נגישות
נגישות

משק ברזילי ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

94 ביקורות וחוות דעת על משק ברזילי

fisherco - תמונה
fisherco 88 ביקורות
טעים ובריא
4.5
03/11/16

אני מאוד אוהבת לאכול צהרים בברזילי, המנות גדולות, טעימות ובריאות והשרות תמיד מחוייך. המחיר לא זול אך אני לצערי אלו המחירים בסוג לאוכל בריאות בארץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
06/11/2016
תודה על הביקורת הנעימה וההגונה. נשמח לראותכם אצלנו גם בעתיד בברכת שנה טובה צוות משק ברזילי
Omri - תמונה
Omri מבקר מתחיל
מנות מיניאטוריות ואוכל לא משהו + חוצפנים.
1.0
31/10/16

הגענו, מקום נראה נחמד. הזמנו מנות ראשונות ואכלנו גם עיקריות- נשארנו רעבים. המחירים היו ממש גבוהים ליחס גודל המנות. אנחנו הולכים מדי פעם למסעדות שף שמקבלים מנות קטנות והמחירים מאוד... גבוהים- זה לא המקרה, האוכל פשוט לא היה שווה את זה. חוויה מזעזעת, הלכנו אחר כך למסעדה ליד ואכלנו ארוחה שלמה. אחרי דירוג נמוך בפייסבוק קיבלנו את התשובה מהמסעדה "מנה ראשונה ועיקרית לא מספיקים לבנאדם" חיים בסרט?? באמת? קודם מביאים לי מנת לזניה קטנה מדיי- קוביה של 10 סמ לערך, בלי לחמים, בלי תוספות כמנה עיקרית ואז אומרים לי למה אני עוד רעב.... אני לא בנאדם שמן.... מסעדה נוראית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
06/11/2016
המנות שלנו גדולות ונדיבות . אין לנו מושג על מה מדובר. והתגובה שלנו בפייסבוק היתה שמנה עקרית לאדם ממלאת ומשביעה והעניין בדוק.אם כמה אנשים חולקים מנה אחת אין ספק שהם לא שובעים. מצטערים על אי ההבנה ולא ברור פשר גסות הרוח והביקורות החוזרות ונישנות. מצטערים אם פגענו בך באיזה אופן. אף אחד לא התכוון לבקר את מימדך או תאבונך.סתם אי הבנה ללא כל כוונה.. ובכול מקרה כנראה שהאוכל והאוירה במסעדה לא מתאימים לכל אחד. בהצלחה ושמחים שמצאת מסעדה אצל אחד משכננו המכובדים בה יכולת לשבוע ולהנות בברכת שנה נפלאה ומאושרת צוות משק ברזילי
rami.ate - תמונה
rami.ate 14 ביקורות
התבאסנו
2.8
25/05/16

התאכזבנו. הכרנו אותם מהוד השרון, עכשיו, כשהבת החליטה להיות צמחונית, החלטנו לפנק אותה... לזכותם, אחת מהמנות שלא נאכלה גם לא חויבה, והשרות היה נעים, אבל ... הדבר הטעים היחיד היה הפרסקו... (יין...) את פטה השעועית השארנו על הצלחת (גם העיצוב שלו לא ממש מצליח להראות לו אטרקטיבי) גם הווגיבורגר היה לא, ונשאר על הצלחת, למרות הנסיונות להטביעו בקצטופ (הטעים)... הפיצה (קלמטה רוקט וארטישוק) הייתה נסבלת, אך תפלה. המילוי של הפיורי די זוקינה הרס אותם. התבאסנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גלית  - תמונה
גלית 3 ביקורות
משהו "הרס" את המנות המבטיחות
2.0
17/04/16

צר לי, מאד התאכזבתי. הזמנו 3 מנות בכולן המלח השתלט על כל הטעמים. מנת הפטריוטיזם (פטריות על מצע עדשים) הייתה עיסה דביק ומלוחה, הזוקיני (לא זוכרת את שם המנה) היה קישוא קשה כמו אבן שבקושי... נחתך בסכין והסלט עם הכרובית הי בליל טעמים לא ברור, עם ירקות קמלים וכמובן מלוח מאד. המקום יפה, השרות בסדר, אך האוכל מאכזב מאד

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של גלית
גלית
14/05/2016
האמת, ציפיתי לתגובה מבעל/מנהל המסעדה שמין הסתם קהל לקוחותיו יקר לו... שהרי איני כותבת סתם כדי להשמיץ... אכפת לנו ולכן אנחנו טורחים וכותבים. אבל תגובה לא הגיעה...
Dror Kella - תמונה
Dror Kella 2 ביקורות
לא מומלץ
1.5
02/10/15

הזמננו 2 מנות ראשונות ו3 עיקריות ובירה אחת וקבלנו חשבון של 316ש"ח. לא הייתה מנה אחת טעימה בעינינו. מנה של ווג'י בורגר הייתה שרופה ולא אכילה. אשתי אכלה ביס מהבורגר ואחד מהציפס. המלצר לא... הסכים להחזיר למטבח, טען ששאל אותנו קודם אם הכל בסדר ועניינו "כן" אז אין אפשרות להחזיר. לא הגיע אחראי משמרת או שף לבדוק. חוויה מוזרה שמעולם לא קרתה לנו! לא מומלץ בכלל!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
L_H - תמונה
L_H 3 ביקורות
מומלץ ולא רק לטבעונים
4.8
29/06/15

המון אופציות טבעוניות לצד כאלה צמחוניות או לא זה ולא זה. המנות לא ענקיות, אבל הן בדיוק בגודל המתאים. האוכל מגוון ובעיקר טעים. האווירה מפנקת וחפה מגינונים "פלצניים" המאפיינים מקומות תל... אביביים רבים, בעיקר כאלה שהם גם טבעוניים. הצוות היה שירותי ואדיב. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rotem - תמונה
Rotem 2 ביקורות
לא מומלץ!!
1.5
26/05/15

אכלנו ארוחה עסקית במסעדה, הצוות פרט למלצר אחד אנטיפטי ולא מסביר פנים, בלשון המעטה. האחראית שנכחה במקום לא תורמת לכך, נהפוכו, כאשר קיבלנו מנה מקרית עם שערה ארוכה אף אחד לא טרח להתנצל... ולתת שירות כנדרש. בנוסף- האוכל סביר ולא יותר מזה, ממש ממש לא מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
KarenO - תמונה
KarenO 17 ביקורות
יום שני טבעוני
5.0
10/03/15

כל המנות הטבעוניות היו בחצי מחיר. היה היצע יפה ואוכל מאוד טעים. מסעדה עם אוירה כיפית. מאוד אוהבת את העובדה שגם בעלי חיים יכולים להיות בה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
limor - תמונה
limor מבקר מתחיל
מבצע טבעוני 50%
3.5
10/03/15

היינו ביום שני כשיש את המבצע טבעוני 50% המבצע לא תקף על קינוחים וזה משהו שלא ידענו. מחירים יקירים ללא המבצע. ההמבורגר טעים ומומלץ ניסינו גם את הטאלי לדעתנו לא מוצלח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
KarenO - תמונה
KarenO 17 ביקורות
מומלץ בחום!
4.5
06/03/15

מסעדה טבעונית מצויינת! טעמנו פה את הפוקצ'ה הכי טעימה אי פעם! מאוד טעים, משביע. גבינות מצויינות. נחזור שוב ובהקדם!

עוד פרטים
הוספת תגובה