נגישות
נגישות

ביתא קפה - beta caffe ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

62 ביקורות וחוות דעת על ביתא קפה

רמי - תמונה
רמי 7 ביקורות
3.0
02/01/08

באנו במקרה ביום שישי בערב. השרות היה נחמד ומשתדל (היינו קצת נודניקים) . האוכל היה מצויין!!! (בני משפחתי לא האמינו - אני אף פעם לא אומר מצויין, חוץ מכשאני מבשל ...). חבל שהיו כמה... חסרונות: המנות קטנות - גם ראשונות וגם עיקריות. יקר - קצת יותר מידי... האקוסטיקה על הפנים. זהו. מבחינתי אם ישפרו את זה, זה יהיה מקום חבל"ז.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נועם - תמונה
נועם 3 ביקורות
1.3
24/11/07

הייתי ב"בית הקפה" הזה פעמיים - פעם ראשונה, ופעם אחרונה. זלזול כזה בלקוחות לא ראיתי זה זמן רב, אפילו בתל אביב, הידועה בחוסר הכבוד לסועדים. המנות - קטנות בצורה מעוררת תהיה. איכותן -... מסעדות מזון מהיר ממוצעות יכולות ללמד את עובדי המטבח שיעור או שניים (חסה עטופה בחול, כאילו לא נשטפה? רטבים אנמיים בטעם דומיננטי של שמן זול? לא הגיוני). השירות - אפילו לא אתחיל לספר על הזמן הרב שחיכינו לקבל עוד מעט רוטב, לקבל מעט מים. לסיכום - יש מספיק מקומות טובים מ"בית הקפה" הזה, מספיק מקומות שכונתיים איכותיים ונעימים ממנו, ואין שום סיבה לעבור את סף הדלת של המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shimi - תמונה
shimi 2 ביקורות
4.3
13/11/07

אני קוראת את התגובות ופשוט לא מבינה... אני מבלה במקום לפחות פעמיים בשבוע למרות שאני לא מהאיזור,האוכל טעים טרי ולא מנסה להתחכם כמו רב המקומות בעיר,מלצריות חייכניות אדיבות וקשובות ,אווירה... נעימה ולא מחייבת נכון שלפעמים לוקח לאוכל יותר מדי זמן להגיע אך כשהוא מגיע...תענוג!! בקיצור מומלץ בחום,כל מי שהבאתי לשם אימץ את המקום המקסים הזה נסו ותהנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.7
12/11/07

אומרים שהיה שם שמח לפני שהגעתי... בתי הקפה שהיה חביב פעם, הפך למכונה חורקת של אוכל. אוכל לא מוקפד, אווירה חפיפית גם בשירות, ובכלל, בשביל זה להביא שפית ידועה, עדיף לאכול בשיפודייה, שם... לפחות יודעים מה מקבלים ואפשר לשבוע מהמנות הראשונות. לא חוזרת!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
roy - תמונה
roy מבקר מתחיל
4.3
11/11/07

בית הקפה הוא בית הקפה השכונתי הקבוע שלי. לפחות פעם בשבוע אני פוקדת אותו או עם בעלי או עם חברים. המלצריות סבבה והאוכל מעולה, מה שלוקחים יהיה טעים! אני יכולה להמליץ בחום על סלט אלפא ביתה... המעולה, סנדוויץ' עוף, פלפל ממולא וכל דבר אחר - לא תפלו! בקיצור אני ממש ממליצה בחום. החסרון היחיד שאני רואה הוא המחירים שמעט גבוהים מהרגיל. תהנו! :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
tomer - תמונה
tomer מבקר מתחיל
1.0
29/10/07

אוי אוי אוי מה קרה לבית הקפה השכונתי שלי ?אני תושב האזור וסועד מזדמן אני אשתי והילדים בחצי שנה ת שנה האחרונה חלה ירידה תלולה מאוד ברמת האוכל והשירות במקום.ההתחלה היתה מעולה העיתונים... היללו. אך הבעיה הגדולה יותר והחמורה היא השירות והחוסר אכפתיות של הבעלים של המקום . 

עוד פרטים
הוספת תגובה
שי - תמונה
שי 28 ביקורות
1.3
02/09/07

לכולם מגיעה הזדמנות שנייה - היום נתנו הזדמנות שנייה ואחרונה (!!) למסעדת ביתא קפה ברמת-אביב. כשמגיעים בצהריים לאכול ארוחה עסקית לוקח המון (המון !!) זמן למנות להגיע. היום חיכינו 15 דקות... להזמנה של שניצל ופירה. כשהפנינו את תשומת לב המלצר לעיכוב, הוא ענה לנו בצורה לא עניינית ולא מכובדת (לא מעניין את הלקוח לשמוע כמה מנות יש 'בתור' לפני השניצל. אם מנות מתעכבות, תדאגו לתגבר את צוות המטבח ולא לשים תשובות מתחכמות בפי המלצרים). הניסיון היום היה בבחינת הזדמנות שנייה כיוון שלפני שבועיים-שלושה חיכינו למעלה מ-30 דקות למנה עיקרית, בלי שאף אחד יטרח לעדכן אותנו לגבי העיכוב או להתנצל עליו. האוכל במקום טעים אבל ההמתנה ארוכה מהמקובל ומלצר לא מקצועי ולא מנומס – למקום כזה אין טעם לחזור ואכן לא נחזור לאכול שם. כיום, יש מקומות טובים נוספים גם בשכונה (רמת-אביב) וגם בתל אביב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
6 ביקורות
2.7
14/08/07

אוכל טוב מאוד.מחירים סבירים,נעים לשבת. אבל השרות על הפנים. איטי,איטי,איטי. המון זמן עד שהמנות יוצאות וגם אז כל מנה בנפרד. [היינו ארבעה אנשים].הרוטב הגיע בסיום הארוחה,תוספת שהיגיעה קרה... נשלחה לחימום ושכחה לחזור,בסוף לאחר תזכור חזרה. ניכר שלא משתלטים על ההזמנות,למרות שהמקום לא היה מפוצץ. חבל כי האוכל מצוין ועושה חשק לטעום עוד מנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דנה ודב - תמונה
דנה ודב 3 ביקורות
2.0
04/08/07

המקום עם המון פוטנציאל, אך בפועל יצאנו מאוכזבים. אחרי כל ההמלצות החלטנו לנסות, הגענו בשישי לא.בוקר, הארוחה הייתה דלה, והדבר שהכי צרם היה חוסר השירות/שירותיות (למה צריך לבקש 3פעמים... תוספת... ?, אלף בית בשירות זה החיוך, הנחמדות, קחו לצומת ליבכם).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
24/07/07

האוכל הוא בדרך-כלל פחות או יותר בסדר, אבל בתוך בית הקפה יש בסך הכל שישה שולחנות, והשאר הם בחוץ. כך שאי אפשר להיות בטוחים שיהיה שולחן סביר, ובחוץ קר בחורף וחם בקיץ. שיטת הקצאת השולחנות... בפנים לא ברורה לי. היום חיכינו מספר דקות לשולחן אשר עמד להתפנות בפנים, והובטח לנו על-ידי אחד המלצרים, אך התברר שאותו שולחן בדיוק הובטח ללקוחות אחרים. מלצרים ובעלי בטא יקרים: אולי אתם חושבים שאתם עושים טובה גדולה לאומה שהמקום שלכם קיים, אבל יש לי חדשות בשבילכם - יש עוד הרבה בתי קפה ומסעדות בתל-אביב. למקום שלכם אני כבר לא אחזור, אם אי אפשר להזמין שולחן, אני לא הולכת להמר על סיכויי למצוא לי מקום סביר לשבת (בהתאם למזג האויר).

עוד פרטים
הוספת תגובה