נגישות
נגישות

בוקר צהריים וערב: איפה אוכלים בים המלח?

להתראות קורונה ושלום לחופשה - פותחים את עונת הרחצה בים המלח? מתחילים את היום עם פלטת גבינות מקומית, ממשיכים עם מסעדה על החוף ומסיימים עם פינוק בשרי אמיתי. מסעדות מומלצות בים המלח והסביבה

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 חופשה בטעמים בים המלח. צילום: שאטרסטוק

בואו נודה באמת, כשאנחנו חושבים על חופשה, אנחנו מדמיינים את כל החבילה ועם כל הכבוד למסאז'ים, לשינה המפנקת במיטת קינג סייז ולטיולים והאטרקציות, היא חייבת לכלול גם ארוחה טובה.

עכשיו כשיש באוויר ניצוצות של קיץ, החיים שלנו מקבלים חזרה צורה של שגרה, התיירות חוזרת לשגשג והמסעדות נפתחות – זה בדיוק הזמן המושלם לצאת ולהתפנק בחופשה מוצלחת במקום הכי נמוך בעולם, עם המסעדות ברמה הכי גבוה שמצאנו. אז איפה אוכלים באזור ים המלח?

איפה אוכלים בחופשה? המלצות בכל הארץ
נופשים באילת? ארוחות בוקר מפנקות

בוקר טוב: ארוחת בוקר שונה באווירת החופשה
חופשה בים המלח, בין נופי ים קסומים, גבישי מלח מהפנטים ונופים מדבריים אינסופיים בסביבה. החופשה הזו, הבוץ, המינרלים... כל אלו עושים לנו חשק לאכול בריא וטוב, ליהנות ממגשי גבינות משובחות, מסלטים טריים ורעננים וממיצי יוגורט טבעיים. נשמע לכם מתאים?

תשמעו לנו, תפתחו את היום שלכם בשדה בר, עם גבינות בייצור מקומי ותפריט עשיר בלב מדבר. התפריט מציע ארוחת גבינות מסוגים רבים ושונים, סלטים עם כל טוב, מוזלי או מיץ יוגורט טבעי איכותי, לחמים כפריים, זיתים בכבישה ביתית ובקיצור, כל מה שרצינו על שולחן הבוקר שלנו, כולל הנוף שסביבו.
שדה בר - נוקדים, 053-7106860

 תפריט רחב לכל המשפחה. מול הים, עין בוקק. צילום: באדיבות המקום

צהריים מול הים: סטייקים למבוגרים ושניצלונים לילדים
זהו, אתם כבר עמוק בתוך החופשה, מי זה קורונה? מה זה קורונה? כל העסק הזה כבר כל-כך 2020... כאן הכול פתוח, הכול נעים ועכשיו שסיימתם לצוף על הגב בים ולנקות את שאריות הבוץ, הגיע הזמן לארוחה טובה ומשביעה אבל מבלי לבזבז דקה אחת בחוף!

מסעדת מול הים ממוקמת מרחק נגיעה מהחוף ומשקיפה לנופי ים כחולים ואינסופיים. התפריט מתאים מאוד לנופשים וכולל בשרים מכל הסוגים החל משיפודים ועד נתחים מעולים, ארוחות מיקס בשרים לכל השולחן, ארוחות ילדים ומנות דגים.
מול הים - עין בוקק, 053-7105946

מקום נוסף מעולה לארוחת צהריים ולבילוי בכלל, הוא כפר הנופש ביאנקיני, בו תיהנו מאירוח שלם שיכלול גם לינה אם תרצו. המסעדה שבכפר הנופש מגישה אוכל מרוקאי אותנטי ופשוט מעולה, עם טעמים של בית וניחוחות של בישולים מהלב. המסעדה מעוצבת בצבעוניות קסומה ופתוחה לכולם, היא כשרה ומשקיפה לנוף מהפנט של ים המלח והרי יהודה.
ביאנקיני, ים המלח

 מסכמים יום בסטייל עם ראנץ' האוס, עין בוקק. צילום: באדיבות המקום

ארוחת ערב מפנקת: תבואו רעבים!
איך היה המסאז'? מקווים שהיה לכם יום מוצלח, הגיע הזמן לסכם אותו עם ארוחה מפוארת ובקבוק יין טוב. הנה מקום שיסגור לכם את הפינה הזו וידאג לכם לארוחת ערב יוקרתית באווירה טובה עם מנות משביעות לכל המשפחה.

ראנץ' האוס עושה שם טוב לקולינריה באזור ים המלח ומספקת חוויה בשרית טובה לסועדים. התפריט מציע מגוון בשרים מצוננים ממדינת הבקר נברסקה שבארה"ב, מנת דג ים עם ירקות ירוקים צלויים לאלו שמעדיפים ארוחה צמחונית, מנות שילדים אוהבים בליווי צ'יפס וקינוחים שיוציאו אתכם עם טעם של עוד.
ראנץ' האוס - עין בוקק, 053-9442742

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח