נגישות
נגישות

הסוכה הלבנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

51 ביקורות וחוות דעת על הסוכה הלבנה

מורן - תמונה
מורן 7 ביקורות
היה נפלא!!
5.0
01/09/19

קודם כל האוירה נפלאה, נמל תל אביב, על שפת הים, השירות היה מהיר והאוכל הגיע ממש מהר, מנות יפות במחירים סבירים. נהננו מאוד ובטוח שנשוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Limor - תמונה
Limor 77 ביקורות
יקר ולא מוצדק
2.8
05/04/19

האוכל תפל ויקר מאוד. מלצרים לא שרותים. הים מול המסעדה מלוכלך וזה מפריע לאווירה ולחשק לאכול. ריח חריף של טיגון בתוך המסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
linoy - תמונה
linoy מבקר מתחיל
יקר, לא איכותי ורועש.
1.8
11/11/17

מחיר יקר מאוד למנה בינונית ומטה (פנה ברוטב שמנת פטריות. פסטה באיכות מביכה, רוטב חסר טעם). בתחילת הארוחה הוצג בפנינו מגש עם צלוחיות סלטים, ממנו התבקשנו לבחור כדי "לא לזרוק". המלצרים... דיברו ביניהם בצעקות ובצחוק רועם, כך שגם אווירה שקטה ונעימה לא היתה. בהחלט לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שחר - תמונה
שחר 2 ביקורות
קסומה ורומנטית
4.0
02/11/17

שירות ברמה גבוהה! אוכל טעים וטרי! שירות VIP! ממליץ לחגוג כל אירוע! נוף מדהים ואוירה מדהימה! המחיר שווה על התמורה שמקבלים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
gleizer - תמונה
gleizer מבקר מתחיל
מבאס !
2.0
09/07/17

הגעתע למסעדה לאחר המלצות חמות מחברים לצערי היה מאכזב, רמת האוכל והשירות לא הייתה וואוו הרגשה שלמלצרים לא אכפת מהלקוחות ומהבקשות שלהם...האוכל הגיע קר לשולחן אחריי זמן המתנה של מעל חצי... שעה חסר טעם... המחירים לא מצדיקים את המנות

עוד פרטים
הוספת תגובה
מורן - תמונה
מורן 2 ביקורות
אכזבה
1.3
11/10/16

הגענו 2 זוגות עם 4 ילדים ישבנו בפנים , האוירה רועשת ולא בקטע טוב, ריח חזק של טיגון. פשוט לא נעים. הסלטים שמקבלים בהתחלה זקוקים לריענון, בעיקרון לכולם היה פשוט איך חריף מוגזם. לא היה... אפילו סוג אחד של חצילים למרות שביקשתי , החומוס היה טעים. המנות ילדים הגיעו לא עשויות , ציפס לבן , שנמצאים עוד ורודים בפנים. הזמנו פחות פירות ים ב 300 שח לזוג וקיבלנו את רוב הפלטה מטוגנת. ביאוס דג הסלמון היה ממש יבש קיצור לא מומלץ . אנחנו לא נהננו .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Smadi - תמונה
Smadi מבקר מתחיל
מושלמתת!!!!!
4.5
17/09/16

מקום ממש יוקרתי ונהדר!!!! הרגשנו ממש בנוח אני וחבר שלי יש מהמסעדה נוף ממש יפה !!!!!!!! השירות ממש חברמני ומעולה המלצר לא הפסיק להביא דברים לשולחן ולפנק עד סוף הארוחה!!!!! אוכל סוף הדרך... וממש ממש טעים !!!!!! שווה את המחיר ! עוד נחזור לשם אני בטוחה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!☺😊

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal 313 ביקורות
מעולה!!!!!
5.0
28/12/15

הגעתי למסעדה עם אבא שלי, לארוחת ערב. שנינו הזמנו ארוחה עסקית, הכוללת סטייק אנטריקוט, תפוחי אדמה צלויים ובצל צלוי, וקיבלנו לפתיחה גם מבחר סלטי הבית ופיתות. כמו כן קיבלנו שתייה. הסלטים... היו מעולים וטריים ומולאו כל הזמן אפילו לפני שביקשנו. הסטייק היה בין הטובים שאכלתי, פשוט מעולה. הזמנו גם סופלה שוקולד שהיה בין הטעימים שאכלתי. השירות היה מדהים ואדיב, ממליצה בחום לכולם! מעכשיו חוגגים רק שם

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
הסוכה הלבנה
4.0
24/08/15

הסוכה הלבנה - הגענו 3 זוגות לחגוג ארוע אישי, זו לא הפעם הראשונה שאני במסעדה זו, ובטח לא פעם אחרונה, המנות מדהימות אחת אחת, סלט פטריות חמות מהמם, הבשרים עשויים היטב, בעלי הזמין סטייק... שלדבריו מעולם לא אכל סטייק כזה טעים (את זה הוא אומר בכל מסעדה) אבל לדבריו היה מעולה. הסלטים טריים ומגוונים. מסעדה לא זולה אבל יש תמורה בעד האגרה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורלי - תמונה
אורלי 18 ביקורות
מסעדה בינונית
2.8
22/03/15

אכלנו בשישי בצהריים, שתי עסקיות, למרות שהמסעדה לא היתה מלאה במיוחד כשהגענו השירות היה לא נעים ונתן תחושה של "תסיימו לאכול כמה שיותר מהר". הסלטים היו בסדר, אבל הדגים האפויים שהזמנו היו... די יבשים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
23/03/2015
שלום רב, שמי ליליאן ואני מנהלת את המסעדה בנמל ת"א. רציתי להודות על הביקורת. אשמח לטפל בנושא בהתאם אם תוכלו ליצור עימי קשר לנייד שמספרו 0502666096 בכדי לתת לי יותר פרטים שאוכל לטפל בנושא באופן אישי ולדאוג לכם לפיצוי הולם. יום מקסים :)