נגישות
נגישות

חוות בת יער ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

211 ביקורות וחוות דעת על חוות בת יער

שירן - תמונה
שירן 3 ביקורות
פשוט וואו!!!
5.0
16/03/14

האווירה מהממת האוכל טעים ומפנק מנות גדולות ומכובדות שירות מעל ומעבר!! מי שבמבקר בצפון חייב ללכת למסעדה הזו!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
sgilad - תמונה
sgilad מבקר מתחיל
אהלן ושלום
4.0
09/02/14

אחרי נסיעה מפותלת ביער הגענו למקום קסום במרומי הרי הגליל, המסעדה הייתה מעוצבת בסגנון המערב הפרוע, מאוד מזמינה, האוכל מדהים, בשר שמיישנים במקום אפשר לאכול היום כמעט בכל מקום אבל הטי בון... שהזמנתי היה באמת מיוחד. שווה לבוא!

עוד פרטים
הוספת תגובה
yaniv - תמונה
yaniv 4 ביקורות
אכזבה!
2.5
09/12/13

ביקרנו ביום רביעי בבת יער לאחר שנים רבות שלא ביקרתי שם, הציפייה הגדולה איכזבה לצערי. המרק שעועית ואפונה היו סתמיים אבל עשו את העבודה כי היה קר. סטייק סינטה היה עשוי הייטב בלי תלונות,... אישתי שבהריון הזמינה פרגית ברוטב ברביקיו, אין מילים לתאר את איכות המנה הדבר הטוב הייחידי היה גודל המנה העצום, אך לצערי, לא אכיל בכלל, קיבלנו נתחים ירודים ברמתם שלא היו מוכנים. ניסינו לאכול מה שאפשר אך הטעם היה בלתי נסבל. התלוננו בפני המלצרית רק שהחלטנו לוותר והלך התאבון(בעיה שלנו) הציעו קינוח אך סרבנו בשל אכזבתנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
hadar - תמונה
hadar מבקר מתחיל
פשוט מושלם:)
4.8
07/12/13

טוב, אז אחרי נסיעה מפותלת ביער הגענו למקום קסום- מגיעים למסעדה ונפתח נוף מדהים, שווה את כל הדרך!!! למנות ראשונות הזמנו פטה כבד ופטריות בשמנת שהיו מעולים, והסטייקים היו פשוט מושלמים!... המלצרית הייתה אדיבה במיוחד והפאי תפוחים מאאאאוד ממולץ:) היה קשה לקום וללכת, אנחנו בטוח חוזרים בקרוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
gp - תמונה
gp מבקר מתחיל
בת יער - אכזבה
1.0
26/10/13

אכלנו לפני למעלה מחצי שנה במרץ 2013, התאכזבנו מאד כתבנו למסעדה והובטח לנו על ידי בעל המסעדה שישלח לנו פיצוי, לא שביקשנו אבל הוא הציע. כמובן עד היום לא שלח ולא טרח. הפסיד וחבל

עוד פרטים
הוספת תגובה
ganit - תמונה
ganit 35 ביקורות
שווה לבוא כל פעם מחדש
4.5
05/07/13

בכל פעם שאנחנו מגיעים לאיזור אנחנו משתדלים לא לוותר על המקום, ועד היום לא קרה שהתאכזבנו. האוכל מוצלח תמיד, השירות מאוד קשוב ומשתדל. גם הפעם נהנינו מהכל, אפילו שהיה איחור של כעשרים דקות... עד שקיבלנו את השולחן, הם התנצלו , הציעו לנו לשבת באיזור ההמתנה/עישון שלא מעשנים בו בינתיים ומיד הביאו לנו גם מים. ברגע שהתיישבנו והזמנו מנה ראשונה ( טרין חציל מעולה) הם הודיעו שלטות פיצוי נקבל גם לחם ומטבלים על חשבונם, שהיה מוצלח ביותר. הזמנו סטייק ניו יורק (סינטה עם עצם - הומלץ ע״י המלצר) וסינטה רגיל, שניהם הוגשו קרים באמצע, פאשלה של הגריל - מן. ביקשנו שיתקנו את העניין, התנצלו מאוד וכשהוחזרו המנות הסטייקים היו מדהימים כתמיד. באמצע הסטייק אני כבר הייתי צריכה חימום נוסף (דבר שהוצע כבר לפני כן ע״י המלצרית) וה סקייט הוחזר כמו חדש, פשוט תענוג... למנה אחרונה לקחנו מוס שוקולד שהיה פשוט אמנם, אבל בהחלט מוצלח. בקיצור- גם בפעם הבאה שנגיע לצפון מבטיחים לבקר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
gemini - תמונה
gemini 6 ביקורות
מקום מעניין.
3.5
01/07/13

הגענו למסעדה דרך המלצה של חברים.. ביום שישי בערב, לא היו הרבה אנשים אבל המקום מעניין והאוכל טוב (אכלנו המבורגר ושתינו בירה) הדרך לחווה הייתה קצת מבלבלת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גלית - תמונה
גלית 3 ביקורות
המיקום הוא החוויה
3.3
03/06/13

כיף להגיע למסעדה בלב היער, אבל לגבי האוכל - הוא הרבה פחות מיוחד. אם בכל זאת להמליץ על משהו, הרי שזה טרין החצילים. חבל שלא השקיעו בקינוחים מעניינים... ויתרנו והסתפקנו בקפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סילביה שלו - תמונה
סילביה שלו 10 ביקורות
טעים!
4.3
17/03/13

היינו בשישי בערב,המקום נעים והמוזיקה בווליום נעים, המלצר שלנו היה מאד אדיב ונחמד, רק צריך עוד להשתפשף בהבנה על יינות.הזמנו סלט סלק שהיה טעים מאד וקרפצ'יו שלא היה טוב,הוא היה עשוי לא לפי... התפריט.למנה עיקרית הזמנו סטייקים שהיו מצויינים אך הצ'יפס היה פושר.מנה אחרונה היתה מצויינת פאי תפוחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מתן - תמונה
מתן 23 ביקורות
מומלץ בחום
4.3
02/03/13

לא לדאוג מהנסיעה בחורשה בלילה...בסוף מגיעים למסעדה..אנחנו אכלנו את נזיר הבוקרים-למרות שאנחנו לא בקטע של מרקים-מומלץץץ מחום!וכמובן הסטייקים שלהם מדהימים..לא לשכוח להזמין מקום מראש

עוד פרטים
הוספת תגובה