נגישות
נגישות

מסעדת הצל-בנים ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

76 ביקורות וחוות דעת על מסעדת הצל-בנים

אופק - תמונה
אופק 2 ביקורות
חוויה אדירה
5.0
22/03/16

הערב אכלנו ארוחת צהריים של עסקיות, נהננו מכל טוב שהמסעדה יכלה להעניק! השירות האדיר והאוכל המפואר הוסיפו לנו לארוחה כך שהייתה באמת ברמה ממליצים לכולם בחום!!!! נמשיל לבוא ונמשיך להמליץ... עליכם!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilan Toledano - תמונה
Ilan Toledano מבקר מתחיל
אירוח מפנק ושרות מעולה בפונדק הצלבנים
5.0
03/01/16

ביום שישי האחרון, 1/1/16, התארחנו בפונדק הצלבנים בקיסריה לארוחת ערב חגיגית ליום הולדת 70 עם בני המשפחה. החל משלב ההזמנה, קיבלנו שרות מעולה ומענה אדיב בטלפון ע"י קלרה בעלת המקום. כאשר... הגענו, קיבלו אותנו בסבר פנים נעים ומזמין לתוך חדר אירוח ובו הכינו 22 מקומות. השרות היה מעולה ע"י כל הצוות ובראש ובראשונה ע"י שרון המלצר שהיה צמוד אלינו בכל בקשה ושאלה. הוא היה אדיב מאוד ונתן שרות מעולה ומקצועי וגם הוגן ואמין - דאג לא לדחוף לנו דברים שלא לצורך, אלא לפי הקצב והרצון שלנו. האוכל - היה מעולה!! טעים מאוד ומגוון. כולם נהנו מאוד וכולם אמרו שהיה אוכל משובח, טרי עם טעמים מיוחדים מאוד. המחיר נותן תמורה מלאה למה שמקבלים כולל איכות האוכל, הכמות והאווירה. שווה ביותר! באמת שהיה נפלא וכמובן שנחזור לשם בכל הזדמנות. כל הכבוד!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ספירה אלפרי - תמונה
ספירה אלפרי מבקר מתחיל
יקר ולא נעים
1.3
27/06/15

הגענו למסעדה בשבת בצהריים לארוחה משפחתית. הודיעו לנו מראש שדמי הכניסה הנגבים בכניסה לאתר יקוזזו מהחשבון. רק כשהתיישבנו גילינו שההחזר תקף רק בהזמנה של 140 ש"ח ומעלה לאדם. כבר בהתחלה... הוגשו לנו מים פושרים לשולחן וכשביקשנו לסגור וילון אחד כי השמש הייתה בדיוק על השולחן שלנו (ובמסעדה לא פעל מיזוג אויר) קיבלנו יחס די עוין מעובד המסעדה שרק אמר "זה יעוף עליכם" ונתן לנו להוריד את הוילון בעצמנו. המנות הראשונות היו קטנות ולא שונות ברמתן משום מסעדה ממוצעת על אף שהמחירים הרבה מעבר. הלחם הגיע עם קערית עגבניות חתוכות ופלפל חריף וכשביקשנו לקבל עגבניות בלי החריף (כדי שגם הילדים יוכלו לאכול) נאמר לנו שאי אפשר כי כל הירקות נחתכים בבוקר (!!!) וככה זה מגיע בשבת. מעבר לכך שהזדעזנו מחוסר הטריות והאדישות של הצוות לכך, הפתיע אותנו שלא "טרחו" פשוט לחתוך לנו עגבניה מסכנה במקום. מי שהזמין שתייה חוץ מהמים שהיו על השולחן לא קיבל איתה כוס, ומי שהזמין בירה צפה בברמן מוזג אותה ומשאיר אותה על הבר למשך זמן רב לפני שהביאו אותה לשולחן. כל מנה שהוזמנה המלצרית צעקה למטבח מה להוציא, חלק מהמנות היו קרות. אף מנה עיקרית לא מגיעה עם תוספות (שוב, לדברי המלצרית, בגלל ששבת, לא הבנו מה הקשר) אלא רק תוספת אחת של תפוחי אדמה בתנור שהוגשה באמצע השולחן לכולם. מדובר במסעדה שמחיר מנה עיקרית מתחיל בה ממאה שקלים, וארבעה סועדים צריכים לחלוק תפוח אדמה אחד ובטטה?? מנות עיקריות הוגשו לפני שפינו את הראשונות מהשולחן, חומרי הגלם לא היו טריים והיחס מזעזע. כמובן שלא נשארנו לקינוחים ושלא נחזור שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sylvie Ben Saraf - תמונה
Sylvie Ben Saraf 2 ביקורות
חוויה איומה
1.0
03/06/15

אתמול ה 2.6.15 ביקרנו במסעדת הצלבנים בקיסריה, 4 סועדים. נאמר לנו שיש לנו שעה ורבע מאחר ועליהם להיערך לאירוע. אלא שההכנות לאירוע התחילו רבע שעה אחרי שהתיישבנו, והזמנו. המנות הראשונות... הוגשו, מנות טפלות ובעיקר לא טריות. סלט אחד בלבד ממגוון הסלטים היה טרי. בעודנו ממתינים למנה העיקרית והצוות סביבנו גועש סביבנו בפיזור שולחנות , ניגש אלי איש צוות מהמסעדה והורה לי מדגישה בלשון ציווי להזיז כיסא עליו היה מונח התיק האישי שלי, כשניסיתי להציע אפשרות בה הכיסא לא יפריע צעק , כן ממש צעק האיש " זה לא מקובל עלי " וברוב חוצפתו הניף את התיק האישי שלי , והעביר אותו לצד אחר. התנהגות בריונית ומחפירה , בחרתי לשלם ולעזוב. ממילא המנות הראשונות לא סומנו כהבטחה לבאות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניסים גורמה - תמונה
ניסים גורמה 85 ביקורות
באתי אכלתי אחזור
3.8
23/04/15

היינו שישה אכלנים הזמינו מקום ביום שישי הגענו במקום היתה בר מצווה התבאסתי אבל שמו אותנו בחדר פרטי ולפליאתי השירות היה ממש בסדר בפתיחה ולכול אורך הארוחה בתחילה הזמנו סלטים ומטבלים ל שניה... נתחי דג ואנחנו מיקס פרות ים לשניים יצא ממש כמו בחול שבענו ונחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירי - תמונה
שירי 2 ביקורות
מקום קסום
4.8
02/12/14

השבוע ישבתי עם בן זוגי במסעדת הצלבנים, בהתחלה חששתי להגיע בגלל הביקורות שרשומות באתר אבל הופתעתי לטובה, האוכל מצויין הסלטים טריים הדגים הכי טעימים שאכלתי והסטייק מצויין השירות מעולה ויש... יחס אישי, המחיר סביר. אחד המקומות הכי קסומים בארץ שווה להגיע ולנסות אני בטוח יאמץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יאיר - תמונה
יאיר מבקר מתחיל
מומלץ מומלץ מומלץ!!!
5.0
02/12/14

אתמול בערב חגגנו לאבא שלי יום הולדת במסעדת הצלבנים מהרגע הראשון החוויה פשוט הייתה נהדר. הבחורה שקיבלה את ההזמנה בטלפון הייתה אדיבה ושרותית, המארחת בכניסה למסעדה הייתה חייכנית וזריזה.... המקום נקי ומצוחצח והצוות נראה מתוקתק ומקצועי. הזמנו לראשונות את מבחר הסלטים של הבית שהיו טעימים וטריים. המלצר שהיה אדיב אכפתי ומקסים המליץ לנו להוסיף לראשונות גם טרטר טונה אדומה ופטריות חמות - מעולה מעולה מעולה !!! לעיקריות הזמנות לברק שלם, דניס שלם ופלטת מאכלי ים ל2 בתוספת מנה ברבוניה האוכל היה מושלם ותוזמן במדויק עם המנה הראשונה. בסיום הארוחה פינקו אותנו בקינוח עם מלא זיקוקים ליום הולדת של אבי שאמר שזאת המסעדה הכי טובה שהיה בה בחיים. המחירים לא יקרים בכלל (ואפילו זולים בהרבה מהמחירים במרכז). ממליץ בחום !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shira - תמונה
Shira 2 ביקורות
מקום גרוע
2.5
22/10/14

נסעתי עם בן זוגי לחגוג 3 שנים יחד ואחרי הרבה חיפושים החלטנו ללכת לפונדק הצלבנים כי הוא נראה לנו טוב. אנחנו מאוד מצטערים על ההחלטה הזו!הזמנו סטייק פרגית ושרימפס ברוטב חמאה ויין. אמור... להגיע פירה ל2 המנות אבל שמו לנו צלוחית קטנה עם פירה באמצע לשתי המנות. מנת השרימפס שבדרך כלל מוגשת עם לחם לרוטב מוגשת בלי. בנוסף, נכנס ג'וק מהחלון הפתוח ועף לנו על השולחן כמעט על הצלחת מה שהרס לנו את התיאבון. המלצרית הייתה מאוד אדישה, הניחה את הכלים רחוק מאיתנו(הושיבו אותנו בשולחן של 6 כשהיינו רק 2)וכשביקשנו חשבון לקח 10 דקות עד שקיבלנו אותו. אנחנו לא נחזור לשם יותר וממליצה לא ללכת לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רז - תמונה
רז 2 ביקורות
מעולה
4.5
02/08/14

קראנו את חוות הדעת באינטרנט והתלבטנו האם לאכול כאן. לשמחתנו המסעדה עומדת בכבוד בכל הקריטריונים. שירות: מקצועי, מהיר, סבלני ויצירתי. ביקשנו שניצל דג לילדה (אין בתפריט) והכינו לנו... במיוחד מפילה דניס במחיר של מנת ילדים. הסלטים בתחילת הארוחה היו טריים, מושקעים וטעימים מאוד. המלצר הביא תוספות עוד לפני שביקשנו. לעיקרית הזמנו דגים - לברק, פרידה ודניס מעולים! ארוחה לשלושה מבוגרים וילדה 425 שקלים. על הים, עם מוזיקה נהדרת ארוחה מושלמת.אנחנו נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי ולימור צוקרמן - תמונה
יוסי ולימור צוקרמן 3 ביקורות
מומלץ מאוד!!
5.0
16/07/14

קראתי את התגובות פה- והחלטתי להזמין מקום , אני ואישתי חוגגנו היום יום נישואין, הגענו למסעדה המתנו 2 דקות והושיבו אותנו בחוץ מול הים- אויירה קסומה! אוכל טעים מאוד מומלץ בדגים לבראק חצי... מטוגן חצי בגריל, ובפירות ים שרימפס שקדים , המחירים סבירים שילמנו 350 ש"ח לשתי סועדים (עם בקבוק יין ) ממליצים מאוד - תהנו (: סוף שבוע מקסים

עוד פרטים
הוספת תגובה