נגישות
נגישות

מיט-בר - Meat Bar ביקורות וחוות דעת - עמוד 10

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

103 ביקורות וחוות דעת על מיט-בר

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
01/11/06

מה קרה למיטבר???אני אוכל במיטבר שנים רבות, נכון שאתם אחת מסעדות הבשר הטובות בישראל (אם מכירים אותך שם אז כן, אם לא - רולטה רוסית בבשר שאתה מקבל), אז ככה: קודם כל התחרפנתם עם המחירים או... מה? נכון הבשר איכותי, נכון אתם מיישנים במקום אבל זה נותן לכם אישור לשדוד לקוחות לאור היום?איכות הבשר בגריל השתנתה, הייתה פעם יותר טובה, אין יותר גרילמנים טובים בארץ או שהטובים יקרים?והשירות, אויי השירות, התדרדרות מתמידה לאורך השנים. חבר'ה תראו ביקורת זו כביקורת בונה (-: תקחו חזרה גרילמנים מקצועיים, תשקיעו קצת במלצרים ובברמנים. זו לא שכונה. בקיצור, תחזרו בבקשה אבל ממש בבקשה למה שהייתם פעם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
17/09/06

המנות בכלל בכלל לא שוות את הכסף. המנות מאוד פשוטות, וכמסעדן וטבח הייתי אומר שפריירים לא מתים - הם רק מתחלפים.כל מחיר שתזרוק לאנשים + שיווק טוב = הם יאכלו גם זכוכיות מהרצפה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
02/08/06

לכל הקמצנים המתוסכלים: אם אין לכם יכולת לאכול סטייק משובח אולי עדיף שתלכו לאכול פלאפל בכיכר.מסעדה מעולה עם בשר משובח וכן תוספות עולות כסף. ממליץ בחום למרות המחיר הטיפלה יקר ורק טיפלה... יקר ולמתוסכלים, מה היינו עושים בלי הביקורות שלכם ובלי התסכול.נ.ב. אבטחה עולה כסף ואם לא הייתה גם עליה היה לכם מה להגיד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
12/07/06

הייתי ומאוד נהניתי, המלצה לעשות עסקיות גם ביום שישי, המחירים ללא עסקיות קצת יקרים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
01/07/06

מסעדה יקרה להחריד. הגענו בשעת שיא ולמרות שהמסעדה הייתה כמעט ריקה, הושיבו אותנו בדלת של השירותים. שאלנו למה וענו בהתנשאות ששאר המקומות מוזמנים. מעניין שעד שגמרנו, רוב המוזמנים לא הופיעו.... האוכל היה בינוני מאוד. סטייקים פשוטים בלי שום דבר מיוחד. אין שום הצדקה למחירים השערורייתיים. ממליץ להוריד מחירים, לכלול את התוספות במחיר המנה כמקובל, לעדכן את העיצוב למאה הנוכחית ולהחליף את הצוות לאנשים עם מעט תודעת שירות. עד אז אותי לא רואים שם יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
01/07/06

לא מומלץ. אחד מהמסעדות הכי יקרות שביקרתי בהן. מנות ללא תוספות (תרגיל ידוע), עושות כל מנה ליקרה במיוחד. דוגמה סטייק פרגית בלי תוספת 59 ש"ח עם תוספת סלט 80 ש"ח? כן פרגית... המבורגר עם... צ'יפס: 75 ש"ח??? גם עם סלט רק 96 ש"ח!!!כדאי לבדוק לפני שיושבים... אגב: עוד 2 ש"ח לשומר ולא כולל שרות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ofir - תמונה
ofir 16 ביקורות
4.0
28/06/06

מסעדה למי שאוהב את הבשר נקי, פשוט ובלי בלגנים אבל הטוב ביותר שניתן לקבל.מומלץ במיוחד הפילה לבן (לצערי קצת קשה להשיג במסעדות אחרות) ברוטב פלפלת (הטוב ביותר ביקום). אבל!!! יקר!!! מנות... הבשר לא כוללת כלום מלבד בשר וזה אומר שעל התוספות (המעולות יש לציין, במיוחד סלט מיטבר והצ'יפס) יש לשלם ובגדול.גם העסקיות טובות אבל יקרות (לאחרונה עלה המחיר). לדעתי המסעדה קטנונית וחבל שסטייק פילה שעולה 126 ש"ח לא כולל שום תוספת. הקטנוניות נמשכת אפילו בעסקית בזה שהן לא כוללת רוטב שהוא MUST!!!בקיצור, טעים, מומלץ, יקר, רק חבל שקטנוני!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
28/06/06

האוכל טוב אבל יקר מאוד אפילו ביחס לתמורה. כל התוספות שבד"כ הן חלק מהמנה כאן בתשלום, מה שמייקר עוד יותר. השתייה גם היא יקרה מאוד ביחס למקובל. סורי, אבל יש בעיר לא מעט מקומות עדיפים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
18/05/06

משוטט לי ברחוב קינג ג'ורג', השעה שעת צהריים לכיוון 14:00 ואני רעב... מת לאיזה סטייק עסיסי. החלטתי לשאול איזה אדם ברחוב איפה יש מסעדת בשרים טובה, העיניים תרות אחרי קנדידט ולבסוף איזה... שמנמן קורץ לי ... יש מצב? אני ניגש אליו...מחליפים חוויות על מסעדות שונות ושאני בטוח שהוא אכן מבין עניין אני מבקש המלצה. לך למסעדת המיטבר. זה בסוף שדרות חן ליד כיכר רבין, אחלה עסקיות.שמח וטוב לב אני עוצר מונית אנחנו נכנסים לתוכה ומגיעים.המסעדה שוממה המלצרית כמעט ושמחה לראות אותנו להפיג את השיעמום שלה, מתיישבים מביטים בתפריט ובוחרים מנות ראשונות - קרפצ'יו וסלט הבית שהינו עגבניות אדומות חתוכות ובצל סגול מלמעלה בנדיבות ברוטב בלסמי ועוד משהו...מנות עקריות - ספירריבס וסטייק סינטה כתוספות - סלט קולסלוא + פירה +אורז + עוד משהו, שתי כוסות לימונדת הבית ויאללה שיביאו את האוכל.הצרות התחילו מכך שהודעתי למלצרית שאני אלרגי לסומסום וצריך לחם בלי סומסום, לא היה שום דבר כתחליף, הקרפצ'יו היה חסר טעם או יותר נכון מוצף עד כדי בחילה בבלסמי וסלט הבית כשמו כן הוא עגבניות אדומות חתוכות (דק?) ועליהם הרבה בצל סגול טובלים בבלסמי (לא יודע מה יש להם עם הבלסמי אולי הסכם עודפים עם מסעדה איטלקית אבל זה היה מוגזם).הבשר הגיע...מנת הספריבס הייתה בינונית ומטה הרוטב היה מתוק לחלוטין בלי שמץ של פיקנטיות וטעמו של הבשר די נבלע בו, מאוד הזכיר לי את הקרפצ'יו ז"ל.סטייק הסינטה הגיע מדיום למרות שביקשנו מידיום ריר ומתובלן בנדיבות במלח ופלפל שחור גרוס. נו שויין עוד הסכם עודפים.השתייה. נאלצנו להזמין 2 בקבוקי מים מינרלים בכדי לשטוף את המתיקות הנוראה...הזכיר לי ארטיק לימון בגירסת הבית. המון תרכיז ומעט מים.ביקשנו חשבון, 188 ש"ח.לא יודע, אבל הארוחה הזו לא הייתה שווה אפילו מחצית מהסכום אלא אם משלמים על פלצנות ועל אותו חומץ בלסמי.בקיצור היה... למדתי עוד שיעור על מסעדות תל אביביות שהיו ואינן עוד אישית. לא ממליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
08/04/06

האיש על הגריל מקצוען של ממש הנתח ממנו אכלתי פעמיים בעת האחרונה טופל נכון מאוד. המחיר גבוה מדי . הם יכולים להסתדר עם מחיר נמוך יותר אם כי זו שאלה של מדיניות הבעלים וההנהלה.

עוד פרטים
הוספת תגובה