נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מעבר לטעמן הנפלא, מחירן הנגיש והאפשרות לשלבן באינספור מאכלים, הביצים עשירות בחלבון, מינרלים וויטמינים, ואלו הופכים את צריכתן בריאה ומומלצת. אלו ביניכם שלא יכולים לחכות לאוקטובר ל"יום הביצה הבינלאומי", מוזמנים לחגוג לה עם אחת המנות הבאות ששמות אותה במרכז, מחמיאות לה ועושות לה כבוד.

הגיאורגית: טביליסי, "קפה גרג"

אם ישנה רשת בתי קפה שמיותר להציג אותה בפניכם היא רשת "קפה גרג". מה שבהחלט לא מיותר הוא לכוון אתכם אל מנה ספציפית בתפריט: טבילסי (65 שקלים). המנה נקראת על שם עיר הבירה של גאורגיה, המדינה החתומה על אחד המאפים המחוזרים והאהובים ביותר – חצ'פורי. המאפה הגאורגי שבמרכזו ביצה, מוגש ב"קפה גרג" בליווי ירקות טריים, רסק של עגבניות, סחוג ושלושה (!) מטבלי לאבנה.

צילום: שאטרסטוק

"קפה גרג", שבעת הכוכבים 8, הרצליה. 053-9444167

המהודרת: שקשוקה לבנה, "קפה פיינברג"

ומהמטבח הגיאורגי אל המטבח הצפון אפריקאי: שקשוקה. מדובר על אחת המנות האהובות והמזוהות ביותר עם ביצים, כזו ש"מתקתקים" כארוחת ערב מהירה מדברים שלכולם יש במקרר. לצד השקשוקה העשויה עם עגבניות ופלפלים אדומים, ישנה גרסה נוספת שחולקת עם זו המסורתית דבר אחד בלבד: את השימוש בביצים. ב"קפה פיינברג" בחדרה מוגשת שקשוקה לבנה (59 שקלים) שבבסיסה רוטב שמנת וגבינות, פטריות, שום, בצל ורוטב פסטו.

צילום: קפה פיינברג

"קפה פיינברג", ז'בוטינסקי 34, חדרה. 053-9426918

הישראלית: ארוחת בוקר אלהמברה, "דלי אלהמברה"

לא משנה איך אתם אוהבים את הביצה שלכם – קשה, מקושקשת, מטוגנת או עלומה, הרי שבכל מקרה היא אינה הארוחה עצמה, אלא חלק ממנה. לא יהיה זה מוגזם להגיד כי ביצים זקוקות ל"תפאורה קולינארית" בכדי לזרוח, כאשר במעדניית "דלי אלהמברה" שביפו היא ארוחת בוקר אלהמברה (65 שקלים יחיד / 95 שקלים זוגית). הביצים שייעשו לבחירתכם יעטפו על ידי גבינות ומטבלים מהמעדנייה, ירקות טריים, לחמים ושתייה חמה לבחירתכם.

צילום: שאטרסטוק

"דלי אלהמברה", שדרות ירושלים 30, יפו. 053-5552818

המושחתת: קרוק מדאם, "קפה ברנר"

אנחנו לא יודעים מה השעה לפי שעונכם ברגע זה, אך ב"קפה ברנר" השעה היא תמיד "בוקר" בזכות תפריט ארוחות הבוקר המוגש בכל שעות היום. אלו ביניכם המשתוקקים לביצים בנוסח עשיר ומושחת יותר, מוזמנים להתענג על הכריך הצרפתי המפורסם: קרוק מדאם (58 שקלים). עם טוסט מלחם בריוש, סלמון מעושן, גבינת אמנטל, רוטב הולנדז וביצה עלומה, הבוקר שלכם בהכרח יהיה טוב.

צילום: קפה ברנר

"קפה ברנר", ברנר 6, רעננה. 053-9149565

הפשוטה: כריך אומלט פלוס, "אביבים בייקרי"

אי אפשר לדבר על מנות שבמרכזן ביצים מבלי להזכיר כריך אומלט. ואכן, ב"אביבים בייקרי" מגישים את הכריך האהוב שקסמו טמון בפשטותו. הצלחה של כריך מותנית גם (איך לא) בלחם טרי ואיכותי, ותשמחו לדעת שכל הכריכים מוכנים מלחמים הנאפים בכל יום בבייקרי שברמת אביב. אז איך תרצו את כריך אומלט פלוס (33 שקלים) שלכם - עם בולגרית, מוצרלה או עשבי תיבול?

צילום: אביבים בייקרי

"אביבים בייקרי", טאגור 59, תל אביב. 053-9144456

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
דלי אלהמברה בתל אביב
053-5552818
קפה גרג  בהרצליה
053-9444167
קפה פיינברג  בחדרה
053-9426918
בית מאפה אביבים בתל אביב
053-9414456

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח