נגישות
נגישות

בית שלום ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

121 ביקורות וחוות דעת על בית שלום

משעלי גולן , עו"ד ונוטריון  - תמונה
משעלי גולן , עו"ד ונוטריון 4 ביקורות
המקום נעים והאוכל היה מגוון, מסעדה מעולה
5.0
14/08/16

היינו קבוצה גדולה , מבוגרים, צעירים וילדים התארחנו במטולה וחיפשנו מסעדה טובה שתתאים לחגיגת יום הולדת. המקום היה נעים השירות מצוין והאוכל היה מגוון, בקיצור מסעדה מעולה. הייתה ארוחת שישי... בערב נפלאה, טעימה ונעימה. תודה רבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avi - תמונה
Avi מבקר מתחיל
מקום יפיפה ואוכל מעולה.
5.0
06/08/16

הזמנו מקום שלישי בערב. האוכל היה מעולה. מרק עגבניות והבאבא גנוש היו מעולים. המקום יפיפה. והבן שלנו כל כך התלהב מהטרקטורים העתיקים בחצר שנאלצנו לחזור עוד פעמיים אחרי :) השרות ונוס היו... מצוינים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mordechai - תמונה
Mordechai מבקר מתחיל
מסעדה טובה ונעימה כשברקע נופי מטולה היפים
4.3
13/06/16

האוכל אנין. השרות טוב. האווירה נעימה. מומלץ פורל עם אורז בר וסלט השף. את המנות האלה ניסיתי ולא התאכזבתי. המחיר נאות. אחרי טיול בנופי מטולה הסעודה במבנה המפואר והמוצל היא חגיגה. המסעדה... והחצר סביבה מעוצבים בטעם טוב. נעים לשבת בתוכה אחרי הליכה בשמש וגם בחצר תחת שמשיה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דרור אקרמן חיפה - תמונה
דרור אקרמן חיפה מבקר מתחיל
עונג צרוף, חוויה לעין ולחיך - מפתיע לטובה בהתחשב במיקום הנידח לכאורה ביחס למגוון הקולינרי במרכז.
5.0
15/02/16

כבר בכניסה לבניין האבן העתיק בו שוכנת המסעדה מקבלים תחושה של משהו אחר - כניסה לעולם של יופי ונועם. ניכר שמרים הוד בעלת המקום, טרחה לבחור כל פרט ופרט במסעדה - החל בריהוט, באריגים על... הקירות, במרצפות המעוטרות, גופי התאורה היפהפיים שמשווים למקום אווירה קסומה וכלה בכיורים בעלי המראה העתיק לכאורה בשירותים (שכמו בכל מסעדה שמכבדת עצמה - נקיים ללא דופי). ההקפדה הזו על כל פרט ופרט, תוך הפגנת חוש אסתטי משובח וטוב טעם למכביר, תורמים לתחושת הרוגע והשלווה שהחללים המקומרים של המסעדה משרים על קהל הסועדים. אולם כל זה היה חסר משמעות לו רמת המנות הייתה נופלת מרמת העיצוב. למרבה המזל התפריט העשיר כולל מנות עשויות ביד אומן, תוך הקפדה על הגשה אסתטית - החל בכלי בו מוגשת המנה וכלה במנה עצמה, שגודלה וטעמה יכול להתחרות במיטב המסעדות במרכז הארץ, אך במחיר סביר ומנצח ביחס לתמורה.עושה רושם שמרים הוד, היטיבה לבחור את הצוות שלה, תןך שמירה על אותם סטנדרטים גבוהים שהפגינה בעיצוב המסעדה.בתור קרניבור ותיק, אני יכול להעיד שמעטים השפים שהיו מצליחים לחלץ כאלו טעמים מנתח אנטריקוט עגל מיושן תוך שימוש בפלפל מלח ושמן זית ותו לא. מן הסתם הדבר מעיד על טיב חומר הגלם - שוב דוגמא נוספת לאיכות ללא פשרות - חוט השני של בית שלום. אני אוהב את הסטייקים שלי עשויים בדרגת Medium Well.זה אתגר לאקטן עבור שפים כיוון שבין פס ורוד יפה לבשר אפור וחסר כל חיות וטעם מפרידות שניות ספורות של צליית יתר. גם במבחן הזה עמד השף בהצלחה - המלצרית החיננית (אדווה היפהפיה) הביאה אחר כבוד את המחבת הרוחשת עם נתח הבשר עשוי לעילא וחיתוך ראשון חשף מייד את הצבע הורוד הרצוי והכה חמקמק. בכל מקרה, אל תעיזו לוותר על הקינוחים המופלאים (המלצה אישית - קרם ברולה).

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמי - תמונה
תמי 4 ביקורות
ארוחה טעימה באוירה נעימה
4.8
18/12/15

מקום יפהפה ומעוצב. מנות מצויינות. לא זול אבל כל מנה גדולה ומשביעה. האוירה נעימה. מרק עגבניות משובח. סיניה כרובית טעימה מאד. קבבוני טלה ודג פורל נפלאים. מנת ילדים יכולה להשביע יותר מילד... רעב אחד. סטייק טעים. קינוחים מיוחדים וטעימים. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ilayavni - תמונה
ilayavni 26 ביקורות
ארוחת בוקר ואירוח נהדר
5.0
25/11/15

הגענו לארוחת בוקר שבהחלט היתה עשירה ומגוונת. קיבלנו מוזלי, לחמים, סלט, חביתות והרבה מאוד גבינות וממרחים. האירוח היה מאוד מאוד ידידותי ומסביר פנים, בסוף הארוחה יצאנו לשמש לשתות קפה... ושוקו. בעל הבית אפילו הציע להקפיץ אותנו לסוף המסלול במפל התנור כדי שנוכל להשאיר שם רכב. מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
בתיה - תמונה
בתיה 12 ביקורות
ארוחת אבירים מעולה!
4.8
11/10/15

חגגנו בשישי בערב יומולדת 85 לחמותי בארוחת אבירים במסעדת בית שלום. יורם היה מאד נעים גם בטלפון וגם כשהגענו. היינו 17 איש, מתוכם שני ילדים קטנים, ובסהכ 4 דורות! האוכל היה טעים ביותר,... מגוון והתאים לכולם. הכמות הייתה נדיבה ללא הגבלה, ומכל מה שביקשנו קיבלנו תוספות כמה שרק רצינו. (התפריט כולל גם יין בירות ושתייה.) השירות היה לבבי ונעים, והמקום מאד יפה כך שהאווירה הייתה נהדרת. תודה רבה ליורם, לשף ולצוות המסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ophra - תמונה
Ophra מבקר מתחיל
חוויה נהדרת!
4.5
20/08/15

חוויה של בילוי של שתי לילות בבית המלון, כולל ארוחות בקר ולבסוף גם ארוחת צהרים אחת וארוחת ערב. המקום מזמין. האווירה ביתית למרות שהמקום גדול יחסית פיזית. השף אסף התגלה ככשרון אמיתי. לא... מסכימה עם אלה שרשמו שהדג היה סתמי. לדעתי הוא בושל לדרגת בישול מדוייקת באופן מפתיע. סלט הפטוש היה כל כך עשיר וטעים שהזמנו אותו שוב לארוחת צהריים למחרת. הפטריות היו טעימות ומענינות.לארוחת הצהרים למחרת, בחרתי ברגל הקרושה. אני יודעת שאו מתים על המנה או שונאים. אני נמנעת על הקבוצה הראשונה ויכולה להעיד שהטעם היה הטעם של ההתקנה של הסבתא שלי מה שגורם לי לנחש שאסף למד את התקנת התבשיל מהסבתא שלו! מימדי המנה והמחיר המצחיק (25 ₪) היו מדהימים... ממליצים מכל הלב על המקום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דודי - תמונה
דודי 8 ביקורות
אווירה נחמדה אבל רק זה לצערי
2.5
14/08/15

בעקבות ההמלצות המפארות, הגענו אשתי, אני ושתי בנותינו לאכול במסעדה. צמד זמרים הנעימו את זמנינו, אך לצערי נחלנו אכזבה מרה. נתחיל בזה שהישיבה היא על כיסאות עץ קשים ולא נעימים לישיבה. כנ"ל... השולחנות. כשיושבים נתקלים עם הרגליים בתחתית השולחן. הזמנו סלט איכרים, קיש פטריות, פטריות בשמנת ודג פורל על מצע שמנת. הסלט מסתבר היה מורכב מכרוב,.פילפלים ועלים והיה מאוד קטן. בשביל 46 ש"ח ציפינו להרבה יותר. אבל הכי מאכזב היה הדג. טעמו היה תפל למדי וגם גודלו היה מאוד קטן ובכלל המנה לא היתה משביעה. בשביל 85 ש"ח ציפיתי להרבה יותר. בקיצור אם אתם לא ממש רעבים ולא אניני טעם ומחפשים מקוםמעם אווירה נעימה, אז, זה מקום מתאים עבורכם. לכל השאר, אני ממליץ לחפש מקום אחר...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maor - תמונה
Maor מבקר מתחיל
אוכל מדהים
5.0
10/07/15

היינו משפחה של שבעה אנשים , הזמנו שבע מנות טעמתי מכולן וכל אחת יותר טעימה מהשנייה. פשוט תענוג , עדיין לא הייתי במסעדה טובה שכזו. תודה רבה היה טעים ומשביע .

עוד פרטים
הוספת תגובה