נגישות
נגישות

אסיה - ASIA ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

125 ביקורות וחוות דעת על אסיה

Tal - תמונה
Tal מבקר מתחיל
חוויה
4.5
04/12/14

במקרה עברנו באיזור והילדים היו רעבים אז החלטנו להתיישב , מאיה הקטנה שלי שמאוד בעייתית באוכל טרפה את העוף בשומשום ואפילו החלטנו להזמין לה עוד מנת טייקאווי הביתה, אנחנו הזמנו את העוף... בלימון והספריבס ברוטב חריף והיה מעדן, המלצרית סונג הייתה מאוד נמרצת וחמודה, הילדים מאוד התלהבו מהאווירה והמנורות האודומות וכמובן מהאוכל,בהחלט נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amir - תמונה
Amir מבקר מתחיל
לקוח ותיק
5.0
06/11/14

במסעדת אסיה אני אוכל ביחד עם משפחתי יותר מעשור! וחבל שכך, מכיוון שהבנתי שהמסעדה קיימת כבר מעל 30 שנה .וואו! אני תמיד נהנה לאכול במסעדה וכשאין זמן אז אנחנו מזמינים TA לפניי כיומיים... המליצו על מנה חדשה בשם "פקין דאק" וואו הייתי מאוד ממליץ על המנה הרגשתי ממש בחו"ל!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Elinor - תמונה
Elinor מבקר מתחיל
וואו כמה שהיה לי טעים!!!
5.0
17/06/14

כאחת שמאוד אוהבת אוכל מבשלת המון בעצמי נדהמתי לגלות מסעדה עם שירות מדהים, אווירה קסומה ואוכל שמשאיר אותי עם אהבה גדולה יותר למטבח האסייתי אין ספק שאוכל זו אהבה תודה לכם על החוויה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Efrat - תמונה
Efrat מבקר מתחיל
מומלץ בחום (:
5.0
12/03/14

אוכל מעולה הגעתי לאחר המלצות של חברים בהתחלה חששתי להתאכז מפני שאני גרה רחוק. כשהגענו לשם הייתה אווירה מאוד טובה והשירות היה מאוד אדיב ומשפחתי האוכל הסיני הכי טעים שאכלתי! מאז למרות... המרחק כל שישי בערב מזמינים מקומות (:

עוד פרטים
הוספת תגובה
סיוון - תמונה
סיוון מבקר מתחיל
אוכל ברמה
5.0
11/02/14

אוכל סיני טעים מאוד. אווירה קסומה ושירות אדיב ומחויך מומלץ בחום!!!!!! הזמנו ספריבס בדבש וזה יצא סוף הדרך!!! רק מלשבת במסעדה....אפשר להתענג מהניחוחות של המנות. (הילדים מתים על המקום)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Pola Ginsburski - תמונה
Pola Ginsburski 7 ביקורות
אוכל סיני הכי טעים בארץ
5.0
03/09/13

הגענו למסעדה דרך האינטרנט בחששות , שהגענו היה פשוט חוויה !!! אוכל סיני טעים ברמות השירות היה נדיב ומחוייך עוף חמוץ מתוק ,בקר סצואן חריף , נודלס ירקות ספייריבס דבש , אורז מטוגן ואגרולים... היינו 4 אנשים ונשאר עוד אוכל למחרת :) שהתענגנו עליו למחרת . מסעדת סינית אסיה שווה ביותר ממליצה בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shamir Yona - תמונה
Shamir Yona 9 ביקורות
כמו פעם!
3.8
01/06/13

המסעדה הזאת משדרת - כמו פעם! מבחוץ, שלט פשוט, מבפנים, תפאורה של דרום מזרח אסיה, ומוסיקה בסינית קצת מעצבנת. האוכל - ממש כמו שהיה נפוץ בסוף שנות השמונים ותחילת שנות התשעים בישראל לפני... התחלת טרנד הנודלים! הגענו ביום ו' בצהרים ואכלנו מתפריט עסקי של 59 ש"ח, שכלל מרק, אגרול, מנה עיקרית של עוף/בקר/לבן וקינוח. משפחתי ואני אהבנו הכל מלבד האגרול, שציפוי הבצק שלו היה מעט עבה. כו, נחזור שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
sarit147 - תמונה
sarit147 172 ביקורות
מסעדת אסיה
5.0
14/05/13

מסעדה מעולה, אוכל טעים , אווירה אותנטית ומשפחתית, שירות מיוחד. ממליצה בחום על המרק חמוץ חריף ועל העוף חמוץ חריף- להיט מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלין - תמונה
אלין 2 ביקורות
מומלץ מאוד !!!!!!
5.0
04/04/13

מסעדה ברמה גבוהה מאוד , אוכל פשוט טעים עם טעמים ממכרים ולא פלצני מתאים לילדים ממליצה על מרק וונטון עוף סומסום , עוף סצואן , עוף חמוץ מתוק , דג רוטב חריף איטריות ירקות , אורז מטוגן עם... ירקות פשוט כל המנות שהזמנו יצאו מצויינות , שירות מהיר ואדיב . מיקום מעולה ליד הים לסיבוב לאורך החוף אחרי הארוחה . פשוט אימצנו תמקום וממליצה החום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ilanali - תמונה
ilanali מבקר מתחיל
אוכל מעולה!
4.0
07/02/13

הזמנו שולחן ל7 איש לחגוג יום הולדת לבעלי.לא הכרנו את המקום.גילינו מסעדה עם אוכל סיני מעולה!!! המרקים היו טעימים מאד. המנות העיקריות טעימות.כל הצלחות נוקו עד הסוף.נמשיך לבקר במקום ובטח... ובטח להמליץ על המסעדה לחברים.

עוד פרטים
הוספת תגובה