נגישות
נגישות

בית שלום ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

121 ביקורות וחוות דעת על בית שלום

sarit147 - תמונה
sarit147 172 ביקורות
מסעדת בית שלום
5.0
07/07/13

בסופ"ש האחרון התארחנו במסעדת בית שלום, שירות מעולה, יחס אישי, אוכל טעים ומפנק. מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
Cori - תמונה
Cori 2 ביקורות
שבת בוקר במסעדת בית שלום.
2.0
27/05/13

הזמנו מקום לבוקר בעקבות המלצה של הצימר, בטלפון היו נחמדים ואמרו לנו שהם מגישים ארוחת בוקר לאורחי המלון קודם ולכן אפשר להזמין מקום רק ב10:30. כאשר הגענו המסעדה הייתה ריקה למעט 2 שולחנות... מלאים. שאלנו את המלצרית שאלות לגבי ארוחת הבוקר, היא לא ידעה לענות והייתה צריכה ללכת למטבח כדי לשאול ולהחזיר לנו תשובה, הסיטואציה קרתה מס' פעמים. 10 דק' לאחר שהזמנו, נכנסו עוד שלושה סטודנטים למסעדה. בעוד אנחנו מחכים לסלטים של ארוחת הבוקר והלחם, ראינו ששולחן "הסטודנטים" שהגיע אחרינו מקבל את הסלטים לפנינו ומיד (כנראה שהם קיבלו את ההזמנה שלנו) ,חיכינו עוד רבע שעה (סהכ 30 דק) המלצ' אמרה שהם טעו בהזמנה, הם מכינים את כל ההזמנה מחדש והסלטים יצאו "בקרוב", לאחר כמה דקות הסלטים יצאו עם חלת שבת - כאשר בתפריט כתוב לחם כפרי, לאחר 15 דק' נכנסתי לדבר עם הבעלים ושאלתי אותו מתי האוכל יצא כי אנחנו מחכים כמעט שעה לחביתות, הוא אמר שהוא מיד בודק עם המטבח, בנוסף שאלתי למה הגיעה חלת שבת ולא לחם כפרי כמו שכתוב, הוא אמר שבשבת מגישים חלה ואין לחם כפרי אבל הוא יבדוק אם יש. לאחר כמה דקות הוא יוצא שוב ובטון כועס אומר לנו "אבל אמרו לכם שיש עיכוב!", ואז הוא שאל אם זה בסדר להביא ג'בטה במקום הלחם הכפרי, אז הסכמנו. לאחר עיכוב נוסף יוצא הלחם הכפרי...?!? לאחר עוד עיכוב קטן יצאו החביתות. לקח בערך שעה ועשרים להכין 4 חביתות, סלטים, ושני לחמים. לקראת סוף הארוחה הזמנו עוד שני קפה ומיץ תפוחים שהגיעו לנו מהתפריט בוקר (יש לציין שהוא סחוט במקום והוא מדהים). כמובן שלקח עוד רבע שעה עד שקיבלנו את הקפה, אבל את המיץ המלצרית שכחה ולא קיבלנו אותו. באותו זמן הקופות לא עבדו להם ושוב חיכינו כדי שנוכל לשלם. סהכ שעתיים. לא נחזור ולא נמליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נאוה ומשה  כהן, ירושלים - תמונה
נאוה ומשה כהן, ירושלים 4 ביקורות
מאוד מומלץ
4.8
23/03/13

סעדנו 3 זוגות ביום חמישי בערב. האוכל היה מאוד טעים עם מנות נדיבות, השרות היה מקצועי, חם ואישי, האווירה היתה נעימה והמחיר מעל לסביר לתמורה שקיבלנו. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yoav - תמונה
Yoav 9 ביקורות
מצוין ושווה את הכסף
3.8
10/03/13

האוכל היה מצוין, השירות היה מהיר ויעיל, המחיר היה מעט גבוה, אבל מוצדק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יפעת  - תמונה
יפעת מבקר מתחיל
מסעדת בית שלום תודה מיוחדת ליורם
4.8
16/02/13

הגענו למסעדה בעקבות טיול שערכנו בצפון ורצינו לאכול צהריים כאשר הגענו למסעדה ישר נפלה עלינו אווירה מיוחדת מקום ממש יפה, קיבלנו שירות יותר מנפלא, ידידותי נעים ומבדר האוכל היה נהדר ממש גן... עדן ובאמת הכל היה חוויה נהנינו מכל רגע בהחלט נחזור מומלץ ביותר!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרה אלון - תמונה
שרה אלון מבקר מתחיל
פינה קסומה בלב המושבה
4.8
15/02/13

כאן המקום לציין את תודתינו לצוות המלצרים השף בעלי המקום על האירוח המדהים האוכל המצוין ,נהנינו מאד מאד ,נשארנו עם טעם של עוד!כל הכבוד לבעלי המקום מרים ומשה על האוירה הנעימה ,והעיצוב... המדהים .

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליליה  - תמונה
ליליה 3 ביקורות
מומלץ בחום
4.8
12/02/13

הגעתי למטולה עם משפחתי לחגוג את יום הולדתי ה25. לאחר אכזבה ויחס משפיל שקיבלנו מבעלת הבית במסעדה במטולה , החלטנו למצוא מקום חדש לשבת בו. וקח הגענו למסעדת "בית השלום". המסעדה מעוצבת בטוב... טעם ולפרטי פרטים, האוירה במקום הייתה מזמינה וחמימה. קבלת הפנים והשירות לכול אורך שהייתנו היו מחוייכים ומסבירי פנים, בעל הבית והמלצר היו מקסימים ואדיבים.האוכל היה פשוט טעים. מנות הטפסים היו מצוינות ומגוונות מנות הבשר, הפרגיות והדגים היו גדולות ועשויות בצורה מושלמת ונמסו בפה. את הארוחה סיימנו עם קומקום תה ש"סגר" את הארוחה בצורה מושלמת. תודה על החוויה ועל ארוחת היומולדת.מומלץ בחום..

עוד פרטים
הוספת תגובה
אפי - תמונה
אפי מבקר מתחיל
מסעדה מומלצת מאוד אוכל מצויין ושירות נעים
4.8
08/02/13

בסוף השבוע שעבר התארחנו 4 זוגות בבית שלום לשני לילות. במהלך האירוח סעדנו במסעדה בארוחות הבוקר ובארוחת ערב. ארוחת הבוקר הייתה מושלמת. מבחר גבינות איכותיות. דגים כבושים מצוינים. סלט ירקות... טרי. ריבות ביתיות מעולות. לחם טרי. חביתות לפי בקשתך. מוזלי. תה צמחים. קפה לבחירתך. חלבה ועוד. השירות היה אדיב מאוד. הוסיפו כל מה שבקשנו בנדיבות. ארוחת הערב ביום שישי הייתה באוירה נעימה מאוד בליווי פסנתרן. מנות הטפסים היו מצוינות מגוונות בלווי מאפה טעים. המרקים היו עדינים וטעימים וכך גם המנות העיקריות. מבחר יינות טוב. השירות היה אדיב ונעים. מאוד נהננו. המחיר היה הוגן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mina Manor - תמונה
Mina Manor 17 ביקורות
מסעדה מעולה
4.5
30/01/13

ביום שישי בערב התארחנו במסעדה 16 אנשים כולל ילדים חסרי סבלנות. הקצו לנו שולחן ארוך בקצה המסעדה המדהימה. היתה לנו מלצרית צמודה . האוכל תוקתק בהגשה. הטפאסים שהגיעו לשולחן כנישנוש ראשון... היו טעימים למדי , מגוונים וקלעו לחיכם של כל האוכלים.למרות שההיצע בתפריט לא גדול כל אחד מצא מה מתאים לו. בצאתנו שמעתי את המוסיקה הנעימה שניגן הפסנתרן. תודה ליורם המנהל שאירח ודאג לשביעות רצוננו. המקום מאוד מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tair - תמונה
Tair מבקר מתחיל
במילה אחת- מושלם
5.0
22/01/13

מסעדת בית שלום (שממקומת במלון בוטיק המרהיב הנושא את אותו השם) ענתה על כל ציפיותיי! משרה אווירה קסומה ורומנטית, המזון טעים להפליא והשירות אדיב ומתחשב. ראוי לציין לטובה את ארוחת הבוקר... העשירה והמופלאה שבנויה כולה ממוצרי הבית (גבינות, קונפיטורות, ביצים ודגים כבושים)! בשלוש מילים- מענה מלא לכספכם בשתיים-אנחנו נחזור במילה אחת-מושלם ובנוסף אל תפספסו את החווית האירוח!

עוד פרטים
הוספת תגובה