נגישות
נגישות

חוות בת יער ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

211 ביקורות וחוות דעת על חוות בת יער

hila - תמונה
hila 2 ביקורות
יום הולדת
4.5
09/07/12

חגגנו יום הולדת והיה טעים ונעים. גם הילדים וגם המבוגרים נהנו מהאוירה, השירות והאוכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Zimra Cohen - תמונה
Zimra Cohen מבקר מתחיל
ארוחה במסעדת בת יער
4.8
19/05/12

אוירה נעימה אוכל מעולה שרות אדיב בקרוב אגיע שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
רונית - תמונה
רונית 5 ביקורות
סביר לא מרומם נפש.
2.0
14/04/12

2 זוגות. בהזמנה מראש נקבע למסעדה בשעה 19. אחכ התקשרו שניתן להגיע ב20:15, כמו שרציתי,לכירכרה-פינה פרטית מיוחדת לארועים (חגיגת יומולדת כפולה) עם מלצר אישי. נשמע מבטיח. הכניסו אותנו לכרכרה... המקום היה מאכזב ביותר. נראה היה שלא הכינו את המקום לקראתנו- היה קר לקח זמן עד שהמזגן חימם, כיסאות מקופלים, המקום חסר אוירה ואופי. מי שמחפש רומנטי -זה לא!אפילו המוסיקה-שירים סתמיים לא תואמים למקום ולאווירה ובעוצמה חלשה מידי. מקום קר באופי ולא מזמין. עששית קטנה ואביזרי קישוט ומוסיקה מתאימה היו עושים שינוי. היתרון-מקום פרטי ללא הרעש של המסעדה. האוכל: מנות ראשונות -סבירות, לחם טעים (כמו כל לחם חם מהתנור), המנות העיקריות - כאחת שלא אוהבת בקר - ההמבורגר היה מעולה, חברים הזמינו סטייק- גם טעים, אני הזמנתי עוף- מאכזב ששתי מנות העוף המיוחדות יותר לא היו (כולה אמצע הערב)פרגית בגריל בעשבי תיבול- סביר, לא התעלפתי. שרות- המלצרית נראתה עייפה.רצוי שתהיה חביבה יותר וחייכנית. המקום היה קרוב לצימר וזה יתרון גדול והמחיר היה סביר ביותר. לא הייתי פוסלת ביקור חוזר - אבל חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נדב - תמונה
נדב 3 ביקורות
מאכזב
2.3
13/04/12

הגענו למסעדה במיוחד לאור ההמלצות הרבות עליה, הופתענו לרעה ממידת הצפיפות במסעדה שנדחסו בה שולחנות רבים מידי. כבר כשקיבלנו את התפריטים ראינו את המחירים הגבוהים וקיווינו שאיכות האוכל תצדיק... את המחיר,אולם הסטייקים היו מאכזבים גם בגודלם (לאחר שהוזמן סטייק של 500 גר') וגם באיכות הבשר ומידת העשייה הרבה מידי) האורז שליווה את המנות העיקריות היה סתמי וכך גם הפרגיות. הצטערנו שגררנו אחרינו עוד 2 משפחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלינור - תמונה
אלינור מבקר מתחיל
אוויר הרים, בשר מעולה, חיוך גדול
5.0
12/04/12

חוות בת יער, ממוקמת בתוך יער ביריה,היא חוויה בפני עצמה, עוד לפני שנכנסנו למסעדה. אוויר צלול, סוסים אציליים, גן אירועים יפיפה ופעילויות לילדים... אבל ללא ספק ובעיקר לאוהבי הבשר, שווה... להגיע גם במיוחד רק למסעדה. מזמן לא אכלנו בשר כל כך מעולה שהגיע עם שירות לבבי ואווירה נעימה.. ממומלץ בחום ! אלינור ודניאל

עוד פרטים
הוספת תגובה
Evgeniy Vinnik - תמונה
Evgeniy Vinnik 3 ביקורות
מומלץ בחום!
4.8
02/03/12

היינו שלשום. לצערנו לא ניתן היה לעשות טיול סוסים בגלל מזג האוויר, אז בילינו 2,5 שעות במסעדה. נהנינו מכל רגע. דיאנה הייתה נחמדה מאוד, קיבלנו שירות מדהים, חם, הרגשנו ממש כמו אצל... חברים. אוכל טעים, טרי, מנות נדיבות. ממליצים מאוד על משחקי חשיבה שיש במקום - להפעיל משהו בנוסף לקיבה. בהחלט נחזור שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבירם - תמונה
אבירם מבקר מתחיל
הדובדבן שבעמוקה
4.8
01/02/12

הגענו לסופש בעמוקה וחיפשנו מקום טוב לסעוד בו, מיד המליצו לנו על בת יער. בשעה 9 בערב של יום שישי נכנסו אל המסעדה ומשם הכל הלך ונהיה נעים יותר. אנשים חייכנים אווירה מיוחדת ונינוחה, האוכל... לא יומרני וטעים בצורה שהתחשק לנו לחזור לארוחת צהריים. הארוחה בבת יער היא חוויה שעל כל אחד שמגיע לאזור מומלץ בחום לעשות את העליות של עמוקה בכדי לסעוד במקום שכזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
זיווה - תמונה
זיווה מבקר מתחיל
חוויה מדהימה
4.5
12/01/12

ביקרתי במסעדת בת יער עם בן זוגי אחרי המלצות רבות ששמעתי ממשפחה וחברים, הגענו ולא התאכזבנו מקום מדהים, קודם כל האווירה שיש במקום כאילו אתה נמצא בחול המסעדה בנויה כולה מעץ וכל דבר שיש... במסעדה נעשה בחמשבה ובהשקעה, האוכל מדהים הזמנו מנה ראשונה כרובית מנה מדהימה ולמנה עיקרית בן זוגי הזמין צלע עגל ואני הזמנ תי פילה ליקקנו את האצבעות השירות היה לבבי חם ונדיב פשוט חוויה מדהימה ממליצה בחום לכל מי שמבקר באיזור להגיע לחוות בת יער

עוד פרטים
הוספת תגובה
טליה - תמונה
טליה מבקר מתחיל
אכזבה גדולה ושמה "בת יער"
1.5
27/12/11

ביום שבת האחרון נסענו במיוחד למסעדת בת יער. המסעדה ממוקמת בתוך יער עמוקה וציפינו לחוויה מיוחדת בעקבות הנוף הקסום. הגענו 4 סועדים רעבים לבשר לחלל צפוף במיוחד שהדרך אל השולחן התלווה ב 4... פעמים סליחה לפחות (עבור כל סועד שישב לצד המעבר) הזמנו למנה ראשונה פעמים מרק כתום שהיה טעים מאוד, מנת כרובית עם בצלים 35ש"ח סתם כרובית מטוגנת עם רוטב מימי במיוחד, לחם הבית עם מטבלים (סתם לחמנייה גדולה מתוקה וסתם מטבלים שאפילו מטבלים תעשייתיים יותר טעימים) למנה עיקרית הזמנו מנת "המבורגר אמיתית" 75 ש"ח שהגיע יבשה וקשה ואמיתי זה לא, מנת היום מומלצת ע"י המלצרית חצי עופיון במרינאדה דבש בערך 120 גר' בשר ו150גר' עצמות היה מלוח ולא מיוחד, 2 מנות סטייק סינטה 105ש"ח כ/א 300גר' שהגיעו בהפרש של 15 דקות, בנתח היו גידים ושומנים שהחלטנו להיפרד מהמנה מייד אחרי הטעימה הראשונה(לא חויבנו בחשבון) . המנות הוגשו עם צ'יפס,סלט, אורז עם פטריות (לא משהו), תפוח אדמה אפוי (לצערי היה מבושל ועטוף באלומיניום) לסיכום, מרק חם מגישים היום בכל בית קפה ולא מגיע לחשבון סופי של 500 ש"ח

עוד פרטים
הוספת תגובה
ariela - תמונה
ariela 6 ביקורות
טעים !
3.8
30/10/11

המנות ממש גדולות ואיכותיות. חומרי הגלם טובים והבשר טוב (רק שמהרו להכין אותו ולא בסבלנות). המנות הראשונות והקינוח היה מעולה ! הדבר היחיד שלא היה ממש לטעמנו הוא ההליכה בלילה מהחניה... למסעדה בקור בדרך עפר !

עוד פרטים
הוספת תגובה