נגישות
נגישות

ביתא קפה - beta caffe ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

62 ביקורות וחוות דעת על ביתא קפה

 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
19/09/09

אכלנו שלוש פעמים. בשלושתן כל המנות (ראשונה, עיקרית, אחרונה וארוחת בוקר) היו טעימות להפליא והוגשו בצורה מאד אסתטית. ממליצה במיוחד על: פרפה שוקולד לבן ונענע ברוטב מלון. העיצוב והשירות... בסדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דיאנה - תמונה
דיאנה 2 ביקורות
1.7
06/12/08

האוכל חביב ולא יותר - אני למשל לא מוצאת שום קסם בטחינה עם סוכר ומלפפונים על אורז (לפחות זה היה הטעם...)אבל הכי מעצבן זה שהמנות קטנות באופן מגוחך יחסית למחיר.כאילו וצוחקים עליך ועל... הפלצניות שמביאה אותך לשבת שם, ולהסכים לשלם הרבה. אף אחד לא אמר להם שהמלך ערום?!שילמנו הרבה, יצאנו לא רעבים אבל לא ממש שבעים ושילמנו המון יחסית למה שקיבלנו - כלומר - גם הילדים שבמנת הילדים שלהם אפשר היה לספור את מספר חתיכות הפסטה (כ 10 )והיה צריך להעזר בסכין של הסטייק כדי לחתוך את השניצל..ביקשתי מהמלצרית להגיד למנהל שגודל המנות מבזה. ולאחר מכן כשביקשתי להביא לי אורז ללא טחינה עם סוכר ומלפפונים (התוספת הזעירה והמשונה שליוותה צלע חזיר שמן וסתמי) הביאו לי לאחר זמן רב 1/4 קערית קטנה של אורז לבן. תגידו - קשה לכם למלא קערית? כאילו - מה הקטע?!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
28/11/08

אחד המקומות השווים והטובים. כצמחונית, יש אחלה מגוון ומבחר בבתא קפה, וגם לחבר הקרניבור היו אפשרויות בחירה רבות. ביקרתי בבתא קפה כבר שלוש פעמים, ובכל אחת מהן גבר החשק שלי לחזור. טעמתי את... לביבות הכרובית הנימוחות והטעימות, את הפלפל הממולא הביתי והמנחם שלידו סלט אפונה שהוא פשוט אלוהי (תיבול מצויין), ואת סלט הקינואה שהיה מטריף ועשיר. המנות בגודל מכובד, ואני בדרך כלל לא מסתפקת במנות פלצניות בגודל של גרגר וחצי. יצאתי שבעה ומרוצה. קינוח הפנה-קוטה גם הוא טוב מאוד. איכות האוכל ברמה אחרת. הכל טרי וטעים, ורואים שהוקדשה מחשבה רבה. ככה אני אוהבת את האוכל שלי. איילת והצוות- שאפו!!!בקשה להמשך: 10% הנחה בעסקיות צהריים זה קצת מאכזב. במקומות רבים רואים עסקית שכוללת גם שתיה, ומנה ראשונה או קינוח - במחיר המנה העיקרית. המחירים שלכם לא זולים, ויש לכם הרבה סטודנטים, כמוני- שישמחו לעסקיות מפתות יותר, שיאפשרו להם לטעום עוד ועוד. כל הכבוד, תמשיכו ככה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
6 ביקורות
4.0
10/08/08

מקום נחמד עם מנות שחלקן לא שגרתיות. הפלפל הממולא היה טעים וביתי והסלט שלידו, שהורכב מעגבניות, אפונה ובצל ירוק היה מוצלח אך לא ממש קשור. אצלי בעדה אוכלים פלפל ממולא עם שמנת חמוצה, אבל... גם היוגורט כאן הולך. סלט עגבניות ולחם היה מוצלח - קצת יותר מדי בצל, אבל הקרוטונים היו מצויינים. הלחם היה טוב אבל מיונז הלימונים הכבושים שבא איתו (יחד עם חמאה ופסטו עשבי תיבול) היה קצת מוזר. סך הכל, אופציה חביבה ומוצלחת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
27/05/08

הגענו ביום שבת בצהריים (לא הזמנו מקום) היה די עמוס אך קיבלו אותנו יפה ותוך מס' דקות כבר ישבנו עם תפריטים.כבר ביקרתי בעבר בביתא קפה אך זו פעם ראשונה שאני נמצא כשהרחבה פתוחה וללא מבנה... החורף, איזה כיף איזו נעימות ושלווה, הילדים מתרוצצים בחופשיות בזמן שאני וזוגתי מתענגים על האוכל, אני הלכתי על הפילה לבן-מדהים!!! מנה שלא תבייש אף מסעדה, זוגתי אכלה מנה מצוינת של סלט קינואה וסלמון -פשוט וטוב. שתינו יין לבן של יקבי רמת הגולן, שכחנו לגמרי מהילדים ולרגע הרגשנו כמו בחופשה... עד שהגיעה המלצרית החמודה עם הפונדאנט שוקולד מה שהחזיר את הילדים לשולחן וסיים לנו את החופשה... אחלה מקום, ממליץ בחום, אני יהיה שם שוב כבר בשבת הבאה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
22/04/08

בית קפה-מסעדה מצויינים! האוכל מעולה, עם הפתעות לצד מנות "רגילות", מוכוונות לילדים (תפריט שניתן לצייר עליו), מלצרים נחמדים על פי רב, לאחרונה הגדילו את המקום וניתן לשבת בפנים, אין ספק... מרענן ונעים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
09/03/08

היינו זוג. הזמנו סנדוויץ רוסטביף וסנדוויץ אבוקדו. אני אעיד על סנדוויץ האבוקדו שלי שהיה סתמי, אך הלחם דגנים היה מצויין . במהלך הארוחה ביקשתי סלט קטן של אורוגולה ועגבניות שרי כתוספת לסלט... שהיה ונגמר ליד הכריך שלי. לזכותה של המלצרית יאמר כי היא אמרה לי מראש שהחיוב יהיה 15 ש"ח, אך עדיין אין זה חיוב מוצדק - ואפילו שערורתי, ככה ממש לא יוצרים אמון בין מקום לבין הלקוחות, תהיו קצת לארג'ים. בהמשך ביקשתי להזמין עוד כוס מיץ גזר - כעבור 10 דקות המלצרית ניגשה אלי והופתעה שלא קיבלתי עדיין את המיץ, לקחו עוד 10 דקות (סה"כ 20 דקות) עד שקיבלתי את המיץ. המלצרית הניחה אותו על השולחן ללא התנצלות או הסבר. רק בסוף כאשר פינתה את השולחן מילמלה התנצלות. כאשר יצאתי בטעות שכחתי להשאיר טיפ. חזרתי על עקבותי - הייתי אולי במרחק 5 חמישה צעדים מבית הקפה, וכאשר חזרתי ראיתי את המלצרית בפרצוף חמוץ ( שכנראה חשבה ש"הברזתי" ) מתלוננת למנהלת משמרת, הספקתי לשמוע את המנהלת אומרת לה "הנה הוא חזר לשלם את הטיפ".שמתי את הטיפ על השולחן, וחשבתי לעצמי מדוע לא הזעיקה את אחראית המשמרת כאשר המיץ לא יצא והשרות היה רע.חובבנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
25/02/08

יום שישי, ארוחת ערב, נעים, שקט, טעים, מלצריות מקסימות, כדאי לאמץ, אני אימצתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ערן  - תמונה
ערן 5 ביקורות
4.0
18/02/08

קיבלו אותנו יפה מאד, האוכל היה טעים, התפריט ברור והשירות היה טוב מאד. הזמנו סלט אלפא ביתא שהיה טעים ומיוחד.האווירה של בית קפה וקצת יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
14/02/08

אני מאוד נהנתי לשבת לאכול במסעדה. אבל לא כדאי להזמין הביתה. האוכל הגיע קר אחרי שעה וחצי וקיבלנו כפיצוי הנחה של 10% בלבד על החשבון.

עוד פרטים
הוספת תגובה