נגישות
נגישות

מסעדת הצל-בנים ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

76 ביקורות וחוות דעת על מסעדת הצל-בנים

זאב - תמונה
זאב 2 ביקורות
אכזבה
1.3
26/06/13

היינו ביום שבת בצהרים 14 איש. ישבנו המון זמן ולא קיבלנו תפריטים, על אף שביקשנו מספר פעמים. לאחר ההזמנה, שחלק ממנה, הזמנו 5 מנות שניצל לילדים וביקשנו שיצאו ראשונות. יצאה רק מנה אחת. עוס... הבירה שהזמנו לא הגיעה על אף שהזכרנו מספר פעמים. שאר המנות הגיעו בזמנים שונים, וחלק לא הגיעו כלל. התוספת שמגיע לכל המנות היא תפוחי אדמה ובטטה (אין אפילו אורז), והכמות היתה קטנה מאוד בהשוואה לכל מקום אחר. האוכל פשוט מאוד ואינו מצדיק את המחירים הגבוהים שהם לוקחים. אין מספיק מלצרים במסעדה והשרות מתחת לכל ביקורת. בנוסף, המלצר לא הסכים לזכות אותנו על כרטיס הכניסה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
AmberZ - תמונה
AmberZ 2 ביקורות
שבת בצלבנים
2.8
22/06/13

המקום יפייפה, על שפת הים אבל הכל מסביב מזוויע. שירות נוראי, המלצרים הם ילדים ללא תודעת שירות ללקוח, אוכל בסדר אבל מאוד יקר. לא ממליצה ולא חוזרת!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מור יוסף - תמונה
מור יוסף מבקר מתחיל
חוויה מומלצת
4.3
09/04/13

ביקרתי ביום שישי בצהריים במסעדת הצלבנים , יום קצת לחוץ בנמל לכן לא ציפינו ליותר מידי - אך להפתעתנו קיבלנו שרות אדיב ומפנק, האוכל יצא די מהר , וטעים מאוד, אכלתי לבראק שלם , היה טרי... וטעים, בני משפחתי חלקו בפלטה פירות ים ונהנו מאוד, אני ממליצה בחום להגיע , גם אני קראתי פה את התגובות וחששתי, לכן אני כותבת את ההמלצה הזו . נ.ב- נאלצתי לשלם 14 ש"ח בכניסה לפארק לאומי, להפתעתי בסיום הארוחה המלצר שאל אם שילמתי וביקש את הקבלה בכדי לזכות אותי בחשבון, דבר שנתן הרגשה טובה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dafna - תמונה
Dafna 8 ביקורות
מסעדה פשוטה מחירים גבוהים
2.3
29/03/13

היינו שם , וכאילו לא היינו, אוכל פשוט מחיר מעט יקר לתמורה שמקבלים, שירות סביר, אוירה סתמית ביותר. ביקור ראשון ואחרון... חבל במקום כזה אתה מצפה להרבה יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל מבקר מתחיל
חבל על כל שקל
1.8
11/03/13

אני לא רוצה לדבר על המחיר המופקע, (חוסר תשומת לב שלי) אבל אם רק הייתי מקבל תמורה לא הייתי מתלונן. שרות - לא ראוי, אפילו גרוע, 80 פעם ביקשנו כוס מים שלא היגיעה. הגשה איטית להחריד, ולא... המסעדה לא היתה מלאה. שימו לב חברים - מנת קבב הכוללת 4 קציצות לא גדולות, ללא שום תוספת עולה 78 שקלים!!!!!!!!!! בקיצור לפני שהתיישבתם תנו עוד מבט במחירים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ronen - תמונה
ronen מבקר מתחיל
אכזבה
1.0
13/02/13

הגעתי למסעדת הצלבנים כאשר הפעם האחרונה שהייתי שם זה לפני שלוש שנים והכל היה מצוין ,ברצוני לומר שהייתי בהלם מרמת השרות והאוכל לעומת הפעם האחרונה שהייתי שם. ראשית האוכל הגיע קר ולא מוכן... הפרגית והסטייק שהחבר שלי הזמין. אבל הכי גרוע זה השרות המלצר לא ניגש אפילו פעם אחת לשאול אם הכל בסדר קמתי מספר פעמיים לחפש אותו, שמצאתי את האחראי המלצר הגיע בעצבים וטען שאם אני רוצה תוספת סלטים עלי היה לבקש. אמרתי לו אך אני אבקש אם אתה לא הגעת בכלל לשאול אם הכל בסדר. מסקנה המחיר יקר מאוד והאוכל ברמה הכי נמוכה שקיימת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yevgeny Tsodikovich - תמונה
Yevgeny Tsodikovich 7 ביקורות
מקום משובח לאכול בו
4.8
09/11/12

מיקום נפלא עם נוף יפה לים (גם בלילה), מנות עשויות טוב וטעימות. התוספות (בעיקר האורז) היו מעט פשוטות יחסית למנה העיקרית. המנות העיקריות (מוגשות עם חרדל, אז מי שלא אוהב שיבקש מראש) גדולות... וטעימות - לא תישארו רעבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mira Ben Yehezkel - תמונה
Mira Ben Yehezkel 4 ביקורות
מים עם נענע ב-12 ש"ח "חוצפה"!!!
3.3
02/10/12

האוכל היה סביר בהחלט, אולם חוייבנו על מים חמים עם נענע 12 ש"ח וזאת לאחר שהערנו למלצר כי לקחנו "רק מים חמים עם נענע ולא תה" , תשובתו הייתה " מה אני יעשה זה הוראה של בעל הבית". תשפטו... בעצמכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אדוארד - תמונה
אדוארד 10 ביקורות
אוירה מעולה על חוף הים אך יקר מאוד מאוד
3.0
17/09/12

היינו היום עם אשתי והורי. האוירה מעולה, המקום מצויין עם נוף לים ובריזה מפנקת. אבל יקר בטירוף. המנות טובות (אם כי לא גדולות במיוחד), אך לא מעולות. השירות אדיב, אך איטי ולא מעולה. בקיצור... נחמד למי שיש לו עודף מזומנים...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Leonid - תמונה
Leonid 3 ביקורות
אוכל טעים מאוד
5.0
24/06/12

אכלנו פעמיים ארוחת בוקר ב-22 ו-23 ביוני, אוכל היה טעים מאוד, שרות היה מהיר ונדיב, ישבנו בחוץ והיה קריר למרות הקייץ. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה