נגישות
נגישות

בית שלום ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

121 ביקורות וחוות דעת על בית שלום

נס בא לאכול - תמונה
נס בא לאכול 3 ביקורות
ארוחת בוקר משובחת (וקצת שיפור לשרות)
4.0
06/09/14

באנו לאורחת בוקר ביום שישי. המקום רגוע, חצר נעימה ומטופחת מאוווד והאוירה כולה שלוה ורוגע. הארוחה טובה, עשירה, חומרים איכותיים וההנאה גדולה. את השרות אפשר לשפר: המלצריות אדישות, לא... מגישים לחם לוהט ליד ילד בשולחן וגם לא למבוגרים- איך יפרסו כשאי אפשר לאכול אותו וחייבים לחכות עד שיצטנן קצת), לא מגישים את כל הארוחה בפעם אחת: החביתה מתקררת עד שטועמים גבינות ולחם (הרי מחכים שלא ילהט), כלים עדינים ונאים מתאימים למקום. חבל שלא היה מיץ תפוחים (בשיא העונה וחשבנו שיגיע ישר מהעצים ליד המושבה).הקפה היה פושר מידי (בטמפרטורה). ג'ינס לצוות לא מתאים למקום. אבל האיכות והאוירה היו ברמה גבוהה ופיצו על ליקויים בשרות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אתי - תמונה
אתי מבקר מתחיל
מסעדה בטבע, טעימה, ביתית,ושירות מעולה
5.0
23/08/14

התארחנו במלון בית שלום והחלטנו לאכול במסעדת המלון. וכמובן נהיננו מאוד. הזמנו אוכל בשרי. היה טעים מאוד. מנה ראשונה היתה פטריה ממולאת גדולה ומנה עיקרית היתה חזה עוף פריך ורך. השירות... מהיר,אישי ואדיב. המסעדה ממוקמת בין העצים,ורוח נעימה יש בה בכל שעות היום. ממש בילוי בחיק הטבע ברמה גבוהה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noam - תמונה
Noam 2 ביקורות
אחלה מסעדה
4.5
23/08/14

בקרנו בבית שלום ביום חמישי האחרון, חפשנו מקום עם אווירה ומרחב גם לילדים. הסתמכנו על המלצות פה ( ועל ההמלצה מבית האירוח במנרה) ולשמחתי בחרנו טוב. השירות היה אדיב, יעיל ונעים ( החליפו מנה... במהירות כשנפלה טעות) ; האכול היה טעים ומזין ( פטירות ממולאות לפתיחה, מנת ילדים של שניצל וציפס, המבורגר וסלט כפרי) והחצר היתה אידאלית לילדים ( קטנים מגיל 4. שני טרקטורים לשעשוע וחצר גדולה ומטופחת) , בנוסף התפנקנו ברכישת ליקר הבית ( אחרי שהזמינו אותנו לטעימה על חשבון הבית). המחיר הוגן לגמרי. נחזור בטוח !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rachel - תמונה
Rachel 6 ביקורות
המלצה מכל הלב
4.8
24/07/14

בילינו ערב נפלא במסעדת בית שלום. איני יודעת ממה להתחיל: המקום מקסים, מעוצב בטוב טעם ומשרה אווירה קסומה, היחס של כולם - מבעלת המקום, מרים, שהגישה לנו עזרה חשובה ביותר שמאוד נזקקנו לה,... מנהל המסעדה החביב והאדיב, והמלצריות המקסימות והיעילות. ובעיקר - האוכל היה פשוט מצוין. כל המנות (היינו תשעה סועדים כולל כמה ילדים) היו נדיבות, טעימות ביותר, ואסתטיות. נשוב לבית שלום בשמחה בכל פעם שנזדמן לאזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלינה - תמונה
אלינה מבקר מתחיל
ערב קסום!!
4.5
29/06/14

בילינו שני ערבים קסומים במסעדת בית שלום. נהנינו מכל רגע! האוכל היה נפלא, מוקפד וטעים מאוד, בעיקר המנות הראשונות ועוגת התפוחים. השרות האדיב והמקסים, הכלים המקסימים והאווירה בגן היפהפה... השאירו טעם של עוד ועוד ועוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלמה - תמונה
שלמה מבקר מתחיל
מקום מקסים - מומלץ בחום!
4.0
08/06/14

ביום שישי 6/6/2014 אכלנו במסעדה ארוחת ערב. המקום מקסים ומיוחד, מעוצב יפה מאוד ובטוב טעם על-ידי מרים, האווירה נעימה, השירות טוב, כלי ההגשה יפים ומוקפדים. האוכל היה טעים מאד והשירות... מצויין. מומלץ בחום, ללא ספק נחזור לשם שוב. תודה רבה למרים ויורם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
as - תמונה
as 3 ביקורות
מקום שמכבד ואוהב את סועדיו
4.5
31/05/14

כמה חשובים הפרטים הקטנים! המקום ממש נעים, כלי ההגשה מוקפדים וכל פרט ופרט מורגש שחשבו עליו, החל מהשרותים - כבר שם אתה מגלה שאתה ממש חשוב לבעלי המקום, ממשיך בשירות , וכלה במקום הנעים... ובאוכל הטעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעל - תמונה
יעל 5 ביקורות
נחמד
3.5
24/03/14

המקום מעוצב יפה, האווירה נעימה, השירות טוב. המנות הראשונות היו טובות. העיקריות מעט פחות. קדירת אוסובוקו טובה מאוד. מנת סלמון ומנת פורל לא רעות. קדירת הטלה לא היתה מוצלחת. הבשר היה יבש... וצמיגי. החזרנו וזוכינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ketty - תמונה
Ketty 2 ביקורות
יפה נעים וטעים
5.0
17/03/14

מומלץ בחום, האווירה מיוחדת, האוכל טעים והשירות נעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
lea - תמונה
lea 2 ביקורות
ארוחת ערב בבית השלום
4.3
09/03/14

ב-7/3 אכלנו במסעדה ארוחת ערב. המקום מקסים ומיוחד, האוכל היה טעים מאד והשירות מצויין. ללא ספק נחזור לשם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה