נגישות
נגישות

הפגודה \ דקס ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

136 ביקורות וחוות דעת על הפגודה \ דקס

שירלי - תמונה
שירלי מבקר מתחיל
אחלה של מסעדה
4.5
05/11/17

מסעדה ברמה גבוהה. אוכל שאף פעם לא מאכזב אני ממש נהנית עם משפחתי בכל פעם. נכון המחירים עלו... אבל זה לא העלויות שהיו פעם. אבל זה פשוט שווה את המחיר!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
בני - תמונה
בני 99 ביקורות
פגודה אחרת
2.3
26/07/17

המנות ענקיות התפריט הצטמצם מאוד, מרק תירס היה מרק עוף עם גרגרי תירס נטול נטיפי ביצים, מרק חריף חמוץ היה נטול חריפות, אטריות עם ירקות היו בסדר, וכך גם אורז מוקפץ עם ירקות ,קינוח היה... בסדר . שום מנה לא היתה וואו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רקפת - תמונה
רקפת מבקר מתחיל
מעצבן
1.0
02/05/17

התקשרנו למסעדה ושאלנו אם הם פתוחים (יום העצמאות) הם אמרו שברור שהם פתוחים והסבירו לנו איך להגיע... כשהגענו למסעדה אמרו לנו שהם סגורים ופותחים רק עוד שעה, התקשרנו שוב למספר של המסעדה... ושאלנו למה לא אמרתם לנו שאתם סגורים עכשיו? אז הבחורה בטלפון אמרה "לא אמרתם שאתם רוצים לאכול שאלתם על המסעדה טז הסברנו לכם" מה שבטוח שלא נחזור לשם..

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gal - תמונה
Gal מבקר מתחיל
מסעדה לא ראויה
1.0
16/04/17

אינני נוהג לבקר מסעדות , ואף נהגתי לאכול שם לעיתים קרובות, אבל גם הדקס וגם הפגודה ירדו ברמה באופן משמעותי המחיר גבוהה הבשרים ברמה נמוכה. זו בפרוש לא אותה מסעדה. האוכל לא נותן תמורה... ראויה לתמורה. אני לא אחזור למסעדה לעולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shaco - תמונה
shaco מבקר מתחיל
חוויה לא טובה
1.3
29/03/17

בדר"כ אני לא כותב על מסעדות ביקורות אבל זו מסעדה שנאלצתי לרשום כדי להציל אחרים. הגענו למסעדה עקב המלצת בעלת צימר ששהינו בו אני וחברתי. ישבנו במסעדה ולהפתעתנו הרבה ראינו נמלים על השולחן... , קראנו למלצרית בבקשה להחליף שולחן היא החליפה אותנו מקום וגם שם היו נמלים . כאשר שאלתי מה פשר הדבר הם ענו כי הרטבים המתוקים של המסעדה ועקב "עונת הנמלים" יש מלא נמלים שנמשכים לאזור המסעדה (למה זה דבר מובן מאליו שיהיו נמלים במסעדה? או לפחות למה הם ניסו להוציא את זה ככה? אין לי מושג...) המלצרית שלנו הייתה נורא נורא איטית בקבלת ההזמנות ולכן קיבלנו את האוכל אחרי הרבה זמן, כאשר האוכל הגיע הוא כבר היה ממש ממש קר ולכן רצינו להחזיר אותו... המלצרית הגיעה כעבור 20 דקות לקחה צלחת אוכל אחת (מתוך 2 מנות קרות) ושמה בחימום... ביקשנו ממלצר אחר לקחת את הצלחת השנייה לחימום גם . המנה של המלצר האחר הגיע תוך 5 דקות ושל המלצרית שלנו תוך 20 דקות. לסיכום , הצירוף של השירות הגרוע + האוכל מלא הנמלים גרם לחוויה נורא נורא לא טובה. ממסעדה רומנטית ומפוארת שרציתי לקחת את חברה שלי קיבלנו פשוט טראומה, ואין שום סיכוי בחיים שאחזור למסעדה הזו , מה גם שהמחירים נורא גבוהים (מה שכן אוכל לומר זה שהמנות גדולות והטעם סביר)- *אגב לא אכפת לי מהמחיר להפך רציתי מקום יוקרתי כדי לפנק את החברה ובסוף יצאנו שנינו עם חוויה לא טובה(בלשון המעטה).

עוד פרטים
הוספת תגובה
avivgo - תמונה
avivgo מבקר מתחיל
חבל מאוד
1.5
05/02/17

מחיר גבוהה מאוד! אומנת מגיעות מנות ענקיות שמספיקות לשניים אבל זה ממש מגביל אוכל אסייתי ברמת קניון וממש לא יותר המסעדה ישנה ולא מתוחזקת כראוי, המלצרית לקחה הזמנה, הגשה לנו את המנות,... הלכה ולא ראינו אותה עד יותר, היינו צריכים לבקש חשבון ממלצר אחר שהבנו ששכחו מאיתנו לגמרי (יום ראשון אולי חמשה שולחנות במסעדה) שתי אגרולים עלו 44 שח והוגשו על צלחת בלי כלום?! פשוט שתי אגרולים על צלחת ריקה, ממש כלום (בחיים לא הגישי לי מנה ככה ממש מוזר) כדורי עוף כ-80 שח בלי תוספת (בשמחה אני ישלם מחיר כזה על מנה טובה אך לצערי זה היה רחוק מזה מאוד ובמחיר כזה אפשר לשים אננס טרי או לפחות מקופסא שניפתחה לא מזמן כי את האננס לא היה אפשר לאכול היה לו טעם של ישן מאוד.... אורז קארי 42 שח ?!? ממש ממש יקר ובתמורה קיבלנו אורז יבש וממש לו טרי ממש ממש חבל מקום עם פוטנציאל גדול אני לא אחזור בקרוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
רונית וויס - תמונה
רונית וויס מבקר מתחיל
עלוב
1.5
28/10/16

ביקרנו השבוע אני ומשפחתי במסעדת הפגודה לאור המלצה שקיבלתי מקרובי משפחה הגרים בטבריה. המילה עלוב היא מחמאה למראה המסעדה המיושנת והמלוכלכת. זה מתחיל בשולחנות מלוכלכים, דרך שירותים מטונפים... וכלה ברצפה מלאה במפיות ואוכל. הזמנו מהתפריט מספר מנות שהיו פשוטות ורגילות לחלוטין ללא שום הצדקה למחיר. אין לנו בעיה לשלם כסף והרבה על אוכל טוב, אבל לא על כזה. כזה יש בקניונים בעשרות אחוזים פחות. יש לציין כי השירות של המלצרית שלנו היה מהיר אך חסר חן, אכפתיות או נעימות. האוכל פשוט נזרק לשולחננו והחשבון ישר אחריו. מילים כמו תודה ושלום כנראה לא מוכרים למלצרית שלנו וחבל. לסיכום, פשוט חבל כי אנחנו לא נחזור וגם לא נמליץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
Poli - תמונה
Poli מבקר מתחיל
חוויה רעה ומאכזבת יקרה עם שירות רע, ושולחן לא נקי..חבל!
1.0
29/09/16

הגענו אני ורעייתי בשעה 16:40 (עיסקיות עד שעה 17:00) המתנו 10 דקות במסעדה כמעט ריקה, אולי שלושה שולחנות תפוסים מ90 או מאה ריקים. אין מלצרית, ראינו עובד ניקיון ביקשנו ממנו לקרוא למלצרית,... זו הגיע בחמישה לחמש , וכביקשנו תפריט עיסקיות אמרה שזה כבר מאוחר. הסברנו לנו שאנחנו כאן מ- 20 לחמש ולא ניגשו אלינו ועדיין חמש דקות לחמש ומגיע לנו עיסקית....אחרי התיעצות איטית עם ממונה עליה היא נעטרה! בעיסקית יש מרק או אגרול, אורז או איטריות, ומנה בשרית או עוף. הזמננו מרק קוקוס, איטריות ועוף חמוץ מתוק, (אין זכר לנדיבות שהכרנו כאן..גם מרק וגם אגרול) הזמנו מרק אקסטרה. מחיר העיסקית 87 ש"ח יקר לאין שעור ממה שהכרנו בעבר הלא רחוק, צלחות המרק הגיע מרוחות עם רוטב אדום מבחוץ, מיותר לציין שהצלחות עשויות פלסטיק זול כמו הכפות (פעם היו כאן כפות מחרסינה) האיטריות הגיעו מלוחות באופן מוגזם (לא אכילות, ) שישה כדורי עוף בטמפורה שחו ברוטב דלוח ומעט ירקות, ביקשנו תוספת רוטב כמו שהכרנו פעם, שוב הביאה לנו מלצרית מפוהקת עוד מאותו רוטב דלוח וסר טעם! לבסוף שאלנו על קינוח, נאמר לנו שזה לא כלול בעיסקית! ....אכזבה עצומה ממסדה שהיטה מצויינת לאורך שנים! שילמנו על העיסקית +צלחת מרק אקסטרה 132 ש"ח...פשוט יקר ומבייש את מה שקיבלנו, עדיף מנה שווארמה עם כוס מיץ סחוט ב45 ש"ח או פיצה ושתיה ב55 ש"ח, גם יותר טעים וגם יותר משביע..חבל שהתדרדרנו כך ..פגודה יקרה! ויקרה מאד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאיר פישמן - תמונה
מאיר פישמן 5 ביקורות
אכזבה
3.0
11/08/16

אנחנו תמיד שומרים את הדקס כמקום מיוחד והחלטנו להגיע אחרי העבודה מעכו .... הזמנו סלמון מתפריט הדקס שכרגיל הגיע מעולה ואת ספינת הסושי של הפגודה אשר איכזבה בגדול ..... נייר האורז היה קשה... ולא אכיל וגם הסושי לא היה בטעם וברמה שאנחנו רגילים אליה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Pnina - תמונה
Pnina 23 ביקורות
יום הולדת
4.3
20/12/15

הגענו לחגוג יום הולדת 21 לבתי כי זו היתה הבחירה שלה לאכול בפגודה אוכל מצוין השרות אדיב וקשוב הברווז בלימון סוף הדרך בקר בקשיו פשוט מצוין, הגיוזה טעימה ברמות מנות גדולות והקינוח גלידה... מטוגנת "להתעלף עליה" שווה במיוחד באירועים מיוחדים , קיבלנו שרות ממלצרית חייכנית בשם אופיר , מגיע לה קרדיט

עוד פרטים
הוספת תגובה