נגישות
נגישות

הפגודה \ דקס ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

135 ביקורות וחוות דעת על הפגודה \ דקס

חן - תמונה
חן מבקר מתחיל
אוכל, שירות, מחיר= השילוב הגרוע מכל
1.0
17/03/14

הגענו למסעדה היום (הפעם השנייה ובוודאות גם האחרונה. נתחיל בזה שהשירות היה איטי מאוד, להתחשב בעבודה שהמסעדה הייתה ריקה. נמשיך... המנות שהזמנו פשוט חסרות טעם, אני לא יודע מי מבשל את זה... אבל זה היה פשוט אכזבה... המרק תירס היה תפל, הדיס סאם היה מגעיל! והדובדבן שבקצפת הייתה המנה שהוכתרה כמנה המגעילה, הלא מושקעת שאכלתי בזמן האחרון הייתה המנה העיקרית- מנה מוקפצת עם קשיו ובקר- הבקר היה כמו מסטיק, הירקות היו כמעט בגודלם הטבעי (לא השקיעו בחיתוך) המנה לא שמעה על תבלינים כמו מלח.... פלפל.... תבלינים אחרים.... המנה הייתה פשוט אכזבה!! ויקרה מאוד!!!!! למה שקיבלנו. שרצינו להוסיף לה נודלס התבשרנו שאנו צריכים להזמין מנה רגילה (שעולה עוד 50 שקלים)... לסיכום, האוכל גרוע, המחירים גבוהים. המלצתי? לשקול אם לסעוד שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי מבקר מתחיל
פעם אחרונה ודי
2.3
08/02/14

בעבר הינו הולכים הרבה לשם אוכל לא היה טעים יצאנו רעבים הדבר היחידי שהיה טעים זה הקינוח גלידה מטוגנת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סיגל - תמונה
סיגל 2 ביקורות
אכזבה
1.3
28/09/13

אנחנו מכירים את המסעדה כמעט עשר שנים וכל ביקור בעיר טבריה ביקרנו במסעדה . במוצאי שמחת תורה , הלכנו לאכול ארוחה משפחתית בכיף ... לצערנו קיבלנו שירות גרוע - יותר מ-50 דקות קיבלנו רק את... המנה הראשונה ואפילו קנקן מים לקח להביא לנו 15 דקות ..!! כאשר פניתי לאחראי , הוא דאג שיביאו לנו את המנות העיקיות (פתאום זה היה מוכן תוך שניה ...??)ולא חם במיוחד -כנראה היה מונח על הדלפק כמה דקות ארוכות... אחרי שסיימנו מנה עיקרית , ניגשה אלינו סמדר (שלא רצתה לציין מה תפקידה) ושאלה לשביעות רצוננו - סיפרתי לה על השתלשלות הערב הלא מהנה , היא התנצלה ופנתה למלצרית ולאחראי.. וזהו !! לא פיצוי ולא כלום . ממסעדה שמכבדת את עצמה ציפיתי שיתנו קינוח לפחות שנסיים במתוק , שיורידו 10% מהמחיר שגם ככה מאוד גבוה. פשוט אכזבה !! המסעדה הזו שהפכה עם השנים כמו אולם אירועים ענק, לא תראה אותנו יותר וגם את חברינו ומשפחתנו שמבלים הרבה באיזור הכנרת וחבל :-(

עוד פרטים
הוספת תגובה
orenL - תמונה
orenL 2 ביקורות
סיכום ביקור קצר
2.0
26/08/13

הגענו למקום לאחר צפייה בהמלצות באינטרנט, ולאחר צפייה באתר המסעדה. בשונה מהרשום באתר, אין ארוחות עיסקיות כלל, וגם המחירים הרשומים לא מעודכנים, ונמוכים מאלו בפועל. לא נשארנו לאכול ועזבנו... את המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Philip Harris - תמונה
Philip Harris 12 ביקורות
אכזבה
1.5
14/06/13

ירדנו לטבריה מהצפון והחלטנו לבחור בפגודה על פי זכרונות טובים מן העבר. מה רבה היתה אכזבתינו מהמקום, מהמנות, מהטעמים ומהמחירים המופקעים. לא הבנו מדוע זוג שלא הזמין יין ולא אכל מנות... מגוונות יצא מופסד ב200 ש"ח. הרגשנו מרומים נוכח קוטן המנות והאוכל היה קר ונאלצנו לבקש מהמלצרית לחמם. דבר שלא קורה במסעדות איכותיות. גם לאחר החימום המנות היו די קרירות והבנו שאין אזן קשבת במסעדה. החלטנו פה אחד לא לשוב לפקודה ולחפש מסעדה אחרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
בני - תמונה
בני מבקר מתחיל
אכזבה
2.3
06/10/12

נאלצנו להמתין כ-20 דקות כל פעם למלצר שיגש אלינו. אחד המלצרים אמר שהוא לא משרת את השולחן שלנו למרות שלא היה מלצר אחר באזור ונאלצנו להמתין עוד. האחראי התפנה לדבר עימנו רק לאחר שהמתנו גם... לו כ 15 דקות. מלבד את שמו לנו כנוף שולחן עמוס ערימת צלחות מלוכלכות. מיותר לציין שאף אחד לא טרל לשאול אם אנו צריכים משהו נוסף או אם הכל בסדר. לאחר שנים רבות שאכלנו במסעדה אנו לא מתכוונים לשוב לשם יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבנר - תמונה
אבנר מבקר מתחיל
לא מפספסים
5.0
01/07/12

אתמול חגגתי בפגודה עם אשתי ושתי בנותי, את יום הנישואים ה-13 . בפגודה גם הצעתי לאישתי נישואים לפני שנים רבות ומאז אנו חוגגים שם מידי שנה. האוכל פשוט טעים להפליא ומשתבח משנה לשנה. מקום... מצויין לחגוג.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נעמה שוורץ - תמונה
נעמה שוורץ 2 ביקורות
פשוט מדהים
4.5
30/06/12

השבוע נסענו לנופש כל המשפחה ולאחר המון המלצות מצוינות, כמעט מכל מי שאנחנו מכירים החלטנו לאכול כל המשפחה במסעדת הפגודה. האוכל היה פשוט מדהים, השירות מצוין, נוף מרהיב והמנות יפיפיות... (למרות שהם קצת גדולות. רק חבל שלא ממוקמת בתל אביב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
בינוניות אמיתית - לא ממש אותנטי
1.8
20/03/12

האוכל בינוני. השירות בינוני. המחיר לא נמוך בכלל. מתאים לארועים אבל לא חגיגיים מידי. שום דבר לכתוב עליו הביתה בהתלהבות. אבל גם לא נורא. לא הייתי יוצא לשם לארוחת ערב רומנטית. אבל - אם לא... באים אם ציפיות גבוהות לא מתאכזבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
07/04/11

אם השירות המגעיל של המלצרית לא הספיק, אז גם האוכל לא היה טעים יתר על המידה. אני למסעדת הפגודה יותר לא חוזרת, וחבל כי בעבר הם היו הרבה יותר טובים.

עוד פרטים
הוספת תגובה