נגישות
נגישות

הפגודה \ דקס ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

135 ביקורות וחוות דעת על הפגודה \ דקס

ליאור ושירה - תמונה
ליאור ושירה 7 ביקורות
יופי של מקום
5.0
05/11/15

באתי עם אשתי לפגודה לחגוג את יום הנישואין ה6 שלנו .קיבלנו אוכל מעולה , שירות מצויין ,נוף יפה ומחיר סבבה . אני ממליץ בחום על המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ram - תמונה
Ram 3 ביקורות
נהננו מאד
4.0
18/10/15

היינו ב"פגודה" אוכל אסיאתי מצוין השרות אדיב וקשוב(רצינו מנה ללא גלוטן ומצאו לנו פיתרון באדיבות) המרק(וונטון) היה זך ומאד טעים! עןף בקשיו פשוט מצוין. עוף בסגנון תאילנדי היה טעים מנות... גדולות.לא חייבים מנה לכל סועד

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amiel - תמונה
Amiel 6 ביקורות
מזעזע ביותר
3.0
24/08/15

במשך שנים אכלתי במסעדה הזו. שנתיים לא הייתי שם והכל השתנה. האוכל לא טוב, יקר מאוד, מנות קטנות מאוד עם טעם ממש לא טוב. השירות היה בסדר ומהירות הגשת האוכל באופן יחסי היה מהיר, ביחס לכך... היו הרבה סועדים בניגוד לפעמים קודמות שהייתי והיו יותר. בקיצור לשם בלי נדר לא אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sachi - תמונה
sachi 13 ביקורות
ביקור במסעדת פגודה.
1.3
18/07/15

המסעדה זכורה לי משנים קודמות כמקום שכדאי לבקר בו, לצערי ביקור האחרון שם היה אכזבה גדולה שגם עלתה המון כסף ללא יחס לאיכות האוכל והשרות שקיבלנו. ממש לא מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Anat - תמונה
Anat מבקר מתחיל
מסעדה מאכזבת!!!!!
1.5
20/05/15

הגענו לארוחת צהריים רומנטית. המסעדה היתה מלאת זבובים תשבץ המלצרית לתלונתינו היתה -״ גם אני סובלת״. אוכל בינוני ומטה ( רמה של מסעדות סיניות בקניון וממש לא יותר) והמחירים לא נמוכים. אוירה... של חדר אוכל בקיבוץ. אוטובוסים של ועדי עובדים באים והולכים. יצאנו מאוכזבים

עוד פרטים
הוספת תגובה
mp - תמונה
mp מבקר מתחיל
רמת אוכל ירודה ברמת מחירים לא שפויים
1.5
16/05/15

התארחנו 3 חברות בתאריך 13/5/2015 במסעדת הפגודה בטבריה. בזכרוננו חווית אוכל סיני מצויינת שהיתה בעבר בכל פעם שבקרנו במסעדה זו. והפעם אכזבה גדולה!!! הכל השתנה השירות, רמת האוכל שהזכיר... לנו "אוכל קניונים", המחירים מופרזים לרמת האוכל . מה שבטוח לא נבקר יותר שם. גם אין עם מי לדבר ולהביע את אי שביעות הרצון. ממש לא טעים, לא נעים ולא מצדיק את המחירים הגבוהים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דינה מוסקו - תמונה
דינה מוסקו 36 ביקורות
מחירים בשמים וחוסר תודעת שירות משוועת
2.3
18/04/15

אנו זוג שאוהב מסעדות אסייתיות ולצערנו את פגודה נדרג כמסעדה בינונית, על גבול רמה של מזון מהיר. מעבר להכל: מחיר שגבוה בעשרות אחוזים ממסעדות איכותיות בהרבה, השירות היה סביר, אבל כשהבענו... בפני מנהל המסעדה את מורת רוחנו מהמחירים המאוד גבוהים הוא לא טרח אפילו להתנצל ובטח שלא לפצות. 250 שח לזוג זה מחיר שממש לא שווה את התמורה. אנחנו לא נלך לשם יותר. עדיף לאכול בקניון - פחות ממאה שח לזוג ואותה רמה פחות או יותר. התפריט של דקס - לא מאוד עשיר ויקר מאוד ביחס למסעדות בשר אחרות, מה גם שעלות מנה של סטיק ב- 130 שח לא כוללת כלום מעבר לסטיק עצמו. לא מוצדק, שוב.....תמורה למחיר ציון נמוך ביותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal מבקר מתחיל
חווית טעמים מדהימה
4.0
16/09/14

מכיוון שהיה כל כך טעים הייתי חייבת לאזן מצב הביקורות על המסעדה הזו. האוכל שם הכי קרוב לאוכל תאילינדי מקורי. לדעתי זו אחת המסעדות האסיתיות הכי טובות בצפון, המרק קוקוס מדויק למקור. אכלנו... גם דג מאודה בחלב קוקוס וקארי והטעמים היו מושלמים. ממליצה בחום להגיע לפרגן ולהזמין כל מה שעם חלב קוקוס. העובדה שמדובר בטבחים תאילנדים מוסיפה למנות את הטעם האוטנטי. בקיצור..מעולה !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולדי - תמונה
גולדי 2 ביקורות
אכזבה אכזבה אכזבה
1.5
11/08/14

כגודל הציפיות כך גודל האכזבה : הגענו למסעדה בשעה 21.00 וזה הדבר היחידי במשך כל הערב שהיה בזמן. בשעה 22.30 עדיין לא ניגשו אלינו להזמנת המנות העיקריות, ולפני כן בני לא קיבל את המרק אותו... הזמין, אלא רק לאחר בקשות חוזרות ונשנות הוא קיבל את המרק קר, דליל, דלוח וללא טעם. דבר שכמובן גרם לנו להחזירו למטבח. כשסוף סוף הגיעו המנות העיקריות האוכל היה מאכזב (היינו הרבה פעמים במסעדה ועד הפעם האחרונה נהנינו מאוד מהאוכל). כשפנינו למנהל הוא אמר כן אני יודע ואני מצטער וזהו. החשבון היה על סך 1100₪ ללא כל פיצוי או הנחה. אני לשם לא אחזור ואם הדבר היה בידי הייתי גם משכנעת כל מי שאני יכולה שכף רגלו לא תדרוך ש-ם. גרוע ביותר ולא מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרית - תמונה
שרית מבקר מתחיל
ביקורת
3.3
05/04/14

הגענו למסעדה, לה אנחנו זוכרים חסד נעורים. האוכל היה טעים. במחיר סביר. משביע לגמרי(שלוש מנות עיקריות, תוספת אורז סיני ושתייה לשלושה אנשים - 280 ש"ח עם טיפ. השירות היה טוב (המסעדה היתה... כמעט ריקה). הבעיה הגדולה היא בתחזוקת המסעדה. הכל ישן ומתפורר. נראה לא נקי ומטונף. לא מספיק אוכל טוב וזכרונות עבר - יש להשקיע בחידוש המסעדה והריהוט.

עוד פרטים
הוספת תגובה