נגישות
נגישות

חוות בת יער ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

211 ביקורות וחוות דעת על חוות בת יער

Zahi - תמונה
Zahi 3 ביקורות
חוויה!!!
4.3
14/01/17

הכל היה מעולה!!! הדרך למסעדה, המיקום, הנוף, המרקים וצלע עגל 500 גרם. אכלתי בהרבה מסעדות בשר טובות אבל הפעם מצאתי את הטובה ביותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
15/01/2017
sabutbul - תמונה
sabutbul 50 ביקורות
חוויה מומלצת
4.0
07/12/16

סעדנו במסעדה במוצ"ש, היינו 3 מבוגרים ושני ילדים. הזמנו מנות סטייקים ומנות ילדים. הסטייקים היו עשויים היטב, אך המחיר גבוה ויקר יחסית. המלצרית היתה חייכנית ואדיבה. היה קר מאוד בחוץ, אך... בתוך המסעדה היה חם ונעים עם אח בוערת ואוירה כפרית וקסומה. אנו נחזור למסעדה שוב ונמליץ הלאה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
rachela_ - תמונה
rachela_ 12 ביקורות
מדהים. בוודאות נחזור
4.5
27/10/16

היינו במסעדה בערב חג. האוכל היה מצויין. הבשר עשוי בצורה טובה ומדוייקת. היין טוב. השירות אדיב. אווירה ממש טובה. זהו מקום מיוחד באמצע חוות סוסים ביער. סה"כ חוויה מיוחדת ומומלצת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
assaf - תמונה
assaf 3 ביקורות
לא שווה- חפשו אלטרנטיבה.
3.3
25/10/16

אין ספק שלמסעדה הזו.. אני לא חוזר. קודם כל, המתחם של החווה, גדול, עם פונטציאל גדול שמשום מה, לא ממשים. אין מה לעשות עם הילדים למעט סיבוב רכיב העל סוסים ( 140 ש"ח!!! לכל רוכב) וזהו..... איפה ההבטחות באתר על סדנאות יצירה ופעילויות ואיפה המציאות ( אל תתפתו להאמין לבאולינג וקליעה למטרה כמו שמפורסם באתר,, במקום הכלנראה עלוב.. נטוש ולא מושקע). והמסעדה... טעים, אבל יקר... כ"כ יקר.. לא שווה את המחיר בוודאות גמורה. שלוש מנות עיקריות בלבד ובקבוק בירה- 445 ש"ח לפני טיפ... מתכננים בילוי בחווה ? חשבו מסלול מחדש... כי לפה לא שווה להגיע..

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amir - תמונה
Amir מבקר מתחיל
בשר מעולה בנוף אירופאי
5.0
23/09/16

סיכום מושלם ליומיים רכיבת שטח בצפון, כולל סינגל ביריה שיוצא מהחווה. פתחנו עם מרק בוקרים עשיר ולחם כפרי חם מהתנור והמשכנו בסייק סינטה ופילה מדהימים. בתוספת קנקן של ליטר וחצי בירה, יצאנו... מחויכים מאוזן לאוזן. אוירה מדהימה. נוף אירופה. מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
Natasha - תמונה
Natasha מבקר מתחיל
אוכל נחמד, שרות חובבני
2.8
31/07/16

הגענו זוג הורים עם ילדים בני 4, 7. קראנו שהמקום קטן, כך שלא ציפינו למרחב... הישיבה היא על כסאות מתקפלים. תוך כדי הארוחה הכסא התקפל ובני הקטן נפל וקיבל מכה חזקה בראשו.. כשהגיע המלצר אמר... " כן זו קורה כאן לא מעט".. עדיף שהיה שותק. אולי תעשו משהו בנידון? השרות והאי יחס דיי הורס את החוויה- חיכינו לסגיים את האוכל וללכת משם. האוכל לא רע, אך מה לעשות שכשמגיעים למסעדה לא כזו זולה, מצפים לכל החבילה- שרות הינו חלק מאוד חשוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
UriG - תמונה
UriG מבקר מתחיל
אווירה ייחודית , בעל בית אדיב ומנות בשר מהטובות שפגשנו
4.8
19/06/16

הגענו לאחר רכיבת אופנועי שטח , בעל הבית האדיב אפשר לנו להכנס לתוך החווה עם אופנועים (בהחלט לא מובן מאליו) , אוכל מעולה , בשר ברמה מהגבוהות שפגשנו בארץ ! שירות טוב , נוף מטורף ואווירה... מיוחדת במינה , בהחלט מומלץ !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lior - תמונה
Lior מבקר מתחיל
צפון על מגש של נזיד בוקרים- מעולה נטו
5.0
08/02/16

ביום ה בשבוע הגעתי עם 6 מלקוחותי הצפוניים לארוחת סיום יום גיבוש בבת יער האח המחמם והאוירה של חוות בוקרים מיוחדת יחד עם נזיד הבוקרים המפורסם התחיל בשבילנו חוויה קולינארית מופלאה, הארוחה... הייתה מעוללללללה בכל פרמטר- שירות,איכות,רמה מאוד גבוה ושווה כל שקל שהוצאנו במקום ממליץ בחום להגיע לבת יער, באמת, ליאור מחברת "דרך השלף"

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי - תמונה
שירלי 5 ביקורות
מקום נחמד ומומלץ
3.5
03/05/15

השרות מאוד מקצועי והתרשמנו לטובה. חלק מהמנות היו טובות יותר וחלק פחות. המנה הצמחונית של הקיש לא מוצלחת ובטח לא מצדיקה את המחיר הגבוה שלה. המסבחה לעומת זאת מצויינת. אווירה נעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shlomit - תמונה
Shlomit 55 ביקורות
היה כדאי לחזור שוב
4.0
14/12/14

אנחנו לא מהאזור ולכן הפעם האחרונה שאכלנו שם היתה דיי מזמן והיו לנו זיכרונות טובים וגם הפעם מאוד נהננו. המיקום מיוחד והאוירה טובה והאוכל היה משובח. קרם בורלה מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה