נגישות
נגישות

ביתא קפה - beta caffe ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

62 ביקורות וחוות דעת על ביתא קפה

 - תמונה
2 ביקורות
2.4
23/07/07

הישיבה בחוץ מתחת לעץ המדובר מאוד נעימה בבוקר שאינו חם מדי,למרות שהעץ משיר עלים קטנים וכל מיני קוצ'קלך על השולחן ובתוך הצלחת.לא נורא. הזמנו מנה של נקנקיות שהיו טעימות מאוד.לצידן היתה... ערימה של פירה תפל וקמחי.סנדביץ' הסלמון בלחם דגנים היה יבש מאוד וטעם הסלמון עד כדי כך לא הורגש שממש פתחתי והצצתי פנימה לבדוק אם לא שכחו להכניס פנימה את הסלמון.הם לא. הפרוסה היתה פשוט כל כך מזערית שטעמה לא הורגש. בצלחת היו מוטלים גם כמה עלי רוקט .העלים העליונים היו ספוגים ביותר מדי חומץ בלסמי,בשכבה התחתונה הם היו יבשים וחסרי טעם.מישהו שכח להקפיץ את הסלט.המלצרית היתה חביבה ומאוד איטית.יצאנו מאוכזבים בתחושה שטיב האוכל וכמותו לא הצדיקו את המחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
04/03/07

הגעתי מאוד רעבה לפגישה עם חברות, ובחרתי במנה של פלפל ממולא (48 ש"ח) שהמלצרית המליצה עליה בחום. במחיר של 48 ש"ח ציפיתי למנה עיקרית, כלומר, משביעה. לאכזבתי הגיע לשולחן פלפל אחד, שהיה אמנם... טעים ביותר אך הותיר אותי רעבה. לצאת רעבים ממסעדה אחרי שהוצאת 50 שקל משאיר בך תחושה של גזל - ולכן על אף האוכל הטעים - כנראה שלשם לא אחזור! ממליצה בחום למקום להיות יותר נדיבים ולא לתמחר מנות ראשונות במחיר של עיקריות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
16/05/06

ארוחת הבוקר לא טעימה בכלל ולא שווה את המחיר.ישבתי עם אחותי בחוץ ביום שישי והיה פשוט מאכזב ויקר מאוד. המחיר גבוה מידי לפי דעתי של הארוחת הבוקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יניב - תמונה
יניב מבקר מתחיל
1.0
09/03/06

שירות מתחת לכל ביקורת , אוכל סתמי - לא מרגש ולא מלהיב. ממש לא ברורה לי ההתלהבות והשבחים הרבים שחולקים למקום. ממליץ בחום לוותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
13/02/06

ביתא קפה שודרגה לאחרונה, התפריט השתנה, האוכל טעים מאוד! יש מה לאכול חוץ מחסה! אל תוותרו על הפטה כבד, הדג, קדירת השרימפס והקרמבל החם. התענגנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
hagit - תמונה
hagit 2 ביקורות
4.7
26/12/04

אוכל מצוין (המרקים מומלצים והקינוחים), שירות מעולה (מלצריות חמודות וחייכניות), מחירים סבירים והופעות מעולות (ארז הזמר שר מעולה והחומר שלו נעים ומתאים לאווירת בית הקפה). המשיכו כך !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דורית - תמונה
דורית 3 ביקורות
4.7
28/07/04

הייתי אצלכם אתמול עם הבן שלי,ושנינו נהנינו מאוד.שתיתי קפה מוקה מצויין,העוגה חוממה בתנור והבצק שלה פריך להפליא.טעמתי מכריך הביצה של בני,וגיליתי לחם דגנים מצויין.בני אהב מאוד את השוקו... הלבן.בקיצור,הקפה והעוגה הכי טובים שאכלתי בחיים !!. אחזור שוב בכל הזדמנות !!

עוד פרטים
הוספת תגובה