נגישות
נגישות

עד העצם אקספרס ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

225 ביקורות וחוות דעת על עד העצם אקספרס

Tzahi Viner - תמונה
Tzahi Viner מבקר מתחיל
מעולה
5.0
15/02/17

אהלן חברים.מסעדה מעולה.ניתן להזמין מקום בקלות.מנות עשירות ונדיבות,שירות מעולה .מחירים הוגנים.בקיצור חוויה אמיתית

עוד פרטים
הוספת תגובה
תהילה - תמונה
תהילה מבקר מתחיל
אכזבה ואירוע משפחתי שצלח בזכות החברה שלנו.
1.3
20/10/16

מאד התאכזבנו, המסעדה נראתה כמו חדר אוכל לא מושקע, המלצרים היו עסוקים בינם לבין עצמם, סטייק אנטרקוט שהוזמן בדרגת עשיה מדיום הגיע וול דן, סטייק פילה שהוזמן בתוספת תשלום לא היה מוצלח. סל... של בצל מטוגן הגיע במערום לא אסטטי, מנות ראשונות לא טעימות, קאפצ הו עבה מדי ועוד ועוד תקלות. לא ממליצה למי שרוצה מסעדה להנות. המסעדה הזאת יותר דומה למסעדת פועלים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shmulik - תמונה
Shmulik 2 ביקורות
שווה להגיע!
4.0
10/10/16

הגענו לפני יומיים למסעדה עם קופון משתלם מאוד ל-6 סועדים ושני ילדים כדי לחגוג לאחי יום הולדת 30. הביקורות אומנם קצת הלחיצו בהתחלה והתלבטנו אם לנסות ובסוף הימרנו נכון. האווירה נעימה,... המלצר אלון היה סופר נחמד ושירותי (שאר הצוות היה נראה קצת פחות אדיב אבל אולי רק נראה ככה מהצד ובכלל הייתי ממליץ למלצרים לחייך יותר, ישר עושה חיבור לסועדים) בכל אופן המנות הראשונות היו מעולות, במיוחד הכרובית שהיינו בדיעבד מזמינים ממנה שתי מנות). הסטייקים היו טובים ומידת העשייה שלהם הייתה מדויקת בהתאם לבקשות של כל סועד. האסדו היה טעים אבל מעט יבש ויחד עם זאת מומלץ. הקינוחים היו גם הם טובים ושווה לטעום מהכל, זכור לנו במיוחד הקרם בורלה (לחובבי הז'אנר). זהו, בסך הכל היה אחלה יום הולדת, יצאנו מרוצים מאוד מהמנות וגודלן, לבעלי המקום הייתי ממליץ לרפד מחדש את המושבים במסעדה כדי לתת לה אווירה יותר מודרנית ויוקרתית כי שאר העיצוב מאוד יפה. שווה לדעתי להגיע ולהנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירי גז אסולין - תמונה
מירי גז אסולין 2 ביקורות
טעים!
4.5
20/08/16

אוכל מעולה... הגענו דרך גרופון בערב יום האהבה והיה ממש שווה! האוכל טעים מאוד,השרות אדיב המנות הגיעו מהר מאוד! ממליצה בחום! אני הייתי ממליצה למסעדה להכניס קצת אווירה למקום אולי קצת... מוזיקה או כל דבר אחר שיכול לעזור כי בגדול זאת אחלה מסעדה שאני ובעלי נחזור אליה

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולד - תמונה
גולד 4 ביקורות
יצאנו מאוכזבים.
2.0
16/08/16

האוכל היה בסדר בטעמו. אבל!! המנות מבישות במינון הקטן שלהן. הביאו ל4 אנשים סלט אחד מאוד דל ורגיל לחלוטין והמנה ממש לא מספיקה לשולחן של 4 . ביקשנו לחם (תוספת מחיר כמובן) אז הביאו מנת של... לחמניה אחת לא ארוכה במיוחד שבקושי הספיקה . שוב, ל4 אנשים. המנה הבשרית צנועה ביותר והתוספת שלי תפוח אדמה הגיעה הכי בסיסי שיש בנייר כסף ומטבל קטן לא טעים בלי שום ייחוד. חלקנו ביקשו את הבשר ללא מישרה - אז הם לא מכינים כזה למעט מנה אחת שהצלחנו למצוא. ביחס למחיר הגבוה ציפינו לאיזשהו ייחוד ולמנות נדיבות. התחושה היא שעושים על הגב מלא כסף אבל מבלי להתאמץ למנות מפתות ובכמות מספקת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נירו - תמונה
נירו 8 ביקורות
אכלנו אותה עד העצם..
1.8
13/05/16

סעדנו במקום ביום שישי בערב אישתי ואני. הזמנו סטייק אנטריקוט 400 גר' במחיר של ₪154 (מוגזם למסעדה שכזו),אשתי הזמינה מנת אסאדו מבושל בעלות של כ ₪100 שהיתה סבירה. תוסיפו לזה כוס יין ובקבוק... מים והגעתם ₪301 לא כולל. המקום הרגיש, הריח וניראה לא טוב. הריהוט במקום ניראה כי ראה ימים יפים יותר, הקירות מלוכלכים וכריות הספות מקולפים לעייפה. מאיפה שישבנו היה אפשר לראות כי ריצפת המיטבח היתה ניראת כאילו לא פגשה סמרטוט לאחרונה. סעדנו זריז והזמנו חשבון,כי קינוח ממש לא היה בא בחשבון. בקיצור החוויה שלנו היא כי המקום הוא מסעדת פועלים על גבול הדיינר ולא יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 138 ביקורות
מומלץ בחום
4.0
16/01/16

היינו בסניפים שונים של עד העצם הסניף הזה עולה על כולם.אוירה טובה , שירות טוב ואוכל טוב מאוד ראוי להזכיר את הבשר המעולה .הפילה והאנטריקוט קצרו מחמאות ושבחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Oded - תמונה
Oded מבקר מתחיל
ממש מומלץ. כן כן כן כן!!!
4.8
14/01/16

באנו במיוחד מהצפון וגילינו מסעדה מעולה אוכל מצויין היינו 2 גברים לקחנו מנות ראשונות חלת בצל וכרובית מטוגנת. המנות טעימות מאוד. מנה עיקרית לקחנו אנטריקוט שהיה פשוט רך טעים ומדהים. קינוח... מעולה היה הקרם בורלה. שבענו ונהננו מהשרות האדיב. בהחלט ממליצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maor - תמונה
Maor 2 ביקורות
לא לא לא
2.5
27/11/15

הלכנו שישה אנשים למסעדה אחרי הרבה ביקורות חיוביות כנראה שכגודל הציפייה גודל האכזבה. המנות הראשונות נוראיות. קטנות, משקרות, לא ברמה בכלל. חציל בלאדי זה נראה כמו חציל מקופסה שאפילו לא... הביאו לנו את החציל עצמו, חלת בצל זה בעצם בצל מטוגן בסלסלה וקרפציו זה שלוש חתיכות קטנות עם יותר גבינה מאשר בשר. המנות העיקריות טובות. בשר איכותי, עשוי טוב וסה''כ טעים אבל לא משאיר רושם. התוספות לעומת המנות- פשוט לא טובות. הצ'יפס יבש, הפירה חסר טעם והתפוח אדמה האפוי פשוט לא. הקינוחים הם בדיחה ולא כזאת שמשאירה טעם טוב. קטנים ופשוט לא טעימים. מהמוס עד והסנדיי (שעם כל הכבוד לשים לי גלידת וניל וטיפה של סירופ שוקולד זה לא סנדיי). ודבר הכי נוראי במסעדה- השירות. אני לא זוכר כזה שירות גרוע במסעדה. וזה לא שהמלצרים לא נחמדים. הם נחמדים מאוד אבל הבלאגן שיש במסעדה זה ברמת הטירוף. זה נראה שאף מלצר לא יודע איפה הוא צריך להיות, באיזה איזור הוא מוצב ולמי הוא אמור לתת שירות. האחמש שמסתובב שם כאחרון המלצרים שכח שהוא זה שצריך לדאוג לסדר המלצרים. לסיכום, לא אחזור לסניף הרצליה. אולי בסניפים אחרים נקבל חוויה מתקנת אבל לפה- לא אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Trilandian - תמונה
Trilandian 34 ביקורות
ארוחת גרופון משפחתית טעימה
4.5
25/10/15

חגגנו יום הולדת לבן משפחה, וכשרצינו ללכת לאכול, ראינו באזור מבצע גרופון בעד העצם. מבין כל המסעדות שאי פעם יצאנו אליהן, האוכל שם היה חד משמעית הכי טוב. האווירה הייתה נעימה מאוד (למרות... שכשהיינו שם היה כמעט ריק לגמרי, אז קשה לומר איך יהיה שם בשעת עומס), והמלצרים היו מאוד חברותיים. המחיר לא תחרותי במיוחד, אבל אם יש לכם הזדמנות ללכת לשם עם גרופון, זה מומלץ מאוד. ממה שראיתי, יש שם גם עסקיות במחיר סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה