נגישות
נגישות

גרין האוס קפה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

31 ביקורות וחוות דעת על גרין האוס קפה

לירון - תמונה
לירון 2 ביקורות
אני עוד אחזור! גרין האוס קפה!
5.0
27/07/13

אחת המסעדות המצוינות ביותר! עליי לציין שביקרתי במסעדה קרוב לעשר פעמים ונהניתי מהשירות, האווירה ובעיקר מהאוכל! שירות - שירות אדיב ונעים, האוכל הגיע תוך שניות ספורות! אווירה - המסעדה... נמצאת בתוך משתלה כשקירותיה הם מזכוכית כך שבזמן שאתה אוכל אתה יכול להסתכל דרך החלון וליהנות מנוף של צמחייה עשירה. יש כמובן מחוץ למסעדה שולחנות נוספים על דק שנמצא ממש בתוך המשתלה עצמה לצד גמדי גינה חמודים! אוכל - הזמנתי ניוקי ערמונים. והטעם פשוט גן עדן! הניוקי מתמוסס בפה בעדינות, ועליו רוטב עם שום, פטריות וערמונים קלויים ומתקתקים! שורה תחתונה - מומלץ ביותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shuky - תמונה
Shuky 4 ביקורות
טעים וייקר מדי באופן לא סביר. לטעמי.
3.0
27/04/13

אשתי ואני אכלנו בגרין האוס בליל שישי האחרון ואהבנו את המקום ואת האוכל. אך לצערי, לא נחזור אליכם יותר וחבל. גם לנו וגם לכם. מחירי המנות אינם סבירים ומקלקלים את תחושת ההנאה הסופית. באם... קערית מרק עולה 34 שקל וסלט עוף קיסר עולה 52 שקל, לטעמי אלה מחירים לא ריאליים ופוגעים בטעם הטוב. הסובלים ראשונים אלו המלצריות שלא השארתי להם טיפ וכאחד שאוכל הרבה בחוץ, אני ממש לא זוכר דבר כזה הרבה הרבה זמן. אפשר להרויח כמה שקלים פחות ולהרויח את הלקוח לפעמים הבאות. וכאן נכשלתם וחבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של דינה מוסקו
דינה מוסקו
31/12/2014
שוקי צודק בהחלט!
שילה - תמונה
שילה 60 ביקורות
מקום נחמד
2.8
06/01/13

היי מקום נחמד מאוד אווירה מדליקה כאילו בין גונגל לגינה אחורית של המשתלות באזור אוכל טעים מנות קטנות יחסית למחיר

עוד פרטים
הוספת תגובה
ירון - תמונה
ירון 13 ביקורות
4.0
05/10/11

הגענו למסעדה בערב שישי בהרכב משפחתי, והופתענו לטובה. המקום נעים לשבת ומוקף צמחייה, דבר המשרה אווירה רגועה. האוכל טעים ומוגש במנות בינוניות, ויש גם מנות לילדים. בהחלט נהננו ונחזור שוב.... מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
21/05/11

גרין האוס - לא מה שחשבתם, להחרים את המסעדה!!!!!החלטתי לשתף את מי שאפשר ולפרסם עד כמה שניתן את השירות הגרוע והעוגמת נפש שנגרמה לי היום במסעדה "גרין האוס" באזור התעשייה שילת.באנו למסעדה... וביקשנו שולחן ל2, אני וחברה שלי ביקשו לשבת בצל ולא בשמש..המסעדה הייתה מלאה ולכן התבקשנו לשבת בינתיים בשמש וכשיתפנה יעבירו אותנו מקום.בסדר, מקובל, לגטימי לחלוטין.אני וחברתי שמנו לב כי םא נזיז את השולחן ב5 ס"מ נוכל לשבת בצל..אז החלטנו להזיז אותו מעט כדי שלא נצלה בשמש.. מכוון שזה היה ממש קרוב לא טרחנו לשאול את המלצר אם זה בסדר.דקה אחרי שהזננו את השולחן ניגש אלינו אחראי המשמרת , וצעק עלינו שאנחנו חוצפות ואי אפשר לשבת שם וזה חוסם את המעבר, ולא עושים דברים כאלה בעודנו יושבות ליד השולחן גרר את השולחן בברוטליות והחזיר אותו למקומו עם הרבה רעש צעקות וברבריות. בנוסף, הוא המשיך לצעוק עלינו ולהתייחס אלינו בזלזול וחוצפה שלא ראיתי מעולם במסעדה, והייתי כבר במקום ללא שירות בחיי.. ובחיים לא יתייחסו אליי ככה.אני פניתי לאחמ"ש ואמרתי לו שאני לקוחה קבועה כבר 2-3 שנים ולא יתחסו אליי ככה אף פעם פה, אז במקום להתנצל בפניי ולדבר יפה ולהגיד אני מתנצל זה חוסם את המעבר.. הוא המשיך לצעוק עליי מול כלל הלקוחות ולהגיד לי שהוא עובד פה 6 שנים וככה לא עושים ואסור להזיז את השולחן בצורה אגרסיבית ומגעילה. מעולם לא קיבלתי שירות כזה ואני חושבת שזה בושה למקום כזה שמכבד את עצמו להחזיק אדם כזה בתור אחמ"ש!!אם לאחראי משמרת אין יחסי אנוש מינימליים איך יהיו למלצרים!?!? זה פשוט נותן שם רע למסעדה ופוגע בה בכל היוצא מזה.אני מבקשת מכם להעביר הלאה את המכתב הזה ולדאוג שכל אנשי מודיעין והסביבה ידעו מכךמהיחס המזלזל של אנשי הגרין האוס והחוצפה הבלתי נלאית שיש לאותו בחור ולייצוג שהוא נותן למסעדה.פשוט חבל!.. יש להחרים את המסעדה עד שתתקן את דרכיה ותלמד להתנהג ללקוחותיה כמו ללקוחות שבאים לשלם להם ובאים לשם בגלל המקום ולא כאילו אני חייבת להם משהו, וסליחה על הביטוי כאילו אני ה*** שלהם!.פשוט חוצפה ובושה!!!!גרין האוס - ממש לא מה שחשבתם!!!יחסי מזלזל, מעליב, פוגע שאינו מכבד את לקוחותיו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
21/03/11

אכלנו אתמול שם והיהטעים מאוד, כל המנות ממש גן עדן , נבוא שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
10/07/10

ישבתי בערב והיתה אוירה מדהימה נראה לי זה בעיקר בזכות המפות המהממות שלהם רומנטי מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
שמעון - תמונה
שמעון מבקר מתחיל
2.7
07/02/10

בשבת האחרונה הייתי ובין השאר הזמנו סלט ים תיכוני .כשקיבלתי את הסלט לתדהמתי הוא היה מורכב מ- בקושי עלה חסה אחד חתוך חצי עגבניה חתוכה (בהגזמה) זיתים לא היו שם , חצי מלפפון חתוך , ומעט בצל... ומעט נבטים......ו - קרוטנים בקערית קטנטונת שאולי מחצי פרוסת לחם שיבשו אותה. ועל כל זה לקחו 42 ש"ח. בושה וחרפה !!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
maya - תמונה
maya 6 ביקורות
2.7
22/12/09

אנחנו גרים במודיעין 3 שנים, ולצערנו אין מקום אחר שפתוח בשבת או בשישי. אוכל חביב, אווירה נעימה, המשתלה יפה. המחירים לא נורמליים ! כמו במסעדת גורמה בתל אביב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
a - תמונה
a 21 ביקורות
2.7
04/06/09

כריך ב 50 שח? ( ליתר דיוק 48 שח) - לא הגזמתם???יותר יקר ממסעדות גורמה בתל אביב

עוד פרטים
הוספת תגובה