נגישות
נגישות

הסוכה הלבנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

51 ביקורות וחוות דעת על הסוכה הלבנה

ADVA - תמונה
ADVA 87 ביקורות
חוות דעת
4.0
22/02/15

אווירה טובה בנמל מול הים מעולה יותר למי שאוהב דגים. קינוחים הכי טעימים שאכלתי !

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
שישי בערב בסוכה
4.0
02/09/14

ראשית אני ממליצה בחום לא להתבסס על מקום למרות גודל המסעדה. בשישי ערב המסעדה עמוסה. מזל שהזמנו מקום. כשהגענו היו לדעתי 30 איש בחוץ מזדמנים שחיכו לשולחן. הייתה רק מארחת אחת והיה לה מאוד... קשה להשתלט על כל מה שקרה. אמרנו לה שהזמנו מקום אבל מהלחץ לקח לה בסביבות הרבע שעה להבין מה קורה ולהושיב אותנו. ברגע שמתיישבים הכל כבר בסדר. הסלטים טעימים (לא הכי טובים בזאנר המסעדות הזה) אבל לא מיוחד במיוחד. מה שכן, הדג היה מדהים! דג ענק עשוי מושלם, מטובל מעולה. פשוט תענוג. השירות היה מהיר ויעיל. המחיר מאוד סביר (סלטים במחיר של העיקרית). לא האהובה עלי בז'אנר בגלל שהסלטים מאוד פשוטים, אבל הדג לוקח הרבה מסעדות אחרות וזה בעצם הדבר הכי חשוב :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
יורי - תמונה
יורי 4 ביקורות
אוכל מדהים!
4.5
22/02/13

ביום שישי בצהריים ב-15.2.13 הלכנו עם החברה לאכול במסעדה אחרי שלקחנו גרופון. מלבד השירות האדיב למרות שהמקום היה מפוצץ, הסטייק אנטריקוט והסטייק פרגית שהזמנו היו מדהימים!!! הבשרים היו ברמה... גבוהה ביותר! מזמן לא יצא לנו להנות ככה מהאוכל!!! בתחילת הארוחה היו סלטים ברמה סבירה, המשכנו בבשרים מדהימים! וקינחנו בסופלה לא רע בכלל! בסה"כ נהננו מאוד, ונשמח להגיע למסעדה שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 11 ביקורות
אוכל טעים אך שירות מקרטע שלא משאיר טעם לעוד
2.5
20/01/13

הגענו שמונה אנשים ביום שישי. ישבנו בפנים . קשה לומר שהמסעדה היתה עמוסה אבל למרות זאת קיבלנו שירות שבו היינו צריכים לחפש כל הזמן את המלצר ולבקש דברים שהוא אמור היה להציע מראש.הרגשה שלא... סופרים אותך בכלל למרות שמחירי המנות הם של מסעדת יוקרה. חבל שהשרות הצולע מקלקל בגדול את החוויה כי האוכל מאד טעים ועשוי מצוין. המלצר שלנו פשוט לא שם עלינו. זה בהחלט לא עושה חשק להגיע לשם שוב. מסעדות צריכות להבין שהשירות חשוב לא פחות ואף יותר מטיבו וטעמו של האוכל. לתשומת לב הנהלת "הסוכה הלבנה".

עוד פרטים
הוספת תגובה
hamude - תמונה
hamude מבקר מתחיל
חוץ לארץ בנמל ת"א
4.8
12/12/12

הגענו היום יום קיצי יום מקסים, ישבנו בסוכה הלבנה ומיד הגיע אלינו מלצר עם 14 סוגי סלטים מאוד טעימים וטריים שנעשו היום ובנוסף לכך קיבלנו קערית חריימה וסלט ירקות טרי קצוץ במקום מטובלן... היטב, פיתות חמות ופיתה עם זעתר. הזמנו שלוש מנות שונות. בת זוגתי הזמינה דניס בגריל, אני הזמנתי סטייק אנטריקוט מדיום מלווה ברוטב שמנת פטריות וחבר שלי הזמין שיפודי שרימפס בגריל. כל המנות הגיעו עם תפ"א אפויים בתנור ללקק את האצבעות! לכל מי שאומר יקר אז חברה אני פירטתי מה קיבלתי כדי שאהיה הגון. וכמובן כל זה כולל בסוף הארוחה קפה, תה ובקלאווה. כל זה במיחר של 237 שזה לפי דעתי, ואני בן אדם שאוכל בהרבה מסעדות ויודע מה זה אוכל, הכי זול בנמל ומומלץ מאוד. אגב השירות של המלצר פשוט אדיר! הארוחה השאירה טעם של עוד אז כך שבטוח נחזור וגם נמליץ לחברים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוסנת - תמונה
אוסנת 2 ביקורות
מומלץ למבינים במסעדות על רמה
5.0
26/07/12

(26/07/2012) אני ובעלי הגענו אתמול למסעדת הסוכה הלבנה לארוחת צהריים. אני באתי בלי ציפיות ובעלי היה שם בעבר וזכר את המקום לטובה. התישבנו בשולחן בחוץ עם נוף לנמל המדהים- קרוב למים- קיבלנו... שרות אדיב מאוד, כל הסלטים הרבים שמפזרים על השולחן היו רבים וטעימים-מרוב שהיו כל כך הרבה סוגי סלטים לא יצא לנו לאכול מכולם, הפיתות שלהם הכי טעימות שאכלתי בארץ (פיתה רותחת ישר מהטאבון) אכלתי דג דניס שהיה מעולה. ובנוסף הופתענו מאוד מהמחיר לטובה..... אני יודעת שאהיה שם שוב. היה מצויין! ולמי שיש תלונות הוא פשוט לא מבין באוכל. מומלץ לאכול ארוחה עסקית בזול 79 ש"ח פשוט בלי כסף והרבה אוכל!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
8 ביקורות
מאוד מאוד מאכזב
1.5
18/04/12

הרבה זמן רציתי לבקר במסעדה והגעתי עם ציפיות די גבוהות עם משפחתי בשבת בצהריים היה יום חמים והנמך היה מלא באנשים, בסוכה הלבנה לא היה מלא מידי- כמה דקות אחרי הבנתי למה המחירים גבוהים... וכשמזמינים מנת דג או פירות ים ב120 שקלים מצפים שהתוצאה תהיה ראויה הסלטים בפתיחה היו נחמדים, לא יותר, והמנות העיקריות שהגיעו (לקחנו פילה בס ומיקס פירות ים בשמנת פטריות בין השאר) היו די טעימות אבל כל האוכל היה פשוט קר-פושר חלקנו ביקשנו לחמם חלקנו נשארנו עם מה שיש בעיה הרצינית במסעדה היא האווירה בעל המקום לא הפסיק להתלהם ולצעוק ממש מעל הראש שלנו, צעק על המלצרים (שנראו די מסכנים בשלב הזה) במשך כל הארוחה הוא הסתובב בין השולחנות ופשוט צעק, לא הצלחנו לנהל שיחה בשולחן שלנו לא אחזור לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה
alina - תמונה
alina 2 ביקורות
1.3
02/09/11

מצטרפת לכל הביקורות השליליות כאן. מלצרית תזזיתית ומלחיצה, שיודעת להגיד רק מילה אחת: מאמא. לא עזר שבשולחן שלידינו העירו לה על כך, והיא אפילו לא הבינה. דיברה אלינו כל כך מהר, שהרגשתי לא... בנח להפריע לה ולשאול שוב פעם. ואז הגיע האוכל!!!! סלטים מגעילים. אפילו אחד לא היה טרי. טעם דוחה! חציל שאמור להיות קלוי, היה מלא במים כי היה אפוי בקושי. והדג- סוליה של הנעל יותר טעימה. שרימפסים היו חסרי טעם, למרות שאולי זה היה הדבר היחיד שהיה טרי. והמחירים בשמיים ולא רק שהיו לא מוצדקים, אלא מוגזמים ברמות. אווירה כללית של זילזול כלפי הלקוחות, מתוך תקווה כנראה שאנחנו לא מבינים באוכל כלום. בקיצור- תעברו מסביב למסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
daniela - תמונה
daniela מבקר מתחיל
4.3
13/08/11

אתמול הייתי בסוכה הלבנה עם המשפחה בסביבות עשרה אנשים, ישבנו בחוץ צמוד למים, קיבלנו שירות מעולה מקצועי ברמות אוכל טעים וחם, פשות ללקק את האצבעות, 14 סוגי סלטים , חציל בטחינה, סלט ירקות... עשיר, חריימה. אפילו המנות העיקריות היו יפות ועשירות, שירות היה פשוט מושלם מלצרים חייכנים עם אוירה נעימה חמה. בקיצור אני ממליצה לכל מי שרוצה להנות מארוחה ללכת לסוכה הלבנה בנמל ת"א

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלון - תמונה
אלון מבקר מתחיל
1.0
09/08/11

אכלנו במסעדה ובררנו מראש אם ניתן להגיע עם קופונים הודיעו לנו שכן ואין בעייה וזה תקף לכל התפריטים.לאחר הארוחה מודיעים לנו שלא ניתן לשלם בקופונים בעסקית כי אין כפל מבצעים (מנוגד לנאמר... בטלפון)ולכן יכבדו את הקופונים אבל יש לשלם את השתייהמנהל או בעלים התווכח איתנו על כך בצעקות איומות (מקווה שכל האורחים שמעו ובליבם אמרו שבעל הבית צריך להתבייש בעצמו)בושה למסעדה לגבי האוכל והשרות ראו ציונים

עוד פרטים
הוספת תגובה