נגישות
נגישות

טבריה הקטנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

80 ביקורות וחוות דעת על טבריה הקטנה

 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
31/07/06

אחד המקומות המדהימים שישבתי בהם לאכול.חוייה קולינרית מהדרגה הגבוהה ביותר שיש.האווירה חמה, מפנקת ומקצועית ביותר, הייתי רוצה לראות סניף שלהם נפתח במרכז. לא להחמיץ כאשר מגיעים לטבריה.חובה... להכנס, לאכול ולהנות!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
15/05/06

ביום שישי האחרון, 12/5, סעדנו במסעדה אני, בת-זוגתי, הורי ועוד זוג חברים.הזמנו: מנת חזה עוף - טעים, אך לא מרגש.פילה בקר - כנ"ל. סלט ירוק - נחמד ופשוט.2 מנות דג - היו סבירות.פסטה בשמן זית... - סביר אך אנמי.סלט יווני - עמוס בצורה מעוררת בהלה בזעתר וקרוטונים.בקבוק קטן של שרדונה, אשר הגיע פושר למדי ולגמרי לא מצונן מספיק. אך השיא - מנת פסטה בשמנת ובייבי שרימפס, אשר היה פשוט מעליב. רוטב שמנת אנמי אשר דמה למקרוני וגבינה במקרה הטוב, ומנה "נדיבה" של בייבי שרימפס, היישר משקית קפואה, וללא ספק לאחר חימום יתר במיקרוגל.כאן כבר פקעה סבלנותנו, וביקשנו להחזיר את המנה. שאר האורחים "נחלצו"לעזרת הסועד אשר נשאר רעב ותרמו לו ממנותיהם. כך שדחינו את ההצעה למנהחליפית. מה רבה היתה הפתעתנו כשהתבשרנו כי נאלץ לשלם על המנה שהוחזרה. השלמנו עם רוע הגזירה, ולבסוף חוייבנו ב-50% מעלות המנה.היינו מצפים שמסעדה אשר מגישה אוכל סביר לפחות תיתן שרות מעולה.אחרת, הסועד נשאר, כמו במקרה שלנו עם טעם רע בפה."טבריה הקטנה"? אולי "טבריה הקטנונית".

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
15/05/06

אוכל מ ד ה י ם! אחד הטובים בארץ, אפילו גיל חובב רשם המלצה.צלעות מעולות והדגים סוף הדרך. בקיצור, ללקק את האצבעות.חיזקו ואימצו - בעלי בית נחמדים מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 11 ביקורות
4.7
01/01/06

הגענו למסעדה בעקבות ההמלצות באינטרנט - 4 מבוגרים, שני בני נוער, שני ילדים ותינוק. הזמנו בעקר על פי המלצת המלצרית . (המקסימה...) מנת הביף סטרוגנוף היתה מהמעולות שאכלנו. גם פילה הדניס... בשום היה מצוין.השירות היה נעים ולא מעיק. המחירים נעים בסקלת מסעדות ת"א, אך התמורה שווה ביותר והאיכות מתחרה בכבוד במסעדות המרכז. זאת המסעדה הראשונה שלא נפלנו בה בטבריה - ונחזור בשמחה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
15/04/05

שלום לכולם,אחרי שישבתי בסעדה הבנתי שעדיין אפשר לימצוא מסעדות איכותיות .אני מת"א וכאן קשה לימצוא מסעדה איכותית לכן אני ממליץ לאוהבי אוכל טוב,ברגע שהגעתם לטבריה תנסו ותהנו... בתאבון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה