נגישות
נגישות

משק ברזילי ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

94 ביקורות וחוות דעת על משק ברזילי

Yoav - תמונה
Yoav 63 ביקורות
נעים לשבת יקר לאכול
3.3
03/11/13

אהבתי את המקום עוד שהיה טסה דה אורו. ביקור שני בברזילי אחרי חצי שנה. צריך לדעת מה להזמין. יש תפיסה מוטעית של טבעונים שאוכל לא מבושל בריא יותר מאוכל מבושל. חוץ מזה שאפשר ללהתווכח על... העניין אין ספק שמנות פחות מעובדות (על ידי המטבח) פחות טובות. הרשנו את זה למשל במנת נודלס שחור - הירקות היו לא מבושלים ולא יצרו מנה אחת עם שאר הרכיבים. מנת הדגל שלהם טופו בקרם שקדים וקונפי שום מצויינת. הפוקצ'ות היו מיוחדות וטובות והרגישו בריא (במובן הטוב של המילה) ישבנו עם הנחה גדולה ולכן היה שווה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יותם - תמונה
יותם 2 ביקורות
גרוע ביותר...
1.5
10/10/13

היינו אתמול חמישה אנשים. האוכל היה על הפנים - קרפצ'יו הוא פשוט סלק חתוך לרצועות עבות, סלט יווני - חסר כל מעוף. ציפיתי ממסעדה שגובה מחירים מכובדים, שתגיש אוכל מכובד יותר. אבל הדבר הכי... חמור, הוא שלאורך כל הארוחה אף אחד לא שאל איך האוכל, והמלצרית פשוט פינתה צלחות מלאות - בלי להתעניין למה הן מלאות! בקיצור, לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Almog - תמונה
Almog 6 ביקורות
מסעדה טובה
3.0
06/08/13

היינו 3 אנשים בערב והחשבון נגמר ב300 ש״ח. הזמנו 3 מנות ראשונות: טמפורה ירקות העונה שהיה מעולה,היו חתיכות דלעת,חציל, פלפל ואני חושבת שגם כרובית. הגיע עם 2 מטבלים כשאחד היה קצת חריף והשני... מלוח מתוק שהיה יותר מוצלח. הקרפצ׳יו שהיה מסלק ודלורית היה חביב אבל לא יותר מזה. הפנג׳בי היה מעולה,הבסיס הבצקי עם הצ׳טני דלעת מעל וסלסה פיקנטית היה מושלם חבל שהמנה הייתה קטנה על סף הבלתי נראית. בגזרת העיקריות הוזמנו סלט בריאות חם שהיה פנטסטי ומרענן עם הרוטב יוגורט נענע, הפסטה זוקיני שהגיעה עם דלעת במקום זוקיני הייתה ממש נפילה, בקושי מתובלת וחתיכות הפסטה היו מסמורטטות ועייפות. פוקצ׳ה משק הייתה מוצלחת למרות שיכלו למרוח אותה בטחינה ולא לשפוך עליה אותה, הטעם שלה היה דומיננטי מדי ובגלל שהיא הייתה גולמית היא לא השתלבה כל כך טוב מבחינת מרקם. הבצק לעומת זאת היה טעים מאוד. מסעדה נחמדה מאוד עם אווירה נעימה. חביב לשבת ובהחלט קצת שונה. לא לוותר על הסלט בריאות חם- ההצלחה של הערב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נועה - תמונה
נועה 11 ביקורות
מסעדה מוצלחת ונעימה
3.5
23/07/13

הגענו לארוחת ערב מוקדמת. הזמנו קרפצ'יו סלק וסלט קינואה חם, וגם טורטיות קטנות עם ממרח דלעת. כל המנות היו מאד מקוריות. הקרפציו והסלט היו מוצלחים יותר, עשירים בטעמים, טריים ומרעננים. דווקא... תפריט הקינוחים היה פחות אטרקטיבי, ולכן לא הזמנו קינוח. השירות היה נעים ומקצועי. את העיצוב פחות אהבנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסנת - תמונה
אסנת 2 ביקורות
מסעדה מעולה
4.8
05/07/13

היינו אתמול בערב. פעם ראשונה שאני שומעת על המסעדה הזו וכבר המלצתי להמון אנשים. פשוט תענוג שיש סוף סוף מסעדה עם אוכל מעולה, ללא בשר. האוכל מאד טעים ומרגישים שהחומרים מאד טריים. כשרואים... את כל העושר הזה, פשוט לא ברור לי למה צריך לאכול את החיות. בנוסף, האוירה מאד נעימה במסעדה. השירות אמנם היה מאד אדיב אבל המלצרית לא מספיק הכירה את המנות וממה הן מורכבות. לסכום אני מאד ממליצה על המסעדה הזו, ממש נהנינו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיה - תמונה
מיה מבקר מתחיל
ערב בברזילי
4.5
04/07/13

כבר פעם שלישית שלנו במשקק ברזילי, כל פעם עםחברים אחרים שכ"כ התלהבנו אז הזמנו איתנו, והם אף פעם לא טועים!! מנות מקוריות, וטעימות, שרות מקסיםוחייכני, קינוחים נפלאים.... פשוט תענוג! נבוא... שוב ושוב ושוב....

עוד פרטים
הוספת תגובה
טבעונית במושב - תמונה
טבעונית במושב 2 ביקורות
מאיגרה רמה לבירא עמיקתא
2.3
01/06/13

אני כותבת את חוות הדעת הזו בצער רב, מאחר שמשק ברזילי היתה אחת המסעדות החביבות עלי, בהיותי צמחונית שהפכה לטבעונית לפני למעלה משנה. המסעדה התל אביבית אינה דומה במאום לזו שבירקונה. לא בטיב... חומרי הגלם, לא בטעם המנות ולא בקסם. בן זוגי ואני ישבנו לארוחת בוקר בחמישי האחרון ואת הביקור ניתן לתאר במיל אחת - ״סתמי״. המקום נעים, נכון, אמנם לא מרחב פתוח, אבל נעים, אולם ארוחת הבוקר הטבעונית שהזמנו היתה בינונית, במקרה הטוב. חביתת החומוס היתה קשה, מתובלת בחסר, חסרת כל חן, מעוף וטעם, הסלט היה עייף והממרחים - אהמממ... חומוס, טחינה, ריבה ושמן קוקוס. נו באמת. אם היו מאיכות מעולה, אז מילא. אין לי ספק, שהטבחים התחלפו. איפה סלסלת הלחמים הנהדרת, הזיתים, הממרחים המעולים, הסלט הנפלא שהיו בירקונה? נראה שמשהו רכש את הזכות להשתמש בשם המסעדה ותו לא. חבל, חבל, חבל. הרומן שלנו עם משק ברזילי הסתיים בהחלט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
30/06/2013
קראתי בצער רב את הביקורת שלכם. לא יודעת מה קרה ביום שהייתם אבל בהחלט כנראה לא מייצג. אנחנו אותו צוות, אני מרב בעלת המקום ואיתי עובדות השפיות שעבדו לאורך כל השנים בירקונה. שלי לרון ושני בנאי. יכול להיות שמשהו התפקשש. לא צריך לקרות אבל כנראה קרה. הכל אורגני. הכל תוצרת שלנו ואנחנו מרגישים שרק הולכים ומשתבחים. וויתרנו על השדה בירקונה בצער רב ותוך אילוץ. מצאנו מקום פינת חמד ואנחנו רק משתדלים ומתאמצים יותר. בדרך כלל מקבלים ביקורות נפלאות על ארוחות הבוקר שלנו והטבעוניות בפרט רוצה הזדמנות נוספת לשנות את דעתכם. ייתכן שהיתה פשלה נקודתית. אני עדיין מבררת. אפשרי להזמין אתכם לחוויה חוזרת? מרב ברזילי 0523871627
דניאלה - תמונה
דניאלה 4 ביקורות
טבעוני וטעים!
5.0
17/05/13

הזמנו ארוחת בוקר טבעונית שהיתה פשוט מדהימה- חביתת חומוס עם ממרחים מפנקים , מאפינס, לחם שנאפה במקום ומיץ סחוט טרי, בנוסף טעמנו גם סלט עדשים ושורשים שהיה מעדן. לא להאמין שעל אף המגבלות של... הטבעונות כל המנות היו ממש טעימות ומפנקות. יש לציין גם את העיצוב המקסים של המקום . נהנתי מכל רגע. חוויה מעולה . שרות מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Yair
Yair
09/07/2013
והתפריט הנהדר במשק ברזילי רק מראה את קצה הקרחון...
גבי - תמונה
גבי 6 ביקורות
חביב
3.5
08/04/13

הקפה היה מעולה, הקינוח - קראמבל תפוחים - פחות, וגם ירק לדעתי. סהכ היה שירות טוב ונחמד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ורד - תמונה
ורד 13 ביקורות
לא דומה לשום מקום אחר
4.5
05/03/13

אוכל מקורי, טעים ובריא. אנחנו הולכים לשם הרבה. הסלטים שלהם עשירים ומלאים בהמון ירקות טריים וטעימים, הלחמים מקמח מלא מפנקים, ובאופן מפתיע, גם הקינוחים שם מעולים (בעיקר עוגת... הטחינה-תפוחים. גם הקרמבל מצוין). חבל שקצת יקר, אבל לא נורא בהתחשב בכך שכל חומרי הגלם אורגניים.

עוד פרטים
הוספת תגובה