נגישות
נגישות

בית שלום ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

121 ביקורות וחוות דעת על בית שלום

גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
קצת יקר אבל שווה
3.3
26/11/18

האוכל טעים והשירות טוב. מנהל המסעדה נחמד ומסביר פנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
מסעדה מעולה ומומלצת
4.3
26/11/18

מהכנסת האורחים,השרות ,האוירה והאוכל

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dana - תמונה
Dana מבקר מתחיל
ממליצה בחום!!!
5.0
12/10/17

בלב מטולה נמצאת המסעדה המדהימה בית שלום. המסעדה נמצאת בתוך בית המלון, שגם הוא מדהים בעצמו. המסעדה מגישה אוכל מגוון המתאים לכל אחד ולכל כיס, אוכל מקומי בטעם ביתי, מהמסעדה הזאת לא תצאו... רעבים. האווירה והשרות נהדרים. המסעדה הזו היא ללא ספק אחת הנהדרות והטעימות שייצא לי לאכול בהן. המקום מתאים למשפחות עם או בלי ילדים, זוגות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Uma - תמונה
Uma מבקר מתחיל
גם טבעונים יהנו.
4.5
14/07/17

אנחנו טבעונים. יש מעט מנות, אין קינוחים. הזמנו המבורגר שזה שתי פורטובלו. בלחמניה עם תוספת ירקות, מגיע עם צ'יפס.. היה נהדר!! נהננו גם מעלי הגפן הנפלאים, מהאווירה הרומנטית, מהשירות הנעים.... מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alex - תמונה
Alex 3 ביקורות
מקום מזמין אם אווירה מיוחדת וחוויה קולינרית מדהימה
4.8
24/06/17

המקום מזמין, האווירה מיוחדת מאד במיוחד בחדר שליד הכניסה. המקום מקושת ברהיטים אם טעם של עתיק. הקירות מקושתות בעבודות אומנות הסיב(רקמה) של מרים בעלת המקום. ההגשה נכונה ומהירה. האוכל טעים... לחך ונאה לעיניים. המנות ייחודיות. ממש חוויה קולינרית. המנות בגודל הנכון לסועד. המחיר תואם את חווית האכילה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
eliayi - תמונה
eliayi מבקר מתחיל
מומלץ מאוד.
5.0
26/11/16

התארחנו במטולה והלכנו לאכול ארוחת ערב במסעדת בית שלום. מנות מענגות ויחס חם מאוד, גרמו לנו לחזור פעם שניה לפני עזיבתנו את מטולה. מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Etty - תמונה
Etty 10 ביקורות
שווה ביקור!
5.0
24/10/16

הגענו לארוחת צהריים במטולה זוג לאחר טיול בצפון. המקום מעוצב באופן ייחודי, כאשר יש פינות בפנים, בחוץ ולכל שולחן פינה משלו. יש בחוץ אזור מקסים שהילדים יכולים לרוץ בו עם מזרקה וטרקטרון.... השירות אדיב ומקצועי, והאוכל טעים!!!! היה מעולה, כשנשוב לצפון בוודאות נחזור למקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נטע - תמונה
נטע 3 ביקורות
חוויה נהדרת. ממליצים בחום!!!
5.0
24/09/16

היינו 9 אנשים בני משפחה בגילאי 17-60 וכולנו נהננו בצורה בלתי רגילה. ממה? - מהכל!! האוירה - ניתן לשבת גם בפנים וגם בגינה קסומה בחוץ. ובכל מקום ניתן להרגיש פרטיות. כל פינה מרוהטת בטוב טעם... עם הרבה תשומת לב. מקום מרווח ואסתטי. מוסיקת רקע נעימה . האוכל - מאוד מיוחד. מאוד טעים. מנות מגוונות וגדולות. השף נהדר. כל ביס חגיגה !! השירות - מלצרים אדיבים. תזמון מצויין של הגשת האוכל לכל הסועדים. מחיר - סביר ביותר. בקיצור - נשמח להגיע שוב, ולהמליץ בחום רב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרה - תמונה
שרה מבקר מתחיל
היה נהדר ונשוב שוב
4.8
20/08/16

פנים המסעדה והריהוט המיוחד מצטרפים לגינה הנאה והמטופחת. נעים בפנים ואף בחוץ. האוכל היה טעים וגם לצמחונים יש מבחר מגוון. המנות הוגשו בנדיבות והשירות היה אישי ומוקפד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
hope2grow2016 - תמונה
hope2grow2016 מבקר מתחיל
המסעדה הטובה ביותר באזור הצפון, בהחלט.
5.0
14/08/16

מנות מושקעות וטעימות. מלצריות שעובדות בסנכרון מלא המשפר מאוד את השירות. אם לא אכלתם שם מעולם ובשר קדרה מדבר אליכם, מנת האוסובוקו טעימה ומומלצת. גם מנת הפתיחה של עלי הגפן, לא תבייש אף... דרוזית מסורתית. אם לנתם במלון, אין ספק שגם המחיר אטרקטיבי, 100 ש"ח לסועד הכולל מנה עיקרית ומנת פתיחה וקינוח. ממליץ לשלב עם יין שגם המחיר שלו סביר, להשלמת האווירה היוקרתית.

עוד פרטים
הוספת תגובה