נגישות
נגישות

הסוכה הלבנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

51 ביקורות וחוות דעת על הסוכה הלבנה

 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
16/07/11

הינו ביום ו' בערב, ישבנו בחוץ. המקום היה מלא ורועש. אנחנו אוהבים מאוד דגים ומאכלי ים והזמנו דגים ופירות ים לפי המלצת המלצרית. המנות הגיעו בטיפטופים ולא ביחד, פילה דניס היה סביר בכמה... ביסים הראשונים אבל אחר כך היה מר, הדניס השלם גם כן לא היה טרי, הפילה לברק בציפוי שרימפס טבע ברוטב שמנת (בנסיון להסתיר את טעם הדג) בקיצור גם לא היה טעים. לקינוח, המחירים בשמיים בהשוואה למסעדות דגים אחרות. אני לא חוזר לשם יותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
25/04/11

אני ויוסף אוכלים בסוכה הלבנה בנמל הרבה אתמול 24.4.2011 אכלנו ארוחה נפלאה דגים מנות גדולות שרות נהדר היה יום נפלא ! במיקרה הבוקר היה לנו ארוע משפחתי והמלצנו ללכת שוב היו הפעם 8 איש... הזמנו את אותה מנה שום דבר לא היה אותו דבר אתמול אכלנו דג עם קצת תפוחי אדמה היום אכלנו הרבה תפוחי אדמה וסימון של דג 119 ש"ח מוכנים לשלם אבל מדוע ההבדל? מאכזב הציון הוא ליום השני ביום ראשון היה הכל 10

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
14/01/11

אוכל טעים.זול יחסית למסעדות בנמל (150 ש"ח לסועד כולל הכל). אחרי כל הנפילות בנמל היה פשוט טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
21/12/10

my son celebrated his birthday last night at this restaurant, the owners did not complain about the noise the kids made, they were understanding and very kind. The kids had very decent... dishes for 49 NIS only and deliscious desert. They were very happy and full at the end of the day. The manager blew up the ballons himself to decorate the table!! loved it! will definetly b back again :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
21/12/10

חברה אני הייתי במסעדה אחריי כמובן שקראתי את כל הכתבות וכל מה שרשמו על המסעדה וצר לי להודייע לכל אלה שרשמו שזה ממש לא נכון כי הכל הייה מעולה טעים גם סלטים גם מנה עיקרית ואפילו בדקתי אם... באמת גובים 2 ש"ח על כוס מיים מהברז וזה יצא לא נכון אז בשמי אני אומר שמאוד היה טעים נהנתי והשירות הלואיי שבכול מסעדה אני אקבל שירות כזה טוב ומצוין וחוץ מזה לגביי המחיר המחירים סבירים במילה אחת גן עדן וזה לא יקר

עוד פרטים
הוספת תגובה
lior - תמונה
lior 3 ביקורות
2.0
09/09/10

מסעדת תיירים אופיינית. המנות יקרות (מאוד!) ולא מצדיקות את המחיר המופרז (כמעט שאין מנה עיקרית שעולה פחות מ-99 ש"ח), הקינוחים עשויים בצורה חובבנית מאוד. ובנוסף, בניגוד לחוק, על כוס מים... מהברז תדרשו לשלם 2 ש"ח. תהנו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
07/08/10

האוכל שלהם ממש היה מגעיל אתמול הייתי שם הם לקחו גם מלא כסף הם לקחו למנה אישית קטנה מאוד עלה 109 ש''ח הזמנו גם קנקן לימונדה זה עלה25 ש''ח וקנקן תפוזים עולה 40 ש''ח תאמינו לי אני לא אומר... סתם לא שווה ללכת לשם זה לא היה ככה פעם אני בחיים לא אלך לשם יותר זאת הייתה פעם אחרונה!!! הזמנו 3 ארוחות יצא לנו 500 ש''ח אז בקיצור לא שווה!! 

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
14/07/10

יקר מאוד והתמורה הרבה פחות מבינוני. בקיצור, חפשו לכם מסעדה אחרת...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
23/06/10

Their prices on their web site and at the restaurant have no resemblance. Expensive ! Not worth it!! Terrible salads with no taste . Fish dry taste like shoe sole .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
2.0
21/06/10

מזה סלטים טובה ואשירה אך פלטת פירות הים מאחזבת: שרימפסים מטוגנים ספוגים בשמן, מולים עם הרבה שעות פריזר לפני הבישול, סרטן לא מי יודע מה. הקלמרי היה טוב. אחד שהזמין פילה לברק קיבל מנה... מצוינת. המיקום על יד המים נעים וזה כנראה הבעיה. שכחו לשים לב לאוכל, שירות ותמורה לכספי הלקוחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה