נגישות
נגישות

משק ברזילי ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

94 ביקורות וחוות דעת על משק ברזילי

Peleg Dan - תמונה
Peleg Dan 8 ביקורות
היה נהדר
4.3
26/10/12

היינו היום בארוחת בוקר טעימה להפליא, באווירה מיוחדת וטבעית. ממליצים מאד. שירות מעולה ואיכות מוצרים שאין שני לה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mirit Buchris - תמונה
Mirit Buchris מבקר מתחיל
אכזבה ממבחר המנות המחיר והשרות
1.0
15/09/12

הגעתי עם חברה בבוקר יום שישי. הזמנתי ארוחת בוקר. הסלט שהגיע עם הארוחה היה קטנטן בסיסי וטעמו הרגיש כמו הירקות הארוזים בשקית. הממרחים היו שגרתיים לבתי קפה. המבחר היה מאוד מאכזב. כמשק... שמתהדר במנות צמחוניות ואורגניות ציפיתי למבחר קצת יותר מרשים ומעניין. השרות לקה בחסר. זמן המתנה ארוך למנה, חוסר הקשבה למה שאני מבקשת. ובלבול בקפה. לשם אני לא אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלי - תמונה
אלי 2 ביקורות
שומר נפשו ירחק
1.5
15/06/12

הגעתי עם אשתי ובתי לארוחת בוקר.הזמנו ארוחת בוקר זוגית ופוקצ'ה עם ביצה.בתפריט לארוחת בוקר היה רשום כי מחירה 110 שקלים והיא כוללת חביתה סלט ממרחים מיץ וקפה אותה.למרות המחיר המופרז החלטנו... להזמין.הסלט שקיבלנו ידע ימים טובים יותר היה הממרחים היו עלובים והפוקצה שרופה את הקפה לא קיבלנו. עבור התענוג המפוקפק של ארוחה זוגית שילמנו 170 שקלים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
noya83 - תמונה
noya83 3 ביקורות
4.3
08/02/11

אכלנו במשק ברזילי היום בפעם הראשונה. המקום מהמם לטעמי (אני אוהבת טבע!) והשירות היה מדהים, היו כל כך נחמדים אלינו. אכלנו שתי עסקיות בצהריים, המנות היו משביעות וטעימות מאוד. במיוחד הייתה... טעימה הפסטה פטריות. כייף שהתפריט כולו צמחוני וכמובן אורגני. אנחנו נחזור בקרוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רני - תמונה
רני 29 ביקורות
4.3
13/01/11

כיפ :) ארוחת ערב קלילה בחמישי.. בת זוג מקסימה, מלצרית חמודה, מקום מיוחד ואוכל שסוגר את כל החוויה הזו עם טעם מתקתק לתחילת הסופשבוע...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
16/11/10

כמדי שבוע הגענו למשק ומצאנו תפריט חדש. רוצו! מרב, שלא תעיזו להוריד את עוגת הטחינה-תפוחים מהתפריט...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
15/11/10

הגענו למשק בשעות הצהריים המאוחרות האווירה הייתה נעימה שקיעה על השדה המקסים בחוץ ממש גן עדן קטן האוכל היה טעים מאוד ומיוחד אכלנו קדירה בטאבון מעל הקדירה הוגש לנו פוקצה טעימה המנות היו... משביעות וטעימות מאוד שתינו מיץ רימונים סחוט ולקינוח אכלנו טארט אגסים מ-ד-ה-י-ם !אהבנו את המקום מאוד השירות היה אדיב ונעים ובטוח נחזור לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
15/11/10

אנחנו אוכלים במשק ברזילי קבוע ארוחות בוקר טעימות בימי שישי, אבל הפעם החלטנו להעיז ויצאנו לאכול ארוחת ערב. היתה הפתעה לטובה, יש במקום יין אורגני טעים, בירות ואפילו בעלי שלא פריק צמחוני... (בלשון המעטה) נהנה. אין ספק שהסתיו החמים הזה עושה טוב למשק ברזילי. ממליצה בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
9 ביקורות
3.3
12/11/10

הגענו ביום סתווי אך חמים והיה תענוג לשבת. האוכל הפתיע לטובה, והיה באמת טעים. סלט קינואה חם היה חביב וכיפי, וגם השותפה לארוחה נהנתה. עם זאת, המחיר לא זול: פוקצ'ה עם ביצה בתוספת סלט ומיץ... תפוזים - בסה"כ ורסיה לארוחת בוקר- הכל יצא מאוד יקר. עם זאת היה טעים להפליא. השירות היה מבולבל ואטי, אבל המלצרים כל כך חינניים ומלאי כוונות טובות שלא נותר אלא לחייך

עוד פרטים
הוספת תגובה
איריס - תמונה
איריס 8 ביקורות
4.7
06/11/10

מקום מדהים בכל קנה מידה. המסעדה המועדפת עלינו. אנחנו חוזרים אוכלים במשק ברזילי כבר שנים ותמיד נהנים מהאוכל, מהאוירה ומהשירות. אוכל טעים ובריא, אוירה כפרית נינוחה ושירות לבבי וקשוב. כל... ביקור שם זה כמו חופשה קטנה בטבע.

עוד פרטים
הוספת תגובה