נגישות
נגישות

חוות בת יער ביקורות וחוות דעת - עמוד 20

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

211 ביקורות וחוות דעת על חוות בת יער

RAN - תמונה
RAN 6 ביקורות
4.7
16/06/07

מקום אלוהי, אוכל מטריף, יחס מעולה, מחיר הגון+חבל שאין עוד מקומות איכותיים כאילו בארץ ישראלללא ספק שנחזור ולו רק לשבת באלמט הייחודי של המסעדהעלו והצליחותודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
14/05/07

<A href="http://www.2recommend.com/recommend.asp?recId=260">http://www.2recommend.com/recommend.asp?recId=260</A></P>

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
11/05/07

למי שנוסע לטיול בצפון, זה מקום מושלם לסיים בו את החוויה - אווירה נהדרת, מקום מקסים, אחלה בשר (נותן פייט טוב למקומות המוצלחים בארץ), רק חבל שאתם כל כך רחוקים. בואו לת"א ותתקבלו בברכה, יש... כאן צורך עז למסעדות בשר איכותיות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורי - תמונה
אורי 7 ביקורות
4.3
01/04/07

האויירה מדהימה, חמימה ונעימה, האוכל מקצועי, טעים לחיך, חשוב לבוא ולראות את הסביבה המדהימה שבנו במקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
04/02/07

אנחנו היינו בסוף שבוע האחרון בבת יער, היה מקסים, חגגנו יום הולדת כל החבר'ה... בהתחלה היה קצת מסובך להגיע אבל הגענו ואח"כ קיבלה אותנו מלצרית מדהימה כובשת מקצוענית - פרי, יצרה איתנו קשר... מצויין ותודות לה נזכור את בת יער רק לטובה. חוץ מזה הבשר היה מצויין, הרטבים, התפוח אדמה מהתוספות והקינוחים! תודה רבה לבת יער על חוויה מדהימה ולפרי כמובן. נהננו!נתיב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורי - תמונה
אורי מבקר מתחיל
1.0
28/01/07

היינו אמורים להגיע למקום ביום שישי בערב. רצינו להזמין מקום לשעה 8 אבל אי אפשר היה אלא חוייבנו להגיע למסעדה בשעה 7 וללכת ב9. אחרי שטעינו קצת בניווט והתברר שהיינו מגיעים למקום ב20 דקות... איחור, דהיינו ב7:20. התקשרנו להודיע על האיחור וביקשנו בגלל זה להישאר עד 10. מי שענה לטלפון במקום, שכנראה סובל מעודף פלצנות וגאווה עצמית, לא איפשר לנו להישאר ולו דקה אחת אחרי 9 כי השולחן שלנו כבר מוזמן.כמובן שעשינו סיבוב פרסה וברחנו משם ובמקום זה הלכנו למקום שמעוניין לשרת את המבקרים בו ברמה הגבוהה ביותר ובטוח שהיה בו אוכל לא פחות טעים ומשובח.לחוות בת יער אני כבר לא אחזור ל ע ו ל ם!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאיה - תמונה
מאיה מבקר מתחיל
3.0
28/11/06

יש כל כך הרבה מיוחד במקום, כל כך הרבה פונטציאל אבל... אין שום צורך במתן הסברים בכל פרט אשר ישנו במסעדה ומחוצה לה.אנחנו חושבים שהשירות יכול להיות מהנה הרבה יותר עבור האורחים וכמה וכמה... עבור העובדים אם מידת הפלצנות תפחת. אפשר להניח תפריט ודי, אין צורך לפרט מה יש בכל מנה.חלי המליצה לנו על אוכל נהדר אבל אנחנו פשוט רוצים לתת ביקורת בונה לבעלים - היא מלחיצה את האורחים והעובדים (וזה בהחלט לא נעים). שיפור בצוות דחוף!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירה - תמונה
שירה 4 ביקורות
1.7
28/11/06

הייתי, האוכל היה נחמד, אבל... יש כמה הערות:כשמגיעים למסעדה אין שום צורך בכל הפלצנות. אנשים באים לאכול ולהנות ולא לשמוע הרצאות בכל הנוגע לתפריט, לשנת ייסוד המקום, מתי יצא היין מהמקרר...... ועוד הסברים רבים ומייגעים. ובאשר למארחת, היא פשוט מעצבנת. זה שירות פלצני, אני חושבת שאם תשחררו קצת לחץ ותהנו מהמקום והאוירה המקום יצליח. אני לא אחזור לעוד הרצאות מהסוג הזה. המלצה: חלי - המלצרית ששירתה אותנו - שינוי דחוף, את רק מוכרת אוכל, לא בית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
29/09/06

היה שווה כל אגורה, תודה לנטלי על המילצור והשירותים חוויה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
7 ביקורות
4.0
29/09/06

אחלה נוף, אחלה אוכל, מומלץ. נהננו מאוד וגם אחלה קינוחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה