נגישות
נגישות

זנזרה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

37 ביקורות וחוות דעת על זנזרה

Juman - תמונה
Juman 2 ביקורות
מומלץ בחום !
4.5
12/01/15

למרות שביקרנו ביום שישי עמוס, קיבלנו שירות מפנק ומלצרית מקסימה, אוכל טעים מאוד ואווירה רומנטית. אין ספק שאנחנו חוזרים !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
לימור - תמונה
לימור מבקר מתחיל
מסעדה לא ממולצת ליותר מ 2 סועדים
2.0
11/01/15

ביום שישי האחרון הגענו כ 12 איש כולל לילדים , הושיבו אותנו בכניסה למסעדה בשיא הקור של ינואר. כשביקשנו שהשליחים יכנסו ויצאו מהדלת השנייה התעלמו מבקשתנו ואף הפנו לנו את הגב. לא הצליחו... להוציא את כל המנות ביחד ובין מנה למנה נדרשנו לחכות כ 10 דקות ובנוסף שכחו להוציא את אחת המנות שהזמנו. כשביקשנו להזמין קינוח כדי לחגוג את המפגש שלשמו הגענו, המתנו כ 15 דקות , התייאשנו וביקשנו לבטל את הקינוחים ולקבל רק את החשבון. להפתעתנו הוא הגיע תוך דקה . בקיצור לא ממליצה להגיע לשם מעל 2 סועדים, הם לא ערוכים ובעיקר לא שירותיים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ee35 - תמונה
ee35 21 ביקורות
קינוח במסעדה
4.3
09/11/14

בביקור בחיפה חיפשנו מסעדה נחמדה לקינוח אחרי ארוחת ערב. המסעדה מעוצבת יפה, עם המון ריחות נעימים של אוכל איטלקי. למרות שהמקום היה מלא (יום שישי בערב), הושיבו אותנו במהירות והשירות היה... מקצועי ויעיל. אכלנו פאי תפוחים עם גלידת וניל שהיה פשוט נפלא. המחירים סבירים בהחלט. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
gissinm - תמונה
gissinm 3 ביקורות
מסעדה מצויינת
5.0
18/10/14

מסעדה מצויינת. אוכל טעים ומגוון. תמיד נהנים להגיעה. הזמנו קייטרינג למסיבת בר מצווה והיה פשוט מושלם. תודה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
boaz - תמונה
boaz 35 ביקורות
היה טעים
3.8
11/07/14

הגענו בשישי בצהריים, שלושה. לקחנו כריך פונגי מוקרם- ג'בטה ששמים עליה רוטב פטריות בשמנת ומקרימים, לאחר מכן סוגרים ומגישים עם מלפפון ועגבניה. מנה טעימה (עלתה 39 ש"ח). פיצה מרגריטה- עושה... רושם ששינו את הפיצה בזמן האחרון וכרגע היא יותר עבה ועם קצת פחות רוטב מבעבר, בכל מקרה כולנו הסכמנו שכרגע היא יותר טובה (פיצה מרגריטה ללא תוספות עולה 32 ש"ח). ריזוטו מרינרה- הייתה אמורה להיות מנה של ריזוטו ברוטב עגבניות ומאכלי ים. בפועל הגיע תבשיל של אורז רגיל שהכיל פירות ים. בהחלט לא ריזוטו אבל היה טעים (52 ש"ח, יחסית למנה שהכילה הרבה פירות ים המנה הייתה שווה את המחיר, אבל בגלל שזה היה אורז רגיל זה מאוד אכזב). לשתייה לקחנו קנקן מיים וקנקן קולה אישית (לא ניתן לקנות בקבוקים אלה רק סוגי שונים של קנקנים/כוס). המחיר היה מאוד הוגן, עלה 16 ש"ח והספיק לשתי כוסות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
boaz - תמונה
boaz 35 ביקורות
אוכל טוב
4.0
20/04/14

הגענו ביום שבת בערב, למנה ראשונה לקחנו פטריות ממולאות שהיו אפויות ברוטב שמנת. מנה טעימה אך לא בטוח ששווה 39 שקלים. לעיקריות לקחנו פיצה אישית (עם מספר תוספות) וריזוטו שרימפס. בניגוד... לריזוטו שקיבלתי בפעם הקודמת שהזמנתי אוכל הביתה, הריזוטו הפעם היה מצויין. נדיב בשרימפס ומאוד טעים. הפיצה הייתה מצויינת, לא עבה מדי ולא דקה מדי ועם גבינה טובה. השירות היה קצת איטי, היו שתי מלצריות ונראה ששני בעלי המקום גם נכחו. למנה הראשונה המתנו בערך רבע שעה וכמה דקות לאחריה כבר יצאו המנות העיקריות. בהס"כ- אוכל מצויין, שירות קצת איטי (גם המלצריות וגם ההוצאה של המזון מהמטבח), סה"כ שילמנו על מנה ראשונה, שתי עקריות וקנקן שתייה 160 שקלים, לא זול אבל אוכל טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אדר - תמונה
אדר 64 ביקורות
מקום חביב, מתאים אחרי סרט בקולנוע עממי שלידו
3.3
15/03/14

אחרי סרט בקולנוע עממי התיישבנו במקום היחידי שפתוח בסביבה ה קרובה, זנזרה. המקום התמלא במהירות עם אנשים שכמונו יצאו מהסרט. היו שתי מלצריות שעבדו בזריזות לקחת את ההזמנות ולהביאן לשולחנות.... השירות היה אדיב. אכלנו מרק עגנביות שהיה טעים, והגיע מלווה בכיכר לחם כפרי, חמאת שום וסלט קטן. הזמנו גם סלט עוף מוקפץ, וכריך ציקן דלהי, שהיה קצת יבש. לסיכום, מקום חביב, שירות חביב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל 45 ביקורות
טעיםם!
3.8
15/11/13

השירות קצת איטי, עד שניגשים... אבל הפיצה היתה מעולה, בצק פריך וטעים... מחירים סבירים והאוירה ממש נעימה, ביתית ולא מתפלצנת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
boaz - תמונה
boaz 35 ביקורות
take away
3.8
06/11/13

הגעתי בצהריים לקחת אוכל הביתה. הזמנתי מרק בצל שהגיע עם לחם, סלט וחמאת שום. המרק היה מאוד טעים והלחם נעטף בנייר כסף לאחר החימום, מאוד אהבתי את הרעיון כי הוא עדין היה חמים עד שהגעתי... הביתה. בנוסף הזמנתי ריזוטו פטריות, המנה הייתה יחסית קטנה ועם הרגשה עזה שחסר תבלין כלשהו. המחיר היה סביר. זו הפעם הראשונה שאכלנו את האוכל, בפעם הבאה ננסה לשבת שם :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
גנית - תמונה
גנית 139 ביקורות
מסעדה פשוטה ומעולה
5.0
01/10/13

היינו הערב במסעדה זוג + ילד. היה נהדר. מנות פשוטות וטעימות. המסעדה שכונתית וכיף לשבת בה. הזמנו פיצות ופסטה ולחם שום והכל היה טעים מאד. מחיר בהחלט הוגן. ממליצה בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה