נגישות
נגישות

אסיה - ASIA ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

125 ביקורות וחוות דעת על אסיה

Uzia - תמונה
Uzia 3 ביקורות
סינית מעולה במחיר הוגן
5.0
24/01/17

אוכל מצוין. שירות נעים וצנוע. אווירה אותנטית. עסקית משתלמת מאוד: מרק, אגרול, אורז, עיקרית וקינוח ב- 59 ש"ח בלבד. מנות נדיבות. חניה ציבורית צמודה בחינם. מומלץ ביותר. בטוח נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moriya - תמונה
Moriya מבקר מתחיל
מדהים :)
5.0
10/12/16

מקום אותנטי ונעים. אוכל טוב ואנרגיה טובה. מחירים טובים, מנות מפנקות, מומלץ לארוחות משפחתיות ועם בני זוג. נהנות כל פעם מחדש!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aileen - תמונה
Aileen מבקר מתחיל
מושלם
5.0
08/04/16

תודה על האירוח המקסים ,אוכל ברמה גבוהה מאוד מאוד טעים הספייריבס חריף ,עוף סצואן ,והעוף חמוץ מתוק נדירים הכל היה פשוט מושלם תודה נמליץ לחברים ומחכים לפעם הבאה שלנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eti - תמונה
Eti מבקר מתחיל
מסעדה סינית מס 1
5.0
18/08/15

היינו אני ובעלי יום שישי ופשוט הכל היה מדהים! האוכל היה מענג השירות היה אדיב ונדיב והאווירה אותנטית אין לי ספק שנחזור!! אימצנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
תומר - תמונה
תומר 4 ביקורות
אחת המומלצות ביותר!
5.0
29/07/15

אם אתם מחפשים אוכל אסייתי אמיתי ואותנטי עם שירות מעולה ומחירים מצוינים - מצאתם את המקום. אני לקוח מרוצה כבר כמה שנים. ממליץ בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
navigirl - תמונה
navigirl 5 ביקורות
ממש לא משהו
3.3
28/07/15

הלכנו לאחר שראינו את כל הדירוגים הגבוהים. הופתענו מאוד לרעה. אוכל בינוני, בכדורי עוף חמוץ מתוק הייתה עצם, שרות סטנדרטי ביותר (אפילו קצת איטי). אולי בגלל זה כל המקומות מסביב היו מלאים... ושם היו אותנו ועוד שלוחן אחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eden Levi - תמונה
Eden Levi 2 ביקורות
אוכל סיני הכי טעים שיש!
5.0
14/07/15

מומלץ על עוף לימון,בקר סצואן חריף,אווז תפוזים , וחובה בננה מטוגנת מנות גדולות וטעימות שירות נדיב ונעים מסעדה סינית מומלצת בחום לקוחות קבועים במשך 20 שנה

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעקב - תמונה
יעקב מבקר מתחיל
שירות גרוע, מנות קטנות.
2.0
16/06/15

הזמנו במסעדת אסיה מרשימת התפריט אווז פקין תמורת 160 ש"ח. המלצרית אמרה שהמנה לשני אנשים ולא צריך להוסיף שום דבר אחר. הם הביאו צלחת , באמצע קערה גדולה עם רוטב . מסביב היה : רצועות מלפפון... , בצל ירוק , גזר וכמה רצועות אווז. חשבנו שזה רק לתיאבון , ושאלנו מתי יהיה מנה העיקרית . בתגובה , קיבלנו צעקות מאחראית המסעדה . נשארו רעבים , ועם מצב רוח רעה . אני מציע לך למצוא מסעדה אחרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ילנה - תמונה
ילנה 75 ביקורות
שום דבר מיוחד
3.8
14/01/15

הלכנו למסעדת אסיה בעקבות ההמלצות המעולות בזאפ רסט. המסעדה נמצאת בכיכר דה שליט בהרצליה פיתוח, לא רחוק מקו החוף ובתי המלון. כמו שכבר כתבו - העיצוב של המסעדה, הריהוט והאוירה - מאוד שנות... ה-80. כאילו לא שינו שם כלום במשך 30 שנה. התפריט מגוון, מבוסס על אורז, אטריות וסוגי בשר שונים (עוף, בקר, בשר לבן). המנות נדיבות. אבל מטעם האוכל לא התרשמנו- מאוד בינוני. המחירים - סבירים. עסקית ערב- 100 ש"ח לאדם, כולל ראשונה, עיקרית ושתיה. שימו לב- המסעדה סגורה בימי ראשון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gila - תמונה
Gila מבקר מתחיל
השירות הכי טוב שנתקלתי בו אי פעם
5.0
31/12/14

נכנסתי למסעדה עם בן זוגי, לפני כמה שנים הוא היה שם וזכר שהוא נהנה אז רצינו לבדוק איך שם. בקיצור איך שנכנסו קיבלנו שירות מעולה המלצר שהוא גם הבן של הבעלים נתן לנו הסבר מפורט מה מומלץ,... פינק אותנו אקסטרה ובסוף קיבלנו גם קינוח במתנה, בהחלט קיבלנו תמורה לכספנו ואפילו יותר. ממליצה מאוד!! אני בטוח אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה