נגישות
נגישות

הסוכה הלבנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

51 ביקורות וחוות דעת על הסוכה הלבנה

 - תמונה
3 ביקורות
4.0
04/10/09

ביקרנו ביום 3/9/09 היה נחמד מאוד המלצנו לחברים והם מגיעים איתנו מחר שעה 17.00 לחגוג יום הולדת (5 איש) נשמח לבוא תמיד

עוד פרטים
הוספת תגובה
qq - תמונה
qq 79 ביקורות
4.0
20/09/09

ביקרנו בן זוגי ואני במסעדה בערב של אמצע שבוע, המלצר קיבל את פנינו על השולחן עם פלטת סלטים גדולה ופיתות חמות שיצאו עכישו מהתנור, והרגיעו את הרעב החזק. במהשך המנה הגיעה בדיוק בזמן (כשכבר... נמאס מהסלטים) פילה בקר מעולה ורוטב לימונית נהדר לדניס. לאחר הארוחה שתינו קפה שחור עם בקלאווה, היה נהדר. האווירה טובה ונעימה, במיוחד בנוף השקיעה, המלצר מקצועי ומכיר את כל המנות, דואג לשמור על קשר עין תמיד. נחזור שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילן - תמונה
אילן מבקר מתחיל
1.3
08/08/09

8-8-09 ישבנו אני ואישתי בחלק החיצוני של המסעדה. הסלטים סטנדרטיים,פיתות חמות אבל קטנות (2),כלים לא נקיים במיוחד, הדג מושט היה עם דיגמיות של פרוסות תפוחי אדמה,הדג כנראה סבל מרעב עד שהגיע... לצלחת כי בקושי היה בשר,הפילה בקר היה מעולה אבל אני בספק רב עם הוא היה באמת 300 גרם,והמלצר ! 4 פעמים ביקשנו ממנו להביא פיתות ממש ביזיון. היינו פעם ראשונה ואחרונה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
10/07/09

המסעדה ממוקמת מעולה. אפשר לשבת שורה ראשונה על הים. כיף בשקיעה. אם תצפו ללא יותר ממסעדה עממית, תהנו. זו לא מסעדת גורמה, אלא שיפודיה משודרגת למסעדת דגים. ככזו, יש להזמין את הסטנדרט (דניס,... לברק) והכל יהיה בסדר. מנות הילדים גדולות. להזהר ממלכודת הקינוחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
hakoseme - תמונה
hakoseme 28 ביקורות
3.0
26/06/09

מלצרית מקסימה, מנת ילדים מכובדת, המסעדה יפה והדג לברק היה טוב - אלה הדברים החיוביים. אחותי הזמינה בפירוש מקום בחוץ, משום מה שמרו לנו בפנים. לא נורא כי דקה אחרי שהושיבו אותנו בחץ... בצפיפות נוראית ועם ריח של ביוב ביקשנו להיכנס פנימה, יותר נעים אין ספק. סלטי הפתיחה סבירים, צדפות מאיכות גרועה מאוד, כך שמנה שלמה שהוזמנה כמו גם חלק ממנה נוספת עם צדפות פשוט היו לא טובות, כמו גם קינוח קדאיף לא טוב. שורה תחתונה - יש מספיק מסעדות טובות בת"א, לא מוצאת סיבה לחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
11/06/09

אתמול חגגנו יום הולדת לאחותי , החלטנו להפתיע והלכנו עם המשפחה לסוכה הלבנה בנמל ת"א ,כמי שמבקרת המון במסעדות ובעלת ידע קולינרי נרחב (לימודים בניו יורק)כך ש יש לי ידע ומושג בתחום...מעולם... לא נתקלתי בגועל שכזה החל מהמנות שעשיות מחומרי גלם לא טריים (בלשון המעטה), שלא לדבר על הטעם ,מלצרית שלא מבינה את פשר עבודתה (אחת הסועדות קיבלה את המנה שלה אחרי שכולם כבר היו מוכנים לקינוח ) פשוט חבל על הזמן הכסף !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה