נגישות
נגישות

מיט-בר - Meat Bar ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

103 ביקורות וחוות דעת על מיט-בר

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
31/01/06

השירות אנטיפטי מעיב על האוירה שיכולה היתה להיות מושלמת. חיוך ולו הקטן ביותר לא בנמצא.הצ'יפס - בפעם הבאה אביא תפוגן מהבית.גביית מחירים עבור התוספות - שערוריה. לא מקובל בשום מסעדה לא בארץ... ולא בעולם.התירוץ - הבשר עולה לנו הרבה כסף! ח ב ל  שהתאכזבתי אני וכל חברי ולא נבקר שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.0
06/01/06

בתור אחד שהיה קליאנט שבועי קבוע! אני אומר לכם המסעדה הזאת התדרדרה, האוכל נהיה גרוע, השירות הגרוע ביותר, היחס ללקוחות קבועים זוועתי. אני ממליץ לכם מאוד לוותר על החוויה המפוקפקת. האוכל... בעבר היה טעים אך אולי בגלל שאני לקוח קבוע כבר המסעדה מזלזלת בי עד כדי כך שאמרו לי לא להגיע כי אין מקום על הגריל, תבינו לקוח קבוע של שנה שאוכל כל שבוע בדרך קבע אין מקום בשבילו. האוכל שלהם שלקחתי שבוע בשעבר היה פשוט זוועתי, הסטייק היה כמו מסטיק עם דם, ההמבורגר שאמור ליהיות MEDIUM הגיע אדום וגם כמו מסטיק. לסיכום, אוכל שלפעמים טעים והרבה פעמים לא, תלוי ביום אבל השירות זוועתי, המלצריות חובבניות ונותנות יחס מגעיל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
22/07/05

היית במקום הזה 3 פעמיים ולא התאכזבתי מהסטייקים המשובחים אבל..... השרות פשוט גרוע תמיד יש מצלרית טובה ומצלרית אנטיפטית בדקתי את זה בכל אחד מהביקורים שלי במסעדה, המודל הזה חזר על עצמו בכל... ביקור. חבל שהאינטלגנציה הנהולית לא שמה לב לזה, כי זה הורס את האוירה. טוב לישראלים תמיד הייתה בעיית שירות וגישה מתנשאת ומרגישים את זה במסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
12/07/05

אחרי שנים של תכנונים סוף סוף הגענו למקום והשאלה המתבקשת היא.....למה לקח לנו כלכך הרבה זמן?!?! סוף סוף מצאנו סינטה אחת ראויה לשמה, מיושנת כמו שצריך, עשויה כמו שצריך (במשקל מכובד!)... וזאת הרבה בזכות המלצתה של המלצרית שלדעתנו כבר בעלת תואר ראשון בפרות! אמנם המחיר לא נמוך...בלשון המעטה, אבל שווה כל לירה. בקיצור אם תצליחו למצוא את המקום (השלט מכוסה בעצים) מצפה לכם חוויה קרניבורית מושלמת. נ.ב. תעשו לעצמכם טובה... המרגריטה הורסת!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורלנדו - תמונה
אורלנדו 6 ביקורות
3.0
16/06/05

מצפצפים על הלקוח מזה מספר שנים נהגנו לפקוד את המקום עם אורחינו מחו"ל ובאירועים אמנם האוכל טוב, אך, אין יחס ללקוח ברמה שמסעדה פחות טובה נוהגת להקפיד עליו מה גם שתלונות שנשלחו לבעלים... לא נענו למרות נסיונות חוזרים מצדנו להשיג אותם, אף טלפונית! הפסקנו לבקר במקום וכן במסעדה בהרצליה כנראה שלמרות ה SHOW שהבעלים מתיימר להציג בו את המסעדה המנטליות נשארה של חנות בורקס ישראלית לתשומת לבכם

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
05/06/05

אוכל לא רע .המחיר לא שווה.שרות לא טוב.אינני נוהג לאכל עסקיות.אך לבקשתי לאחליף סטק סינטה לסטק אנטריקוט בתוספת מחיר ניתקלתי בסרוב אגרסיבי לא מובן.אני משוכנע שאמצא מסעדת בשר טובה אחרת עם... שרות טוב יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
28/10/04

נכון. אוכל מצוין! עם זאת.. תמיד מעצבן אותנו שמגישים קרפצ'יו ללא לחם. הרי ברור שנזמין לא? ואז להוסיף 16 ש"ח על המנה כדי שנוכל לאכול אותה זה מאוד מרגיז. בנוסף במסעדה זו נהוג משום מה... להגיש מנות בשריות ללא שום תוספת. כלומר, על מנת לקבל תוספת של צ'יפס תפו"ח או פירה יש להוסיף 16 ש"ח לפחות. אז לפחות תורידו ממחיר המנה..

עוד פרטים
הוספת תגובה
דורון - תמונה
דורון מבקר מתחיל
4.0
16/08/04

המסעדה לא זולה ( בלשון המעטה) במידה ולא אוכלים ממנות התפריט .אחזור שוב לארועים מיוחדים. האוירה יותר נעימה מאשר מסעדות אחרות באותה רמת מחירים והאוכל לא פחות טוב

עוד פרטים
הוספת תגובה