ולא פרוסה אבל שיא של כל השיאים היה שליח חצוף שדרש טיפ (בעלי מוסר לו תשלום עבור פיצה ואומר לו תודה - אבל השליח לא רוצה לעזוב ואומר: "לא צריך את התודה שלכם, תביא טיפ). השורה התחתונה: השליח הנ"ל ואיכות של פיצה שקיבלנו מורידים מאוד מהאיכות של המסעדה - למחשבה של מנהל המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
26/04/08

טעים ומשביע. לא זול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
03/01/08

מקום נהדר!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה