נגישות
נגישות

גרין האוס קפה ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

31 ביקורות וחוות דעת על גרין האוס קפה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
02/01/08

אנחנו מבלים הרבה לאחרונה בבית קפה הזה. אני ממליצה עליהם בחום: אוכל מעולה, אווירה מאוד נעימה, שירות אדיב. בית הקפה נמצא בתוך משתלה יפה וזה גורם לאווירה מיוחדת במינה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
01/01/07

אתמול החלטנו לחגוג את הסילבסטר בבית הקפה גרין האוס שבמודיעין. האווירה הייתה חגיגית והאוכל גן עדן. המנות ספיישל היו מפתיעות ומוקפדות.השירות היה מהיר. מומלץ לבקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
26/01/06

חזרתי עם בת זוג שלא מכירה, אוירה מקסימה, גן עדן רומנטי. מומלץ למפגש אינטימי הרחק מכל עין... זוגתי השתוללה על מנת בריאות שנקראת קינג דיויד, למרות שאני די בטוח שהמלך דפק סטייקים חופשי,... היה טוב. אני בחרתי לביבות כרישה, בסדר. קפה טוב שרות נעים ולא מוגזם.נהנתנו, נחזור, לא בטוח שביחד אבל שנינו נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוה - תמונה
רוה מבקר מתחיל
4.0
07/11/05

המקום חביב. מאוד נעים לשבת. האוכל מפתיע בטובו. אני, שחיפשתי משהו חם, אכלתי מרק עדשים שנגע בדיוק בטעמי והיה ממש במקום. בן זוגי אכל את סלט הבריאות שהיה פשוט נהדר והוגש עם לחם כפרי מצויין... וחמאה. קינחנו בסופלה שוקולד שהיה חם ומדהים והוגש עם גלידה ורוטב פירות יער שהיה פשוט נפלא. הקפה היה טעים והוגש בצורה מקסימה ונגיעת הקנמון שיפרה אותו פלאים. ההקפדה על הפרטים הקטנים כמו חלב דל שומן לקפה והשירות הנפלא בהחלט עשו לנו את זה... נהנינו מאוד. מומלץ. בהחלט נחזור לשם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
04/10/05

מומלץ ביותר בעיקר המרגריטות, האוכל נראה אסתטי מאוד, האווירה רגועה והקפה מממממממממממ...........

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
06/08/05

באנו מתל אביב לבקר חברים בסביבה ויחד הלכנו לבית הקפה. האמת שציפינו לכלום... סה"כ אזור מודיעין... אין הרבה למה לצפות... בכל מקרה, הופתענו! היה לנו ממש ממש כיף וטעים. אוכל ממש שווה, לא... יקר, אווירה טובה ושירות מעולה. בטוחים שנחזור. תמשיכו כך דן ומעיין

עוד פרטים
הוספת תגובה