נגישות
נגישות

גרין האוס קפה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

31 ביקורות וחוות דעת על גרין האוס קפה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
30/12/08

מקום מקסים. נוהגת לשבת שם דיי הרבה האוכל טעים ביותר אך המנות קטנות מידי לטעמי ולטעם רבים מחברי, בעיקר ביחס למחיר שלהן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילה - תמונה
אילה 6 ביקורות
2.7
22/12/08

אין ספק, המקום מהמם ביופיו, העיצוב נהדר והמשתלה מהממת. להגיע לשתות כוס מים או אפילו קפה- זה בטח נחמד אבל... המחירים מופקעים [קפוצינו עם נגיעה של בייליס- 34 ש"ח המבורגר פשוט עם 3 חצאי... תפוחי אדמה 59 ש"ח] האוכל נע בין סתמי לבין סתם לא טעים ואין חידוש [התוספות להמבורגר המגיעות עם המנה פשוט מאכזבות, הניוקי בטעם של פסטה מהסופר] הקינוחים נחמדים מאוד , והיה לנו מאוד נעים שפינקו אותנו עם מנת אנטיפסטי על חשבון הבית, ובכל זאת, אנחנו לא נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
15/11/08

אנחנו משפחה שאוכלת הרבה בחוץ ולא גרים באזור אך מאוד אוהבים את המקום הזה.האוכל נחמד (לא גורמה, אבל טרי, טעים ומתומחר סביר) נעים לשבת גם בחוץ וגם בפנים.תפריט לילדים מתחשב והגיוני.מאוד... נחמד ומאוד מומלץ! (לא רק לתושבי האזור)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
27/10/08

מקום מדהיםם אוירה מעולה ורומנטית, נהנתי מכל רגע במסעדה! אוכל מעולה וטעים נורא, באמת שאני ממליץ בחום על המסעדה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
16 ביקורות
1.0
12/09/08

היינו בשבת האחרונה ופשוט איך אומרים אכלנו אותה ובגדול האוכל עוד מילא אבל השרות אוי השרות מתחת לכל ביקורת חצי שעה למנות הראשונות וכמעט שעה למנות העיקריות חבל היפסדתם לקוחות

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
12/07/08

השירות מתנשא וחובבני: הזמנו שולחן כשעה מראש לארוחת צהריים זוגית ביום שבת. כשהגענו, גילינו שאין שולחן פנוי. המלצרים הסתודדו כמה דקות, ואז זרקו חצי מילת התנצלות ואמרו שנחכה. אחרי כ-10... דקות של המתנה (בעמידה) הציע המלצרית שנחכה בחוץ (היכן שאין מיזוג) בטון של: "תפסיקו להפריע לנו לעבוד". אחרי עוד 5 דקות, בהם אף אחד מ-5 המלצרים, על כ-10 שולחנות, לא שם לב ללקוחות שסיימו וכבר רצו לשלם, הלכנו. מיותר לציין שלא באו להסביר, לנסות לסדר שולחן נוסף, או אפילו להציע כוס מים... בקיצור: לשם אנחנו לא חוזרים. תחסכו לכם עוגמת נפש ותצביעו ברגליים - למקום אחר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
10/07/08

לא יודע על מה דפנה מדברת, אני מבחינתי זה המקום הכי שווה שהייתי בו בחיים. האוכל מטורף, האווירה סבבה והמלצריות שוות אחת אחת, וגם האחראי משמרת דאג לנו טיפ טופ.הייתי עם הילדים והם הפכו להם... את המקום וזה לא הזיז להם, בקיצור, נווה מים קרירים בצימאון של חבל מודיעין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
14/06/08

הגענו לגרין האוז קפה בשבת בבוקר. המקום לא היה מלא, וביקשנו לשבת בחלל הממוזג.מאחר ולא היה שולחן פנוי ל-4, ביקשנו לצרף 2 שולחנות קטנים. נענינו בחוסר סובלנות,בבוטות ובאפס נכונות ללכת... לקראתינו. עזבנו את המקום בידיעה שלכאן לא נחזור, ובוודאי שלא נמליץ להגיע! ככלל, אין כל ייחוד למקום,יש רבים כמותו ואין סיבה להתאמץ ולהגיע לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
28/05/08

ביום שבת בצהריים ישבתי עם משפחתי בבית הקפה ונהנתי מכל רגע.... האוכל היה מוגש בטוב טעם והגיע במהירות אחרי רעב של טיול.... אך מה שהיה מהנה במיוחד והוסיף על האווירה הנהדרת של המקום, היה... היחס המקסים והשירות של המלצרים האדיבים! עם כל בקשה מוזרה קיבלנו חיוך עם הרגשה טובה... היה שווה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Roni - תמונה
Roni מבקר מתחיל
3.7
10/05/08

ביקרנו בשבת בצהריים, מקום שנעים לשבת בו. רק שעשו טובה שהתייחסו אלינו... האוכל היה טעים מאוד! ביקשתי בלי בצל, קיבלתי עם, החליפו לי. קיבלתי סלט בלי רוטב, עד שביקשתי בעצמי. חבל שהשירות... הורס.. יש צורך שיגדילו ראש ודחוף! מאוד לא מקצועי. בשורה התחתונה, האוכל והמקום עצמו מפצים על חוסר תפקוד המלצרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה