נגישות
נגישות

זנזרה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

37 ביקורות וחוות דעת על זנזרה

אריק - תמונה
אריק מבקר מתחיל
נחזור שוב
4.0
07/01/17

הינו משפחה עם ילדים בשבת בצהריים אווירת המקום משפחתית ורגועה , שרות מצויין מנות טעימות מחירים סבירים. בקיצור מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
judy - תמונה
judy 48 ביקורות
שווה
4.8
31/08/16

הזמנו פיצה משפחתית עם תוספות ושתייה גדולה, במחיר לא רע בכלל 72 ש"ח. לא גובים כאן עלות משלוח, הפיצה היתתה טעימה מאוד לא חסכו על התוספות והבצק היה קריספי. נקודה חשובה לטובה השליח הגיע... מהר בערך 30 דקות אולי פחות ולא התקשה למצוא את הדירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ran - תמונה
Ran 99 ביקורות
אחלה פיצה
4.5
18/06/16

הזמנו פיצה משפחתית שמגיעה גם עם בקבוק שתייה קלה ליטר וחצי. זה עולה 56 שקלים עד לא מזמן זה עלה 49 ועכשיו הם העלו את המחיר עדיין מחיר טוב. הוספנו גם שתי תוספות עגבניות 7 ש"ח ופפרוני 9... ש"ח בהחלט הוגן. הפיצה הגיע יחסית מהר והשליח מצא אות הדירה בקלות. היה טעים מאוד ומהנה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alona - תמונה
Alona 24 ביקורות
מסעדה ביתית וטובה
5.0
20/03/16

ביקרתי במסעדה עם חברה,המנות מאוד טעימות בזנזרה, מאוד משביעות וגדולות. הפיצה שלהם ממש טעימה וגם הפסטות והסלטים. השירות היה אדיב ומקום ממש נחמד לשבת בו לזוגות או סתם לחברים או משפחה.... המחירים לא גבוהים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Leon - תמונה
Leon 8 ביקורות
שכונתית מומלצת
4.3
09/03/16

מנות שהזמנו היו טעימות , שרות היה אדיב, לא חיכינו לאוכל הרבה זמן וזה מצוין . לדעתי מחירים גבוהים בשביל נווה שאנן. פיצות שלהם מצוינות , נעשות במקום סה"כ מאוד נהנינו וזה הכי חשוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Reut - תמונה
Reut 41 ביקורות
מסעדה איטלקית נ-ה-ד-ר-ת
4.0
03/12/15

אנחנו לקוחות חוזרים כבר כשנה, כל פעם שבא לנו לשבת עם חברים על אוכל כייפי ולא כבד מדי. התפריט לא ממש עשיר בגיוון אבל זה לאו דווקא עובד לרעת המקום, יש להם כמה מנות נהדרות שחייב לנסות כמו... מרק הבצל והפיצות השונות. מומלץ בחום לנסות את לחם העגבניות שהם מכינים במקום. רמת השירות סבירה, טעונת שיפור ולא מספיק זריזה ואדיבה, אבל אפשר לחיות עם זה ולא מדובר על חווית שירות מזעזעת. רמת מחירים טובה וממוצעת, יש מקומות זולים יותר אבל לגמרי עדיף לשלם טיפה יותר על אוכל מעולה :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ran - תמונה
Ran 99 ביקורות
הפיצה הכי טובה בחיפה
5.0
31/08/15

אכלתי ברוב הפיצריות בחיפה וזאת משמעותית הטובה ביותר. אנחנו תמיד מזמינים פיצה עם שליח, שמגיע בזמן ואפלילו לפני, מגיע עד השלת ולא כמו רוב השליחים שמבקשיםשתרד לכניסת הבניין או לרחוב כי הם... לא מוצאים את הכתובת (סתם עצלנים). בכל מקרה פיצה עשוי טוב עם בצק ותוספות נדיבות. יש גם מבצע על פיצה ושתייה קלה מאוד משתלם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גנית - תמונה
גנית 139 ביקורות
טעים מאד
5.0
15/02/15

היינו זוג בנוש ונכנסנו לאכול בזנזרה - השירות היה נפלא אדיב ונעים מאד של מלצרית חביבה ביותר. המנות גדולות מאד ומשביעות וטעימות מאד. אוירה טובה, מחירים שווים ביותר, אפילו זולים ביחס... לתמורה שמקבלים. ממליצה בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
ויקי - תמונה
ויקי 52 ביקורות
מסעדה איטלקית טובה ולא יקרה
3.5
22/01/15

היינו 6 אנשים, חוץ מהשירות שהיה איטי להחריד, המנות ענקיות ומאד משביעות וטעימות. אוירה טובה, אבל הזמן שלוקח למנות לצאת - לא סביר בעליל.וגם כל בקשה עד שמקבלים מענה.. אפשר להשתגע. מחירים... סבירים ביותר, אפילו זולים ביחס לתמורה שמקבלים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Morag - תמונה
Morag 20 ביקורות
מסעדה מעולה, מומלצת בחום
4.8
13/01/15

אנו תמיד מגיעים בעסקיות המשתלמות, עבור 70 שקל קיבלו כל טוב, לחם הבית, סלט מנה ראשונה, עיקרית ושתייה. התפריט מגוון מאוד וכל אחד יכול למצוא מה לאכול, הפיצה אפוייה היטב והפסטה טרייה וטעימה... במיוחד. האווירה תמיד נעימה ושקטה בשעות הצהריים, השירות תמיד אדיב סובלני וחייכני. מומלץ בחום! אחת המסעדות הטובות בחיפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה