נגישות
נגישות

מיט-בר - Meat Bar ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

103 ביקורות וחוות דעת על מיט-בר

יובל - תמונה
יובל 47 ביקורות
4.3
02/06/07

חוות דעת כללית: מסעדה ותיקה וטובה,המפורסמת ומתפארת בעיקר בענין המנות בשרים שלהם-וכעקרון בצדק. היינו בערב שישי, המסעדה היתה כמעט מלאה ובסה"כ נהנינו בהחלט. הגענו לשם בעקבות המלצות חמות של... חברים.זו מסוג המסעדות שכמעט לא משקיעות בתפאורה, בריהוט, בתמונות על הקירות,בציוד על השולחן- אלא שמות את הדגש על האוכל (בעיקר בשר) ועל השירות: שני נושאים חשובים ביותר. אהבתי אצל הספק: א. את הבשר (פילה בקר בעיקר ואחריו את האנטריקוט).ב. את הטיפול המיידי ורציני ב"תלונה" שלנו- מיד פיצו אותנו (וכמו שצריך), ללא שום אומר ודברים. לא אהבתי אצל הספק: 1. כל המנות קטנות (בטח על רקע הצלחות הענקיות)- ולא מוגזם לדרוש הגדלתן(או הורדת מחירן)2. על התוספות לבשר,יש לשלם כך שיוצא שמנה עיקרית עולה גם 120-145 ש"חהערות למחיר: הוצאנו 750 ש"ח(כולל טיפ) על ארבעה אנשים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוני - תמונה
רוני 3 ביקורות
3.0
26/04/07

הקדמה: אכלתי ב-meat bar פעמים רבות במשך השנים האחרונות. בעבר האוכל היה מאופיין בעליות ומורדות מבחינת איכות הבשר ורמת הבישול, אך המנות הראשונות תמיד היו בסדר. ולעיקר: המנות הראשונות... נשארו באותה הרמה, אך זה כבר כמה פעמים שהרמה נשמרת - נמוכה!!! בפעם האחרונה המלצרית המליצה על הסינטה בטענה כי איכותה טובה משל האנטרקוט באותו היום. הסינטה הייתה נפילה - תפל לחלוטין, עשויה יותר מאשר במידה שביקשנו. אחד הסועדים התלונן כי ברצונו להחליף המנה והמנה מיד הוחלפה לאנטרקוט. כמו כן, על המסעדה לרענן תפריט המנות הראשונות, לרענן ולהחליף הרטבים הישנים, אותם מציעים יחד עם הבשר, משום שהם כבר מזמן חלפו מעולם הקולינריה, ולהוריד מחירים לרמה המתאימה לרמה הנמוכה של האוכל המוגש (אי אפשר לגבות 100 שקלים על סטייק גרוע).אנא הפסיקו להגיש אוכל כמו בסטקיות משנות השבעים של המאה הקודמת והיכנסו למאה החדשה. אנחנו לא נחזור עד שנשמע על שינוי משמעותי במסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
20/04/07

לעולם לא מאכזב! הקרפצ'יו, והסלט ביצים והחסות... והלחם. אנטריקוט מצויין - אין ספק כי מדובר במקום שיודע לתת שרות עם אוכל מצויין ואווירה נעימה. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
01/03/07

אני אוכל במיטבר כבר הרבה מאוד שנים, בעיקר עיסקיות כי המשרד שלי קרוב אבל גם בערבים. הבשר הכי טוב, השירות מעולה! הבעיה היא שבצהרים יש אוירה לחוצה. אני יושב באיזור עישון ותמיד המלצריות... שבדר"כ מאוד אדיבות נורא לחוצות, הבעלים יושבים בשולחן וצועקים, מדברים בטלפון, יוצאים ונכנסים וזה ממש מורגש באוירה. לא מצליח להבין איך מקום של שנים שכנראה מאוד אכפת לו ממקצועיות מתנהג ככה. לתשומת ליבכם בתור אחד שאוהב את המקום וימשיך לבוא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
28/02/07

אין מה לעשות, עדיין המקום היחידי שאפשר להזמין בו סינטה ולקבל נתח ראוי למאכל... קצת יקר אבל שווה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
24/02/07

בקיצור - המחירים מוגזמים ביחס למה שמקבלים! משלמים על קולה 11 ש"ח ולא מקבלים אפילו בקבוק אלא כוס עלובה מלאה בקרח! מנות הבשר מגיעות בלי תוספת בכלל, וצריך לשלם על צלוחית קטנה של צ'יפס 19... ש"ח. לסיום, יש מקומות הרבה יותר שווים ביחס למחיר הזה, בהם, באותו מחיר, אפשר לצאת גם שבעים וגם מרוצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
03/02/07

מומלץ במיוחד לאוהבי בשר. ספריבס גן עדן, מנות ראשונות מעולות. מומלץ במיוחד סלט קיסר. להשלמת ארוחה מדהימה אין כמו תותים עם קצפת כמו בבית (בעונה, לא רשום בתפריט), תנסו ותהנו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
30/12/06

המנות שטעמתי עד כה:קרפצ'יו - נפלא, סלט הבית - נהדר, כרובית מטוגנת - אחלה, צ'יפס - דק ופריך כמו שצריך להיות, אנטריקוט - עשוי בדיוק למידה מתמוסס על הלשון, ספריבס - נימוחים בפה, שיפודים של... עגל + בייקון - טיפה מאכזב ציפית למשהו אחר שטעמתי פעם.סה"כ נפלא. נכון שיקר אבל אפשר לבוא לעיסקית בצהרים ואז התוספת והשתיה כלולים במחיר המנה.ומה שיפה במיט-בר שאתה יודע בדיוק מה תקבל ושלא תתאכזב. בלי שטויות, פשוט איכות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
27/12/06

אני אוכל במיטבר באופן קבוע, תמיד האוכל מעולה.המלצה שלי למי שאוהב קרפצ'יו, לדעתי מס' אחד בארץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
27/11/06

אנטריקוט מצויין, המבורגר טעים מאוד.אנטיפסטי בשרי מומלץ מאוד וכמובן גם הקרפצ'יו.נעים לשבת, שרות בסדר גמור, מחירים לא זולים אבל שווה!

עוד פרטים
הוספת תגובה