נגישות
נגישות

חוות בת יער ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

211 ביקורות וחוות דעת על חוות בת יער

Daniel - תמונה
Daniel מבקר מתחיל
1.7
19/10/11

לפני זמן מה אני וחברתי הגענו לצפון לחופשה והזמנו מקום ליום שישי בערב. אחרי שעברנו את המסלול נסיעה בדרך ללא תאורה ייחלנו להגיע למקום שיגרום לנחמה לאחר תלאות הנסיעה. המקום נראה ומרגיש כמו... חדר אוכל בקיבוץ (רק עם ריהוט עץ כבד) ולא נקי בעליל השולחנות היו דביקים בקיצור המקום משדר חום אבל מפה והלאה הכל היה מתחת לכל ביקורת ... האוכל לא היה לשביעות רצוננו כך גם לגבי השירות ... קיבלנו הרגשה של "לאכול מהר מהר לקום וללכת". בתור אדם עם נסיון בתחום המזון אין תמורה בעד האגרה היות והאוכל לא עשוי בצורה הנכונה הדבר הכי נורמלי שהיה זה הקינוח .... שהמתיק את הטעם הרע בפה מההמלצות וכמו כן מהציפיה כאשר הגענו לבת יער. שורה תחתונה - נחזור לבקר ולטייל בצפון אך לצערי למסעדה הזאת לא נחזור !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
05/10/11

ביום שישי האחרון סעדנו במסעדת בת יער,בפועל החוויה הייתה מאד לא נעימה:זה התחיל מכיסא נוטה קדימה שלא ראוי להושבת אדם כשביקשנו להחליף התשובה היתה שכל הכיסאות הם כאלה.השולחנות דביקים ומראה... כללי מלוכלך.השירות היה איטי להחריד למרות שהמסעדה לא הייתה מלאה כלל,לא ניתן היה להזמין חלק מן המנות/ שתייה כי אזל מהמלאי,במהלך הארוחה התפוצצה לפתע אחת המנורות מעל ראשי כל הרסיסים התפזרו על השולחן ומסביב לו ברעש רב אך אף מלצר לא הבחין ולא התעניין עד שלא דרשתי ניקוי-מיותר לציין שלא התנצלו באופן ראוי כמו שנהוג במקומות אחרים.יש לציין כי איכות הבשר היתה טובה אך בכל זאת לא נגיע יותר לבת יער.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yael - תמונה
Yael מבקר מתחיל
3.0
05/04/11

חבר שלי ואני הגענו למסעדת בת יער לאחר המון המלצות מצד חברינו. אחרי שעברנו את המסלול המפחיד לכניסה למסעדה ( כביש הגישה למסעדה לא מואר, ולא נעים) התיישבנו, המקום עצמו מאוד נעים וחם... והמלצריות האדיבות היו נורא נחמדות. הבעיה החלה באוכל עצמו, הזמנו קרפצ'יו למנה ראשונה שהיה סביר ולא מעבר. סינטה ופילה הוזמנו לעיקריות, יקרות ,צמיגיות ולא טעימות בעליל. הוצע להחליף מנה אך אנחנו מיצינו. סה"כ אווירה נחמדה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
27/03/11

במנה הבשרית היה קצת יותר מדי סחוס ...ולא היה רצון להתייחס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
19/03/11

הדרך לראש ההר ארוכה ומפותלת אבל שווה כל רגע! נכנסנו דרך דלת העץ הכבדה לחלל המסעדה החם והמזמין, המלצרים קיבלו את פנינו בחיוך רחב, המוסיקה מיד עשתה לנו חם בלב, השרותים מצוחצחים (אפילו ב9... בערב ), והאוכל מדהים!!! הזמנו נזיד בוקרים שהיה פשוט חוויה.. סמיך עשיר ומלא בטעם.. ירקות שורש צלויים טעימים. וגולת הכותרת... סטייק טיבון 400 גר' מעולה! רך ורוד ועסיסי.. בטוח נחזור שוב. ודרך אגב כל התענוג לא היה יקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
moshe - תמונה
moshe 2 ביקורות
4.3
06/03/11

ישבנו במסעדת בת יער בכרכרה. כשהזמנו ואמרו לנו את מקום הישיבה קצת חששנו אך להפתעתנו המקום מדהים והכרכרה הוא הדבר הטוב ביותר שיכול להיות. אתה יכול לנהל שיחה אינטימית משפחתית ללא אנשים... אחרים שמאזינים, השרות והאוכל היו מצויינים. בהחלט שנחזור שוב!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של מתן
מתן
21/02/2012
הגענו למסעדה היום בעקבות התגובות הטובות באתר והתאכזבנו. נכון, המקום ממוקם במקום מקסים , נוף נפלא לעמק החולה, חוות סוסים יפיפיה , הבעיה מתחילה שמגיעים לאוכל. הזמנתי אנטריקוט עם עצם (133 ש"ח) שנראה שחומם שנית ולא נעשה במקום, ביתי הזמינה פרגיות עם רוטב פיקנטי וקיבלה פרגיות שטובעות ברוטב מוזר עם טעמי לוואי ולא יכלה לאכול את המנה. אשתי קיבלה פשטידת גבינות שנראה כאילו שכבה במקרר שבוע. שילמנו 400 ש"ח וממש לא נהננו. חבל.
 - תמונה
3 ביקורות
4.0
05/03/11

ישבנו בערב שישי בכרכרה, בחוץ קר בפנים נעים וחם, שרות מצויין, בשרים כמו תמיד מצויינים, לקינוח פשוט לא היה לנו כח אך מנסיון העבר הוא משובח, תמשיכו כך , אנחנו נחזור .

עוד פרטים
הוספת תגובה
לאה - תמונה
לאה 3 ביקורות
4.0
04/03/11

היינו שם בתאריך 25/2 היה מושלם!!!! בן זוגי התענג על הסטיין הטעים עשוי נפלא!!, אני צמחונית ונהנתי ממאפה גבינות מדהים, המקום יפהפפיה אווירה קאבוית כזו, שירות נפלא ומקצועי, מחירים סבירים... בהחלט, מומלץ מאוד מאוד מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
26/02/11

בכל פעם שאנחנו בחופש בצפון זו הבחירה שלנו. כבר אחת עשרה שנה אנחנו לא מתאכזבים. המיקום יפיפה, האוכל המצוין והשירות מקצועי ולא טרחני. כל הכבוד לבעלים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yoni - תמונה
yoni 2 ביקורות
2.3
20/02/11

אכזבה מאוד גדולה!לפני שלושה שבועות הזמנו מקומות דרך האתר,המסעדה יצרה איתנו קשר - ותיאמנו מועד הגעה יום שישי 18.2 בשעה 21:15 - עד לפה הכל תקין.משהו גרם לי להתקשר למסעדה כשעתיים לפני לודא... שהכל תקין , הבחורה בצד השני של הטלפון אמרה שאין לה מושג מההזמנה שלנו ולא עינין אותה שום דבר, ביקשנו לדבר עם הבעלים של המקום - והוא הציע לנו לשבת מחוץ למסעדה באולם של 100 איש.. נו באמת - אנחנו לא נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה