נגישות
נגישות

ביתא קפה - beta caffe ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

62 ביקורות וחוות דעת על ביתא קפה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
12/03/11

איזה יופי של מקום. אמנם זו לא הפעם הראשונה שביקרתי כאן , אבל הפעם בליווי להקת זאטוטים. יאמר לשבח המנות שגם אם הן נשמעות כמו בכל מקום אחר .... יש להן טעם ייחודי -אבל לא פלצני . יאמר... לשבח השרות שהוא קשוב יעיל סבלני ולא מתעלק , וכמובן המיקום שמאפשר לשחרר זאטוטים להרפתקה במרחב בין מנה למנה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרים - תמונה
מרים 3 ביקורות
2.3
05/03/11

חמש חברות אכלנו ארוחת בוקר , לצערנו הרב הארוחה הייתה עלובה ביותר, (כמויות מקרוסקופיות) הגבינה הלבנה הייית מימית ומהסוג הירוד ביותר, הגבינה הלבנה הקשה לא הייתה הרבה יותר טובה, מספר... זיתים שחורים וריבת תות (שהייתה טובה) ארבע חצאי פרוסות לחם "פשוט" לא שאלו מה אנחנו רוצות, קפה ומשקה קל וזהו!!!! והמחיר כמו בכל המקומות .חבל שלא נפקוד שנית את המקום מה גם שכולנו תושבות רמת אביב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
niritgaz - תמונה
niritgaz 6 ביקורות
3.0
27/02/11

בוקר שבת, מפגש במקום נעים ויפה עם חברים, אך ארוחת הבוקר ממש סטנדרטית ללא מאפים/ תוספות מעניינות סתם...חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
israel - תמונה
israel 6 ביקורות
3.3
21/01/11

היינו ונהנינו לשבת עם חברים. אוכל טעים, אוירה נחמדה בקיצור מקום חביב. נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Miriam - תמונה
Miriam מבקר מתחיל
4.3
03/01/11

זו לא הפעם הראשונה שלי אצלכם אבל הבאתי חברות שזו הפעם הראשונה שלהן וגם הן מאוד התלהבו לצערי לא היה את הקרמבל תפוחים ובמקומו הזמנו עוגת גבינה עם שוקולת לבן שהיתה מאכזבת חוץ מזה - נהננו... מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
27/11/10

מאכזב. מנות קטנות - מחיר גדול. פילה בורי = 4 חתיכות קטנות ודקיקות עם אורז לבן ויבש של מנת ילדים. אמנם מקום נעים ושירות אדיב ונחמד, אבל יחס תמורה למחיר לא מצדיק את המאמץ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
20/11/10

חוזרים עכשיו מחגיגת יומולדת משפחתית בבית הקפה - ארוחת בוקר ל-10 אנשים. מאכזב זה לא מילה. ארוחת בוקר פשוטה (בלי שום טאצ' של שף) קמצנית (אף לא חתיכה של גבינה קשה) שירות גרוע (מלא טעויות... בהגשה) והתמודדות ברמה נמוכה מאד עם חוסר שביעות הרצון שלנו, כולל של מנהל המשמרת. חבל....

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
06/04/10

מקום פנטסטי שגיליתי לא מזמן, כנראה בין האחרונים כי משום מה נראה שכולם יודעים שזה המקום לאכול בו צהריים וגם ארוחת ערב נינוחה עם המשפחה, כשאתם בקרבת רמת אביב, השירות נפלא ומקצועי ביותר,... האוכל מוקפד ומפנק את בלוטות הטעם – כל מנה בתפריט (הלא גדול יחסית) היא עולם ומלואו.. חוויה של טעם טוב ופינוק – והכי חשוב – ניתן להרגיש את ההשקעה בפרטים הקטנים שעושים את ההבדל. לא פלא שצריך להזמין מקום מראש גם בצהריים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.7
21/12/09

אין כמו המנות של איילת, ויצא לי לטעום לא מעט מנות שלה. הסלט תפוח"א חם עם רוסטביף החדש פשוט פצצה! וכמובן הסלט אלפא ביתא הקבוע. רק הערה אחת: אני חושבת שראוי לתת את ההנחה של העסקית צהריים... (10%) גם ב- take away וגם במשלוחים. בייחוד שהרבה מסעדות נותנות הנחה קבועה על take away ומשלוחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.3
28/10/09

מכורה לפסטה שרימפס. איזו מנה מדהימה. וגם טבולה קינואה חזק ביותר. מבקרת שם כמעט פעם בשבוע כי זה כ"כ טעים. אחד המקומות היותר טובים בתל אביב, וכל הכבוד ללטוביץ', היא יודעת מה היא עושה..

עוד פרטים
הוספת תגובה