נגישות
נגישות

מסעדת הצל-בנים ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

76 ביקורות וחוות דעת על מסעדת הצל-בנים

אלכס - תמונה
אלכס 6 ביקורות
זה הולך ומדרדר ....
3.0
23/05/14

אנחנו מבקרים במסעדה הזאת ב 7-8 שנים האחרונות. בהתחלה, זאת הייתה מסעדה הכי מוצלחת שהיינו אי פעם. לא זולה, אבל המיקום, האווירה האוכל .... לאחרונה, התחילה אווירת קמצנות, פחות ופחות סלטים... מגיעים לשולחנות. פעם היו מוציאים פיתות רגילות, מטוגנות וכו', עכשיו לחמניות לא טריות. כוס מיץ תפוזים ב 22 שקל ?!?! נו באמת ... בקיצר, חבל שזה הפך למה שזה הפך ואפילו המיקום לא יתקן את זה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אנונימי - תמונה
אנונימי מבקר מתחיל
מתחת לכל ביקורת - לא מומלץ!
1.0
11/05/14

השירות והאוכל ברמה נמוכה מאוד. השירות הגרוע התחיל מהרגע הראשון בו בעל המסעדה או המנהל האחראי שהיה במקום לא הסכים להושיב אותנו בשולחן פנוי ליד נוף לים בטענה שהמקום ״שמור״. המסעדה לא... הייתה מלאה ונראה כי לאחר מכן סתם עוברי אורח הגיעו והתיישבו. שנית, לאחר 45 דקות המתנה מרגע הזמנת המנות המלצר הודיע לנו שאין להם סלמון. מאחר וחיכנו כבר כל כך הרבה זמן החלטנו להישאר. הזמנתי שניצל (במסעדת דגים לצערי) ובן זוגי הזמין לברק. שתי המנות לא היו טעימות, מיותר לציין שגם למנות אלו חיכינו עוד 40 דקות. לא שווה את המחיר. מסעדה גרועה!! לא מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Sylvie Ben Saraf
Sylvie Ben Saraf
03/06/2015
חבל שלא קראתי את תגובתך בטרם ביקרתי במקום. אכן מתחת לכול ביקורת !!!
שירי - תמונה
שירי 2 ביקורות
חוויה מפנקת
4.8
19/10/13

הגעתי למסעדה בשעות הצהריים עם בן זוגי והילדים, הופתענו לקבל שולחן במסעדה שהייתה מלאה עד אפס מקום ועוד עם נוף מדהים לים, השרות של המלצרית היה אדיב מהיר ומקצועי, האוכל מעדן (אני ובן זוגי... אכלנו פירות ים והילדים אכלו פילה דג), האווירה נעימה והמחיר סביר (מחירים הגיונים ולא מוגזמים- לא יותר יקרים מאזור המרכז- זה בטוח). ממליצה בחום!!! אני בטוח אבקר שם שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
jeniameg - תמונה
jeniameg 3 ביקורות
אחלה של מסעדה
4.5
10/10/13

אני באמת לא יודע על מה כל התלונות. או שזני קורא באתר הזה. או שזה שהמתחרים שלהם מסביב או שסתם אנשים ממורמים ... באמת אין לי מושג. כבר לא פעם ראשונה ולא שניה שאני מבקר במסעדה הזאת במשך... כמה שנים טובות והייתי שם גם היום: *אוכל ברמה - אני לא אגיד שזה הדבר הכי מדהים שאכלתי בחיים אבל זה לא רחוק משם. *שירות - מעולה, מהיר, עדיב ופשוט טוב! שזה כולל לא באים אליך לשאול עם הכל בסדר כשאתה באמצע הביס. *אווירה - מצויינית. אנשים יושבים ואוכלים עם נוף יפה על הים וקצת עתיקות מסביב. *מחיר - לא זול. אבל ממש לא יקר גם. אכלתי באותו תל אביב אוכל יותר גרוע במחיר יותר גדול. שורה תחתונה : על תקשיבו פה לאף אחד ( כולל לא לי ). תנסו ותיראו בעצמכם. באמת ממליץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
eli arzi - תמונה
eli arzi מבקר מתחיל
בושה
1.3
30/09/13

ביקרתי במסעדתכם ביום שבת בצהריים ופשוט בושה וחרפה שאתם מעזים לקרוא לעצמכם מסעדה,אוכל מתחת לכל ביקורת שירות מזעזע וצעקות של בעל הבית ברקע,הדבר היחידי שטוב שם זה הנוף שאותו הם לא יכולים... להרוס

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאכזב ויקר - תמונה
מאכזב ויקר מבקר מתחיל
מאכזב ויקר
1.5
22/09/13

היינו אני ובן זוגי עם זוג חברים נוסף, המתנה לאחר שהזמנו היתה ארוכה ביותר. כשסוף סוף הגיע האוכל שכחו להביא את הלחם, הגישו שתייה ללא כוסות, הגישו את המנה העיקרית ללא תוספת. התוספת הגיעה... בליווי שערה בצלחת. ולאחר מכן נתגלתה שערה נוספת בצלחת של בן זוגי. לאכול שם בטוח שלא נגיע שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שני - תמונה
שני 2 ביקורות
מדהיייים !!
4.5
08/09/13

ביקרנו ביום שבת בצהרים בנמל קיסריה ואחרי התלבטויות החלטנו לאכול במסעדת הצלבנים , היה תור ארוך , המתנו כעשר דקות אבל היה שווה קיבלנו מקום צופה לים , השרות היה די זריז ומקצועי (למרות הלחץ... ) הדגים היו מעולים אכלנו לבראק ודניס ולוקוס ל2 סועדים היה פשוט חוויה אני ממליצה מאוד! (מומלץ להזמין מראש )

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוני  חיפה - תמונה
רוני חיפה 6 ביקורות
ה"חוויה" בפונדק הצלבנים
1.8
26/08/13

אגיע ישר לעניין: לדעתי אין מה להגיע למסעדה הזאת!! חבל על הכסף שלכם, לא תקבלו תמורה...נכנסנו, שולחן דביק, קיבלנו תפריטים- ישבנו איתם רבע שעה, מתלבטים ומתחבטים וכשקראנו למלצר לשאול כמה... שאלות (כי התפריט לא מפורט כמו כתב חידה) גילינו שחסרות להם כמה מנות משמעותיות בתפריט- עיקריות וראשונות... אף אחד לא חשב ליידע אותנו עד שלב ההזמנה...והאכזבה...שגדלה בהמשך.. עקב החוסרים הזמנו דג אמנון במאה שקלים חדשים, הדג היה נראה טוב ומבטיח אך גילינו שהוא לוקה באנורקסיה חמורה ואכזב...מסעדה על הים שהדגים שכבר יש בה, לא משהו.... פסטה רוזה הייתה סבירה וגם תוספת הצ'יפס שהזמנו- ייאמר לזכותם... אין הנהלה במקום, אין מטבח מזהיר, אין אכפתיות, אין תודעת שירות, רמה נמוכה מאוד אך מחירי מסעדת גורמה מינימום....אין מספיק צוות עובדים על מנת לשרת את מחצית מיושבי המקום... המלצר שהיה חביב יחסית בסוף גם טעה בחשבון שרשם בכתב ידו כי אין קופה כנראה וחייב אותי ב10 שקלים יותר על כוס יין שהזמנתי...מזל שזכרתי את המחיר מהתפריט... בהצלחה!! מקווה שישתפרו....

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yaeli - תמונה
Yaeli 2 ביקורות
טראומה
1.0
25/08/13

אתמול ביקרנו בפונדק הצלבנים כדי לחגוג את מסיבת הרווקות שלי, מן הרגע הראשון היחס היה לא נעים מצד המארחת, לאחר שהזמנו מקום, נתבשרנו שעלינו לחכות וזה בסדר גמור לחקות 20-30 דקות עד שיתפנה... שולחן כאשר יש לנו הזמנה, אך שום דבר לא הכין אותנו לבאות, לאחר המתנה הובלנו לשולחן ונזנחנו לכרבע שעה עד שניגשו אלינו לקבל הזמנה, כל ניסיון לפוס את אחד המלצרים נענה בהתעלמות מופגנת. ביצענו הזמנה, שבה ביקשנו את מבחר הסלטים בתוספת לחם (בתשלום כמובן) הלחם לא הגיע עם הממרחים נאלצנו לאכול אותם במזלג מבלי שהיה על מה למרוח, רבע שעה מאוחר יותר הוא הגיע אחר כבוד. קנקן המים שביקשנו לא הגיע אף הוא ונאלצתי לגשת בעצמי לבר כדי להביאו. כאשר הגיעו מים עד נפש מהשירות המחפיר, ביקשנו להתלונן על השירות, האחראית התחילה לאמר שלכל מלצר יש את השולחנות שלו, והוא לא אמור להתייחס לשולחנות אחרים, כאשר אמרנו שזה לא מקובל עלינו, התנפלה עלינו האחראית בצעקות, שאם ככה אז היא תפטר את המלצרית שלנו עוד הערב ושזה על המצפון שלנו, ומצידה אנחנו יכולות לקום וללכת ושלא נראה את הפרצוף שלנו יותר אצלה במסעדה. היינו בהלם מוחלט, מעולם לא צעקו עלי בצורה כזו משפילה, בשום מקום ובשום מצב. מיותר לציין שקמנו והלכנו באותו הרגע, אך נאלצנו לשלם עבור המנות (הגרועות, יש לציין) משום שאיימה עלינו האחראית כי תוריד את מחיר הארוחה מהמשכורת של המלצרית. לא רצינו שהמלצרית האומללה שגם ככה כרעה תחת העומס, תשלם עבור המנות, כך ששילמנו וברחנו כל עוד נפשנו בנו. כף רגלי לעולם לא תדרוך שם עוד, ממליצה להתרחק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
פרנקל-גמר - תמונה
פרנקל-גמר 10 ביקורות
מעולה.
4.3
15/07/13

ביקרנו במסעדת הצלבנים ביום שישי אחר הצהריים. מלבד השקיעה המדהימה זכינו בארוחת דגים מעולה. הלברק היה עשוי מעולה וכמוהו הברבונייה שביקשנו. כל אחד מארבעת הסועדים הם "מומחים" למסעדות דגים... בארץ ובעולם וכולנו התפעלנו מטריות הדגים ומטעמם המשובח.

עוד פרטים
הוספת תגובה