נגישות
נגישות

משק ברזילי ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

94 ביקורות וחוות דעת על משק ברזילי

me_avv - תמונה
me_avv מבקר מתחיל
אוכל טוב חוויה גרועה מאוד-פעם ראשונה ואחרונה
2.0
18/01/15

מתברר שבמשק ברזילי, מעבר למחירים הגבוהים, לא ממש עומדת תודעת שירות או אפילו היגיון בריא. הזמנתי שתי מנות עיקריות לחלוק עם בן-זוגי. בשביל מישהי שממש לא מסוגלת לאכול פטריות, המבחר היה די... מצומצם. כשבאנו להתחלף במנות גיליתי שלמרות הפירוט בתפריט, במנה היתה כמות מכובדת של פטריות. כשהערתי על כך למלצרית היא הציעה להוציא לי מנה אחרת והרגיע אותי שאין לי מה לא להרגיש לא נוח כי חשוב להם שאצא מרוצה. הסברתי שבעלי כבר אכל מהמנה ושגם מנה קטנה או משהו מהמנות הראשונות יהיה בסדר. המלצרית הגדילה לעשות והמליצה על מנה עיקרית אחרת. התרשמנו לטובה מהשירות הנעים אבל חטפנו אותה עם הגעת החשבון. הם גבו מחיר מלא עבור כל שלושת המנות- ולא זו לא היתה טעות. הם היו המומים מהמחשבה שאם הם כתבו תיאור לא נכון של המנה ואחר כך יצרו אי-הבנה הם צריכים לקחת איזושהי אחריות על כך וטענו שהם לא יכולים לשנות את החשבון. בגדול הם ייבשו אותנו כשהמלצרית הלכה לברר ולא חזרה עד ששילמנו כי היינו צריכים לזוז לשחרר את הבייביסיטר. מוזר. מכעיס. מעליב ומאוד לא נעים. לא חוזרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל 45 ביקורות
נהדר
4.0
03/01/15

בלב נווה צדק, פינה מתוקה, נטולת פלצנות. אוכל מצויין, צמחוני וטבעוני, הזמנו למנת פתיחה כרובית שהיתה עטופה בשלל טעמים, אגוזים, עלים למנה עיקרית הזמנו אלו גובי שהיה מרענן, פיקנטי. גודל... המנה היה מעט מאכזב. שירות טוב, מחירים שפויים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
guy vegan - תמונה
guy vegan 4 ביקורות
נעים וטעים.
4.0
21/12/14

אני וכל משפחתי (אני- 14 אחיותי- 12 ואבי) נסענו למשק ברזילאי לרגל יום הולדתו של אבי. האווירה הייתה מדהימה: שקט, מאוורר, והרבה פרחים ועציצים קישטו את המקום. הזמנו למנה ראשונה טופו מעושן... עם עגבניות שרי ושום שהייתה מנה נחמדה. ובנוסף הזמנו עוד ראשונה שהייתה המנה המצטיינת, ענני כרובית: זה היה מעין סלט של עלי בייבי עם חמוציות ושקדים, עם כרובית פריכה אפויה בתנור, שכל זה הוגש על קרם גזר. מעדן!! מנה חובה! לעיקריות הזמנו ארוחה הודית שכללה לחם הודי עם מגוון מטבלים, המבורגר טבעוני שבא עם ציפס ירקות שורש שהיה מושלם! ופסטה ברוטב עגבניות. היה טעים מאד וכיפי. והשירות היה נעים גם כן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שילה - תמונה
שילה 60 ביקורות
נחמד מאוד
4.0
12/10/14

הגענו במסגרת ארוחת בוקר מטעם מלון בסביבה. הלכנו כי רצינו הכי קרוב למסעדה כשרה ושם אין בשר אז זו הייתה הבחירה מבין אופציות שהציעו לנו. פחדנו שלא נמצא מה לאכול אבל המקום צמחוני אז יש מה... לאכול. לקחנו ארוחת בוקר ליחיד ופנקייק מקמח מלא

עוד פרטים
הוספת תגובה
אביעד - תמונה
אביעד 2 ביקורות
כיף
4.5
26/09/14

תכננתי זמן רב להגיע וכשהגעתי לא הצטערתי. ראשית, הגשת מים לשולחן מייד עם הישיבה ליד השולחן היא מחזה נדיר במחוזותינו, אז כבר שאפו. המנות עצמן היו מושקעות, ייחודיות וטעימות: דלעת ערמונים... במילוי אגוזים ועוד מיני טעמים מעולים ולצדה עדשים עם מנגודל חי קצוץ. מעדן. מנת הטאלי ההודית גם כן עשירה בטעמים וממלאת והבטטה האפויה ובה אגוזי קשיו - ואוו. תודה על בילוי מהנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירי - תמונה
מירי 57 ביקורות
נהדר!
4.8
02/09/14

חגגנו יום הולדת אינטימי, הגענו בשעה 17 והמקום היה ריק, אי של שקט בתוך האזור השוקק של העיר. אווירה נפלאה כאילו הגענו לכפר. המלצר שלנו היה ממש נחמד, השתדל לעזור בכל שאלה. לקחנו את המנה... ההודית, את הלזניה ואת הסלט עם הקינואה. לפתיח לקחנו לחם שנגמר תוך 5 דק'. כל המנות היו גדולות מהיכולת שלנו, טעימות ומושקעות. יש מגוון רחב של טעמים ואופציות שכל אחד יכול להתחבר וזה מה שאהבנו. ממליצים בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sasha - תמונה
Sasha מבקר מתחיל
לא משהו
3.0
08/04/14

המקום סה''כ סביר, אבל די נטול מעוף. אכלנו בראנץ', היה בסדר, לא מיוחד, לא מפנק ומאוד יקר. יש הרבה מסעדות הרבה יותר מעניינות במחלקת הבראנצ'ים

עוד פרטים
הוספת תגובה
דרור - תמונה
דרור מבקר מתחיל
דיכאון בחדר האוכל הקיבוצי
1.0
06/04/14

אז נורא חיכינו. והזמנו מקום זמן רב מראש. המארחת היתה עסוקה בעניינים אחרים שבאנו ונאלצתי ללכת לקרוא לה. הושיבו אותנו על דלת הכניסה במין חדר מואר בתחושה פלורסנטית עגמומית. פשוט קמנו... והלכנו. תודה רבה על חוויה נעימה. לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dudi - תמונה
Dudi 2 ביקורות
טעמים חדשים ומפתיעים
4.8
15/02/14

חוויה של מסעדה! פעם שנייה שלי במקום. אוכל מיוחד מאוד באווירה רומנטית. כל מנה שהזמנו היתה מגוונת וטעימה מאוד! כיף לאכול אוכל קצת שונה מידי פעם... שירות מעולה! ממליצה במיוחד על הכרובית... במנות פתיחה וניוקי בטטה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adi - תמונה
Adi 55 ביקורות
יותר מדי טעים!
4.8
19/01/14

תענוג של מקום לכל המאותגרים מבחינה קולינרית בגלל "מגבלות" שונות של בריאות, צמחונות, טבעונות וגם למי שלא. מנות מגוונות, עשירות, מפתיעות ומושקעות וכמובן טעימות מאד. אנחנו אכלנו ירקות... בטמפורה, ממולאים ומנת אטריות שחורות - הכל היה פשוט מעולה. לצד זה שתינו בירה מצויינת - מבחר הבירות גם לא שגרתי אבל יחסית יקר. ולקינוח בראוניז טבעוני, אפילו שכבר לא היה מקום- שוב היה טעים מדי אז אכלנו... מעבר לזה האוירה מצויינת - יש 3 אפשרויות ישיבה: בפנים, במרפסת הסגורה ובמרפסת הפתוחה ובכל האפשרויות האוירה נעימה והמלצרים חמודים מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה