נגישות
נגישות

אסיה - ASIA ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

125 ביקורות וחוות דעת על אסיה

Zeev Cohen - תמונה
Zeev Cohen 3 ביקורות
סוף סוף אוכל אסייאתי אמיתי !!
5.0
16/10/12

אחרי הרבה מסעות במזרח סוף סוף פה בישראל בפינה קטנה ומפנקת בהרצליה פיתוח ליד הים נמצאה הישועה ! החזרתם אותי למזרח הרחוק עם הריחות המפנקים והטעמים המדהימים, שירות למופת....המשיכו כך!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Elad - תמונה
Elad 4 ביקורות
ממליץ מאוד
4.5
20/07/12

מקום קלאסי, העיצוב קצת מיושן כאילו לקוח משנות השמונים המוקדמות, מה שיכול לבלבל את מי שמורגל לכל האסיאתיות המודרניות וה"מגניבות" כביכול. אבל האוכל זה הדבר האמיתי. אוכל אותנטי טעים משביע... ומיוחד. לא יקר ולא פלצני. אפשר לבנות הרבה קומבינציות עם המנות בתפריט. מומלץ לזוגות ומשפחות. וגם השירות נעים מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eliel Eshed New - תמונה
Eliel Eshed New מבקר מתחיל
אוכל סיני הכי טעים
5.0
11/07/12

אנחנו לקוחות קבועים שם . כבר המון שנים כל ארוע או יום הולדת חובה להיות באסיה זה כבר מסורת . אוכל טעים מאוד מאוד. פשוט אוהבים את האנשים והאוירה והקסם שיש שם. מומלץ בחום !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Itay Fo - תמונה
Itay Fo 7 ביקורות
ASIA חוויה של אוכל
4.3
24/06/12

ביקרנו בASIA בסופ"ש האחרון.היינו 8 סועדים, חגגנו יומולדת. הזמנו כ- 6 מנות עיקריות, והופתענו מהטעם המדהים. לא יכלתי להפסיק לאכול מהמנות. כל הכבוד לכם, הפתעה מצוינת מכיוון המטבח הסיני -... תענוג. תמשיכו כך!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eden Levi - תמונה
Eden Levi 2 ביקורות
ממליצה באהבה גדולה
5.0
13/06/12

אוכל סיני הכי טובה בארץ , אכלתי אצל כולם (כי תמיד נגררנו למקומות בגלל הפרסומים שלהם)ואף אחד לא מגיע לרמות האוכל של אסיה . אווירה קסומה שירות נעים ומהיר המקום נקי והבעלים של המקום... מקסימים. אין ספק שאנחנו כבר לקוחות קבועים אז ממליצה בחום לחובבי האוכל הסיני. מקום שלא מפרסם את עצמו רק מפה לאוזן וקיים יותר מ30 שנה ניראה לי שזה אומר הרבה. תיהנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
Vera Hen - תמונה
Vera Hen מבקר מתחיל
טעים!!!! מאוד!!!!
5.0
12/06/12

פשוט מסעדה מעולה ניתקלנו בה במיקרה וזכינו להכיר מסעדה עם אוכל ברמה מאוד גבוהה טעים בטירוף ברמה שאנחנו חייבים להגיע פעם בחודש חובה!!! מחירים נוחים עם מנות גדולות שירות פשוט נדיב ואווירה... קסומה ביותר...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shiran Avrahm - תמונה
Shiran Avrahm מבקר מתחיל
הסינית הכי טובה
5.0
23/02/12

אנו לקוחות קבועים שפעם בשבוע פוקדים את המקום!אוכל משגע!!!ושירות אדיב.. מומלץ באהבה לחובבי האוכל האסייתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Israel Gabay - תמונה
Israel Gabay מבקר מתחיל
הסינית האיכותית!!!
4.8
15/12/11

ביקרתי בלא מעט מסעדות בסגנון אסייאתי,אבל הפעם זה היה משהו שונה,האוכל מעולה וטעים ברמות הכי גבוהות שעושה חשק תמיד לעוד,היחס והשירות ברמה יוצאת מהכלל,והמחירים נוחים.מומלץ בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Kobi Lilach Mashiach - תמונה
Kobi Lilach Mashiach 2 ביקורות
מסעדה בין האותנטיות ביותר בארץ
5.0
15/12/11

האוכל פשוט אותנטי וטעים והכל מלאכת יד,האווירה נעימה ואסטטית ורגוע,הכל פשוט מושלם! הטעמים ייחודיים ומגוונים ממש חגיגה לחך. מספיק רק לבוא פעם אחת ולהתאהב, הסינית מספר אחת בארץ -לא דומה... לאף אחת יש לה טעם מיוחד!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עינת - תמונה
עינת 2 ביקורות
אכזבה
2.3
29/11/11

בשבת בצהריים הגענו בעקבות חוות הדעת המצויינות השרות היה רשלני פעמיים הוחלפו מנות , בפעם הראשונה הגיעה מנה בשרית במקום צמחונית מנה אחרת הגיעה עם רוטב מר בלתי ראויה לאכילה מים שבקשנו... הגיעו רק אחרי תזכורות המנות היו מאד בינוניות בטעמן חייבת לציין שלא היה לחץ והמסעדה היתה כמעט ריקה

עוד פרטים
הוספת תגובה