נגישות
נגישות

דרימרי: ניחוחות פריזאיים בלב פתח תקווה

למרות שפריז רחוקה, לשמחתכם, את חלומותיכם הקולינריים על מאפים חמאתיים ומנות צרפתיות אייקוניות, תוכלו להגשים ב"דרימרי" – בייקרי בניחוח צרפתי בפתח תקווה

המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 25/05/2022, 19:30 תאריך עדכון: 31/05/2022, 10:45
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

הפרק הראשון באגדת "דרימרי" נכתב בשלהי 2018, אז החליט הקונדיטור עידן מימון לפסוע בשבילי העצמאות המתוקה. "אחרי 12 שנים גדושות עשייה וסיפוק בתחום הקונדיטוריה, החליט עידן שהגיע הזמן לפתוח מקום המייצג את החזון שלו", מספרת לנו בר מימון, הבעלים של המקום וגם אשתו של עידן. "בית הקפה והמאפייה שלנו מספקים חוויית אירוח אינטימית-בוטיקית, בבסיסה מאפים משובחים ואוכל מצוין. אנחנו לא קונים דבר מבחוץ, אלא מייצרים את הכל במקום: החל מהלחמים, דרך המאפים ועד הקינוחים", היא מספרת. עם הכניסה ל"דרימרי" מבחינים מיד בשני מוקדי משיכה התורמים לנראות הפריזאית הקסומה במקום: התנורים הגדולים מתוכם "נולדים" המאפים, ומקררי התצוגה בהם מונחים כתכשיטים הקינוחים העשירים.

הצלחת ה"דרימרי" לא רק שלא השביעה את בר ועידן, אלא עוררה בהם רעב לפתוח מקום נוסף. כשנתיים וחצי לאחר שהביאו את הניחוחות של פריז לפתח תקווה, פתחו את בר הקוקטיילים הכשר "בייקר סלון".

צילום: דרימרי

בייקרי בניחוח צרפתי עם תפריט "חלומי" לאורך כל שעות היום

"דרימרי" מגלם בתוכו את השילוב שבין בייקרי, בית קפה ומסעדה. מכאן, שבכל שעה ביום תוכלו לקבל מענה מדויק לצרכים ולחשקים שלכם: מקפה איכותי ומאפה חמאתי בדרך למקום העבודה, דרך עסקית צוהריים מפנקת ומשביעה ועד ארוחת ערב אלגנטית.

תפריט הבוקר מוגש בימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-12:00 ובשישי מ-08:00 ועד 14:00. המנות המככבות בו יבטיחו לכם ללא ספק בוקר טוב, ביניהן בנדיקט טרטופו (62 שקלים) – לחם בריוש, ביצים עלומות, תרד, סלמון מעושן ורוטב הולנדייז וכמהין.

החל מ-12:00 מוגש התפריט העיקרי (צוהריים וערב), כאשר עד השעה 17:00 תוכלו ליהנות מהטבה של כ-15% הנחה על כל המנות. "אנחנו מכינים גם את בצק הפיצה וגם את מגוון הפסטות", מספרת לנו בר. במידה שאתם משתוקקים לפסטה טרייה בעבודת יד, נסו את מנת טורטליני דלעת וערמונים (78 שקלים) בחמאת מרווה ועם ירוקים וקרם מכרובית.

צילום: דרימרי

אז מתי אתם קופצים לסיבוב בפריז?

בכדי ליהנות מהבולנז'רי-פטיסרי של "דרימרי", לא תהיה לכם ברירה אלא לקפוץ לביקור: "את הדברים שאנחנו מייצרים ניתן להשיג אך ורק אצלנו", מדגישה בר. בימים אלו עומלים במרץ על הרחבת הקונדיטוריה, כך שההיצע המרשים בוויטרינת הקינוחים עוד צפוי לגדול. עד אז, אתם מוזמנים להתענג על קינוחים מרהיבים ועשירים כדוגמת דולצ'ה ויטה (38 שקלים) עם שוקולד לבן, גבינת מסקרפונה ודקואז, עוגת גבינה (34 שקלים) על בסיס בצק פריך וקרם גבינה, וגם פודינג לחם (48 שקלים) עם פירות יער.

אלו ביניכם שרוצים להפתיע את העובדים בבראנץ' חגיגי, להרים כוסית לכבוד החג או לחגוג happy hour בקונספט פחמימתי, ישמחו לדעת כי ניתן להזמין מה"דרימרי" מגשי אירוח חלומיים.

דרימרי, הסיבים 49, פתח תקווה. 053-934-9612

ימים ושעות פתיחה: ראשון עד חמישי – 08:00-23:00

שישי – 08:00-14:00

שבת – שעה וחצי אחרי צאת השבת ועד 24:00

כשר

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
DREAMERIE בפתח תקווה
053-9349612

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
לכבוד גמר ליגת האלופות: מסעדות גרמניות וספרדיות
האיטלקיה בתחנה – להרגיש את נאפולי בנווה צדק
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום